Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
2541/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei nää pettäjien vastustajat hyökkää Pyhimystä ja Halla-ahoa vastaan? Tyypeillä lehtolapset vaikka aviossa!!!! Mutta nainen on lorddo kun kyttääjämies niin somessa sanoo. Haloo!!

Onko Halla-Ahon, Pyhimyksen, Jörkan, Mikon, Granlundin ja muiden pettäjämiesten somet täyttyny hoorittelulla ja muulla epäasiallisella? Onko haukuttu mennen ja tullen? Minkä helvetin takia ei?

Siksi koska noiden seuraajat on lähinnä miehiä. He eivät pahemmin välitä tällaisesta. Karitan seuraajat taas ovat naisia, ja nainen on tunnetusti naiselle susi. 

Ei vaan mies ei välitä miehen pettämisestä. Jos mies pettää, se on vaan oikein ja hyvä juttu ja naisen vika jollakin tavalla (pihtari tai rahan perässä oleva). Mutta jos nainen väitetysti pettää, niin siitä välittää niin naiset kuin miehetkin. Karitan instassa oli pääosin miehet ulvomassa ja haukkumassa.

Juuri näin. Kyllä Karita luultavasti teki kovin alhaisen teon itsekin, mutta mielestäni tuo miehen ulostulo oli jotenkin ahdistava, miltei sairas. Loi itsestään pyhimysmäisen uhrautujan kuvan, paitsi antoi vähän siimaa, että itsekin...karma(hehheh).  Ei OIKEA mies itke noin, ei vaan tee tuolla tavalla. Nämä asiat puidaan siellä kotona, ja missä puidaankin. Käydään vaikka terapiassa, some ei ole paikka sellaiselle, ei koska lapsi on mukana kuviossa. Mikään ei asia ei oikeuta tuollaista julkista tekstiä. 

Se että mies väittää pettämisen tapahtuneen, koska näki vaimonsa istuvan työkaverin autoon ei tee vielä väitteestä totta. Karita on eristäytynyt ystävistään eikä vietä aikaa enää missään juhlissa, ei ole viettänyt vuosikausiin. Mistähän johtuu, ei kai vain kontrolloivasta ja mustasukkaisesta puolisosta? Tämä klassinen tarina.

työasioissa sovitaan paikka missä tavata ja tullaan omin kulkuneuvoin. Karitallakin varmaan on auto. 

Vierailija
2542/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tuosta Petestä hiukan karmivat stalkkerivibat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2543/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.

Valitettavasti päällimmäisenä on käytännössä tällä hetkellä vihan tunne sinua kohtaan, vaikka olen pyyteettömästi rakastanut sinua nämä vuodet miljoona kertaa enemmän kuin ketään muuta aiempaa naisystävääni. Tämänpäiväinen konfrontaatio Ratakadun kulmalla oli kuin suoraan Rysän Päältä -ohjelmasta. Kiitos sinulle TEEMU EGUAVOEN, että edesautoit 20 vuoden parisuhteemme tuhoutumista. Ja vielä ISOMPI KIITOS SINULLE KARITA TYKKÄ (toivottavasti sukunimesi on pian taas TUOMOLA tai mikseipä vaikka EGUAVOEN), että murskasit sydämeni tuhansiin sirpaleisiin. Enää en valitettavasti kykene kokemaan kuin vihaa sinua kohtaan, sillä niin loukattu olo on itsellä. Saa nähdä pystynkö enää ikinä luottamaan keneenkään naiseen ja tämä pelkästään sinun takia..

Vierailija
2544/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on aina väärin. Mun isäni petti ja koin kyllä että samalla petti myös lapset ja perheen. Kovin köykäisesti täällä suhtaudutaan pettämiseen. Siinä oikeasti sydän särkyy.

Näinhän se on. Ja varsinkin jos pettäjä itse tekee useita ulostuloja julkisuuteen jossa kerta toisensa jälkeen puolustaa raivokkaasti pettämistään ja pitää sitä oikeutettuna tekona ja lisäksi vihjailee kuinka pettämiseensä syyllinen on itse asiassa petetty.

Millainen on ihmisen empatiakyky perhettään kohtaan jos häikäilemättömästi ensin pettää ja sitten vielä oikein mässäilee sillä julkisuudessa:

Vierailija
2545/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs sinä tiedät mikä Petrin kirjoituksessa on totta vai onko mikään?

Karita olisi kertonut varmaan ettei ole totta. 

Vierailija
2546/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aina valinta. Karita valitsi pettää miestään vaikka varmasti ymmärsi mitä se aiheuttaa perheelle ja lapselle. Vaikka Petri toi tämän ikävästi julkisuuteen oli tämä Karitan syytä. Karita petti.

Vierailija
2547/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään joka on seurannut Karitaa pidempään, kuunnellut podcastit ja osallistunut valmennuksiin? Itse olen ja olo on todella hämmentynyt. Oli pettämistä tai ei, Petrin ulostulo ei ole linjassa sen kanssa mitä Karita on suhteesta kertonut. Hehkuttanut miten tiivis tiimi ovat ja tekevät aina kaiken yhdessä. Kumpikaan ei kaipaa omia poikien tai tyttöjen reissuja vaan viihtyvät

parhaiten yhdessä kotona. On myös jakanut parisuhdevinkkejä podissaan. Tulee vähän huijattu olo, koska kaikki on ollut selkeästi kulissia. Ajatuksia tästä? En siis lynkkaa Karitaa enkä tiedä miten asiat todellisuudessa ovat, mutta eivät ainakaan niin kun on julkisuuteen hehkuttanut joten ihan kylmärväreet menee miten ihminen voi pitää kulisseja yllä ja miksi, rahano takia?

Vierailija
2548/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele Karitaa ollenkaan. Tuo hierojahan on täysin hänen tyyppiään. Hyvinvointialan yrittäjä, järjestää retriittejä ympäri maailmaa. Komeakin vielä.

No olisi laittanut reilusti eron vireille ja lähtenyt Temen matkaan.

Sen sijaan hän halusi pitää ukkonsa ja samalla vähän jumppailla toisaalla.

Olenko ymmärtänyt oikein, että Petri on jonkinlainen paperinukke Karitan brändissä? Miestä, poikaa ja taloa esitellään sivuroolissa Karitan ihmeellisessä elämässä?

Miten ihmeessä mies suostui tähän, kun ei itse ole edes somessa?

Ja poikaparka on toiminut äidin lavasteena myös. Ja nyt sitten äidin puhtoisella maineella voi pyyhkiä pöytää.

Juurikin näin. Suorastaan törkeää, miten pokkana ihan hetki sitten esitti täydellistä aviopuolisoa parin hääpäivänä. Kaiken lisäksi samassa viestissä, jossa mainitsi ettei mies viihdy julkisuudessa mainosti kuitenkin kertovansa kaiken heidän parisuhteestaan, itselleen rahallista hyötyä saadakseen eli maksua vastaan tietenkin.

Vierailija
2549/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.

Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.

Siinähän se. Temellä loppui rahat ja muija löysi pikavauhtia uuden kukkaron kalulla. Aika kulunut virsi. Näinhän 80% näistä julkistyrkkynaisista tekee. Miehet on kulutustavaraa. 

on vain yksi TEME, Teemu Selänne mutta hän ei ollut tässä eikä missään muussakaan osallisena, Teme on pitänyt pintansa ja naisia on tyrkyllä. 

Vierailija
2550/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sitä kohtaa missä kertoo Karitan aiheuttaneen hänelle ikuisen jäljen. Se lause on viesti Karitalle sillä tavoin ettei se aukea muille, mutta Karita kyllä tietää. Uhkaus ja kiristys, jolla on voinut pitää Karitaa otteessa suhteen aikana. Tämä on sikäli todella karu kohta, koska narsistit käyttävät tätä metodia ja sehän on todella raju toimenpide.

Muu viesti oli suunnattu muille lukijoille jotta saadaan säälipisteitä, tukea, lohdutusta ja ymmärrystä siihen mitä hänen vaimonsa on nyt tehnyt ja aiheuttanut.

Oppikirja esimerkki narsistisesta henkilöstä. Tää on tosi paha tilanne jos tällainen mies paljastuu Karitan mieheksi, jonka kanssa on pitkä liitto ja yhteinen lapsi.

Eikä se ole Karitan vika ettei ole lähtenyt suhteesta, sillä näistä suhteista ei vaan lähdetä. Ollaan niin pahassa ja sairaassa traumasuhteessa ettei tässä ole mitään tolkkua.

Vierailija
2551/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karita ja hieroja sopii paremmin yhteen! Toivotaan että suhde kestää.

Kun katson tuota miestä toivon vaan ettei sitten stalkkaa.

Vierailija
2552/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalloisen mustasukkainen ukko, pelottavaa. Kukaan aikuinen, järki-ihminen ei kirjoittele tuollaista julkisesti. Raivon vallassa kirjoitettua tekstiä.  Toivottavasti ei tee mitään muuta harkitsematonta.

Vierailija
2553/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on aina väärin. Mun isäni petti ja koin kyllä että samalla petti myös lapset ja perheen. Kovin köykäisesti täällä suhtaudutaan pettämiseen. Siinä oikeasti sydän särkyy.

Sydän särkyy ja perhe särkyy. Kukaan ei pakota pettämään. Pettäjät yrittää usein kääntää pettämisen petetyn syyksi. Se on ihan sairasta.

Vierailija
2554/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen ihannemies tuo Petri. Ei pettänyt eikä lyönyt. Mitä nyt vähän vahti, seurasi, kyttäsi ja kontrolloi. Taivaan lahja suorastaan.

Vierailija
2555/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei nää pettäjien vastustajat hyökkää Pyhimystä ja Halla-ahoa vastaan? Tyypeillä lehtolapset vaikka aviossa!!!! Mutta nainen on lorddo kun kyttääjämies niin somessa sanoo. Haloo!!

Onko Halla-Ahon, Pyhimyksen, Jörkan, Mikon, Granlundin ja muiden pettäjämiesten somet täyttyny hoorittelulla ja muulla epäasiallisella? Onko haukuttu mennen ja tullen? Minkä helvetin takia ei?

Siksi koska noiden seuraajat on lähinnä miehiä. He eivät pahemmin välitä tällaisesta. Karitan seuraajat taas ovat naisia, ja nainen on tunnetusti naiselle susi. 

Ei vaan mies ei välitä miehen pettämisestä. Jos mies pettää, se on vaan oikein ja hyvä juttu ja naisen vika jollakin tavalla (pihtari tai rahan perässä oleva). Mutta jos nainen väitetysti pettää, niin siitä välittää niin naiset kuin miehetkin. Karitan instassa oli pääosin miehet ulvomassa ja haukkumassa.

Juuri näin. Kyllä Karita luultavasti teki kovin alhaisen teon itsekin, mutta mielestäni tuo miehen ulostulo oli jotenkin ahdistava, miltei sairas. Loi itsestään pyhimysmäisen uhrautujan kuvan, paitsi antoi vähän siimaa, että itsekin...karma(hehheh).  Ei OIKEA mies itke noin, ei vaan tee tuolla tavalla. Nämä asiat puidaan siellä kotona, ja missä puidaankin. Käydään vaikka terapiassa, some ei ole paikka sellaiselle, ei koska lapsi on mukana kuviossa. Mikään ei asia ei oikeuta tuollaista julkista tekstiä. 

Se että mies väittää pettämisen tapahtuneen, koska näki vaimonsa istuvan työkaverin autoon ei tee vielä väitteestä totta. Karita on eristäytynyt ystävistään eikä vietä aikaa enää missään juhlissa, ei ole viettänyt vuosikausiin. Mistähän johtuu, ei kai vain kontrolloivasta ja mustasukkaisesta puolisosta? Tämä klassinen tarina.

työasioissa sovitaan paikka missä tavata ja tullaan omin kulkuneuvoin. Karitallakin varmaan on auto. 

Ai? Kyllä minä olen useammankin kerran mennyt työkaverin kyydillä, joka on muuten mies. Ja vaikka minulla on oma auto.

Vierailija
2556/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Suvi Tiilikainen liittyy Karitan ja Petrin kuvioon?

Eihän Karita pettänyt (tai Petrin väittämä petos ?) Tiilikainen nimisen kanssa, vaan jonkun nigeriataustaisen miehen, jolla ei-suomalainen sukunimi.

Vierailija
2557/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään joka on seurannut Karitaa pidempään, kuunnellut podcastit ja osallistunut valmennuksiin? Itse olen ja olo on todella hämmentynyt. Oli pettämistä tai ei, Petrin ulostulo ei ole linjassa sen kanssa mitä Karita on suhteesta kertonut. Hehkuttanut miten tiivis tiimi ovat ja tekevät aina kaiken yhdessä. Kumpikaan ei kaipaa omia poikien tai tyttöjen reissuja vaan viihtyvät

parhaiten yhdessä kotona. On myös jakanut parisuhdevinkkejä podissaan. Tulee vähän huijattu olo, koska kaikki on ollut selkeästi kulissia. Ajatuksia tästä? En siis lynkkaa Karitaa enkä tiedä miten asiat todellisuudessa ovat, mutta eivät ainakaan niin kun on julkisuuteen hehkuttanut joten ihan kylmärväreet menee miten ihminen voi pitää kulisseja yllä ja miksi, rahano takia?

Onko ollut kulissia vai onko Petri narsistinen, eikä ole sallinut Karitalle noita asioita? En ymmärrä tuollaista suhdetta että ei ole mitään muuta kuin kumppani. Yleensä on jotain tällaista taustalla. Kumppani ei salli ja siitä rakennetaan sitten helposti oma todellisuus, sopeudutaan. En olisi halunnutkaan. No nyt kävi kuitenkin näin. Kaikki ei ollutkaan niin hyvin kuin mitä antoi olettaa. Jos on oikeasti tosi tiivis suhde oikeista syistä, niin tuskin pettämistä tapahtuisi. Mutta jos on alistamista, ilkeilyä, henkistä pahoinpitelyä, niin silloin haluaa ainakin alitajuisesti suhteesta pois.

Vierailija
2558/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalloisen mustasukkainen ukko, pelottavaa. Kukaan aikuinen, järki-ihminen ei kirjoittele tuollaista julkisesti. Raivon vallassa kirjoitettua tekstiä.  Toivottavasti ei tee mitään muuta harkitsematonta.

Mun mielestä se on sydän verellä kirjoitettu. Rakasti vaimoaan ja perhettään.

Vierailija
2559/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt sitä kohtaa missä kertoo Karitan aiheuttaneen hänelle ikuisen jäljen. Se lause on viesti Karitalle sillä tavoin ettei se aukea muille, mutta Karita kyllä tietää. Uhkaus ja kiristys, jolla on voinut pitää Karitaa otteessa suhteen aikana. Tämä on sikäli todella karu kohta, koska narsistit käyttävät tätä metodia ja sehän on todella raju toimenpide.

Muu viesti oli suunnattu muille lukijoille jotta saadaan säälipisteitä, tukea, lohdutusta ja ymmärrystä siihen mitä hänen vaimonsa on nyt tehnyt ja aiheuttanut.

Oppikirja esimerkki narsistisesta henkilöstä. Tää on tosi paha tilanne jos tällainen mies paljastuu Karitan mieheksi, jonka kanssa on pitkä liitto ja yhteinen lapsi.

Eikä se ole Karitan vika ettei ole lähtenyt suhteesta, sillä näistä suhteista ei vaan lähdetä. Ollaan niin pahassa ja sairaassa traumasuhteessa ettei tässä ole mitään tolkkua.

Petrin kirjoituksen voisi laittaa narsismista kertovaan oppikirjaan. Vihjataan, syytetään, uhkaillaan, uhriudutaan, nostetaan itsensä jalustalle ja loppukaneettina tuo kuuluisa; pilasit elämäni. Kas kun ei; et koskaan löydä parempaa kuin minä.

Vierailija
2560/5330 |
02.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on sydän verellä kirjoitettu. Rakasti vaimoaan ja perhettään.

Vai sitä, mitä hyötyä hän niistä sai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä