Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
2101/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

– Asioilla on aina monta puolta. Tarinoilla, mitä hänkin (aviomies) valitsee kertoa, on monta puolta. Minä valitsen olla hiljaa ja valitsen ainakin toistaiseksi olla kommentoimatta mitenkään, Karita summaa.

Kukaan ns. puhdas pulmunen ei kommentoi tapahtunutta näin, vaan kiistäisi pettämishuhut ja pyrkisi välttämään mainehaitan. Nämä "monta puolta" jutut on kuultu niin monta kertaa.

Eli pettänyt on. Miettii varmaa strategiaa millä syyttävä sormi käännetään itsestä poispäin.

Vierailija
2102/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tavannut Karitan ohimennen. Olin yhtä hoikka kuin hän ja olen suunnilleen samanikäinen, ja jos Karitan katse olisi voinut tappaa, niin en olis tässä Olin ilmeisesti jokin uhka hänelle :D

Sellaset psykoosit sitten :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa yllätys. Vastahan Karita julkaisi rakkaudentäytteisen postauksen hääpäivänsä kunniaksi. 

Luin Karita Tykän hääpäiväpostauksen vasta nyt tämän pettämis/erokohun yhteydessä joten se tieto voi vaikuttaa tulkintaani, mutta ei ollut mielestäni kovin rakkaudentäyteinen. Ei osoittanut postausta puolisolle ja sitten vain luetteli asioita, olisi kai puolisosta muutakin sanottavaa kuin että ei viihdy somessa - vaikka haluaisi kunnioittaa toisen yksityisyyttä niin kuitenkin... Ei myöskään puhunut rakkaudesta ja rakastamisesta vaan sanoi olevansa kiitollinen, nimitti miestä kyllä sanalla rakas. Silti, kummallinen, tunteeton postaus.

Erittäin manipuloivalta ja suorastaan käskevältä tuntuu näin pettämisen paljastuttua se lause, ettei mies viihdy somessa, ihan kuin haluaisi varmistaa, että näin on jatkossakin eikä tuo pettämistä julkisuuteen.

Toisin sitten kävi.

Suorastaan irvokasta sekin, miten vielä samassa postauksessa rahastaa mainostamalla kertovansa heidän koko rakkaustarinansa heille jotka siitä maksaa. Ei ole tosiaan mitään väliä ollut Karitalle sillä, ettei mies ole halunnut julkisuutta. Karita on tottunut siihen, että saa kertoa kaikesta oman versionsa ja mies alistuu hänen tahtoonsa.

Vierailija
2104/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tavannut Karitan ohimennen. Olin yhtä hoikka kuin hän ja olen suunnilleen samanikäinen, ja jos Karitan katse olisi voinut tappaa, niin en olis tässä Olin ilmeisesti jokin uhka hänelle :D

Rakkaus ei normaaleilla ole maanisen ja depressiivsen välistä vaihtelua. Pettäjillä usein on.

Vierailija
2105/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VIHDOIN. KARITA ITSE TULI JULKISUUTEEN. PETRI TAAS POISTI PÄIVITKSENSSÄ

https://www.como.fi/uutiset/karita-tykka-astui-julkisuuteen-tarvitsen-t…

Ei ole poistettu, siellä se virlä on.

On poistettu, toivottavasti saitte talteen.

Vierailija
2106/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ymmärtääkseni tämän koko ketjun luettuani, Karita ei ole pettänyt miestään. Tämä on vain uskomattoman mustasukkainen. Oliko purkaus todella sen arvoinen, etenkin kun heillä on lapsi, joka osaa lukea kaiken. Oli kuinka oli, koskaan ei tulisi haukkua toista vanhempaa. Itselleen kaivaa kuoppaa. Surullista kaikkinensa.

Aivan varmasti mies on sellainen 0-100 sekunnissa tyyppi. Tekee ennen kuin ajattelee. Menee tunteiden mukaan. Karitan julkaisuissa aiemmin kirjoittanut että on päättänyt rakastaa miestään kaikista hänen virheistään huolimatta.

Jos mulla olis tuollainen äkkiväärä tunnehimmeli miehenä niin en jaksaisi. Tuollaisessa suhteessa naisen täytyy olla se rauhallinen asiat hallinnassa pitävä osapuoli. Ei sopis mulle odotan että mies on oikea mies.

Joka tapauksessa hölisee jostain omaisuudenjaosta ja että hyvä kun on avioehto ettei karita vie kaikkea. Tienaa ja omistaa kuitenkin vähemmän kuin Karita??! Ei muuten ole toimittamut tänään lupauksestaan huolimatta avioerohakemusta???

Mitä pitäisi ajatella. Karita ei ole sanallakaan kommentoinut miehensä viestiä. Summa summarun tämä painellaan hiljaisuudella unohduksiin ja mies lupaa opetella järjenkäyttöä ja tunteiden hallintaa TAAS KERRAN. Ei ole tapahtunut mitään mistä mies kirjoitellut mutta taas kerran järjen vähyys ja tunteet veivät miestä kuin litran mittaa.

Että se siitä.

Laittoi jonku rantapäivityksen että on päättänyt olla TOISTAISEKSI hiljaa asiasta mutta videon mukaan väittää miehen päivitystä tarinaksi jossa monta puolta..

Sometauon aikana toki ehtii monta omaakin tarinaa vielä kehitellä ;)

" Asioilla on aina monta puolta. Tarinoilla, mitä hänkin valitsee kertoa, on monta puolta. Minä valitsen olla hiljaa ja valitsen ainakin toistaiseksi olla kommentoimatta mitenkään, Karita summaa."

Niin no tottahan se on. Jos Karita on mennyt vain työkaverinsa autoon hoitamaan työkuvioita ja Petri on mielessään kääntänyt tämän pettämiseksi, niin onhan tässä jo kaksi aivan eri tarinaa. Sairaalloisen mustasukkainen keksii pettämisiä vaikka mistä asioista: viivyit kaupassa liian pitkään, petit minua! Hymyilit kassamiehelle, petät minua! Juttelit kollegasi kanssa, petit minua! Kun taas naisen näkökulmasta näissä tarinoissa kävi niin, että tein normaalit ruokaostokset kaupassa ja vertasin hintoja, hymyilen kaikille kassatyöntekijöille, minun on pakkokin jutella työkavereille koska työskentely ei muuten onnistu. Tässä on jo kaksi täysin eri tarinaa ja kontrolloiva henkilö uskoo aivan täysin omiin tarinoihinsa.

No niin, palstan vääristelijä taas kerran vauhdissa. Mene sellaisille sivustoille missä tuota jotkut friikit uskovat. Täällä ei.

Mistä sinä sen tiedät mitä tuossa on ihan oikeasti tapahtunut? Tuota tapahtuu, että somessa julkisesti nolataan ja mustamaalataan oma puoliso ja väitetään pettämistä ja muuta. Ja kyseessä on todellisuudessa henkisesti ja monesti myös fyysisesti väkivaltaisesta puolisosta, jonka yksi tapa olla väkivaltainen on julkinen häpäisy. Saman asian ajaa julkinen h***aksi haukkuminen.

Mistä sinä ihan oikeasti tiedät mitä tässä on tapahtunut ja entä jos kyseessä onkin oikeasti parisuhdeväkivallan uhrista ja sinä olet osa sitä väkivaltaa ja häpäisyä? Oletko miettinyt yhtään omaa vastuutasi siitä?

Eikös tuolla naisella ole pettämishistoria? Kerran pettäjä aina pettäjä. Onhan se monellakin someinfluesserilla nähty. Harrastavat henkistä väkivaltaa pettämällä.

Siis mistä sinä tiedät että on pettämishistoriaa? Siksi koska täällä av:lla asiasta jauhetaan vai? Missä on ne faktat?

Ja taas ei pysähdytä oikeasti hetkeksikään miettimään, että onko jokin totta vai ei. Tulee mieleen lukuisat dokkarit siitä, miten joku nuori nainen on väkisin maattu koulukaverin tai jopa useamman toimesta, koulussa alkaa leviämään juorut ja kohta rikoksen uhri on näiden faktajuorujen perusteella itseasiassa vapaaehtoisesti antanut ihan kaikille. Tästä on niin hemmetin monta esimerkkiä.

Ennen kuin jaat paskajuorun, niin mieti edes kymmenen sekunttia kriittisesti, että onko juoru totta? Missä ovat faktat? Jonkun toisen kertomanako? Onko sillä toisella kenties mahdollisesti jotain omia motiiveja laittaa paskajuoru leviämään? Voikohan olla mahdollista, että se ei ihan mennytkään niin kuin väitetään?

Pysähdytkö koskaan miettimään edes hetkeksi, vai menetkö kuin päätön kana seuraavan juorun perässä toistelemaan niin sanottuja faktoja?

Ota rauhallisesti, tää on some johon näin perjantaina työnnetään kaikki se paska, jota on viikolla kertynyt. Eihän täällä faktoilla ole mitään väliä vaan puretaan omaa pahaa oloa kalsarikännissä.

Vierailija
2107/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon team Karita. Käännä tää voimaksi, bisnekseksi, voitoksi. Kirjoita kirja, runo ja podcast. Anna Peten piehtaroida. Älä katso taakse. Eteenpäin, sano mummo lumessa.

Vierailija
2108/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jättikö se ukko erohakemuksen tänään vai oliko vain jotain munatonta tyhjän louskuttamista? Jos ei jättänyt, niin toivottavasti Karita sen tekee itse.

Vierailija
2109/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karitan tapauksessa auttaa se että hän on kaunis nainen ja saa sympatioita puolelleen sitä kautta. Rumalla naisella ei olisi osaa eikä arpaa näissä skaboissa jos tuollainen fb-julkaisu tulisi.

Vierailija
2110/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jättikö se ukko erohakemuksen tänään vai oliko vain jotain munatonta tyhjän louskuttamista? Jos ei jättänyt, niin toivottavasti Karita sen tekee itse.

Jätti erohakemuksen. Menehän sinä louskuttamaan lihapiirakkaa, pullukka.

Vierailija
2111/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukas tämä Teemu Eguavoen sitten on miehiään? Joku osteopaatti-thaihieroja (😄) toki, mutta entä muuta?

Toimari yrityksessään, ei taida mikään köyhä hierojapoika olla.

Ns yrityksessään. Noita hörhöilyfirmoja, joissa esitetään menestyneempää kuin ollaankaan, löytyy pilvin pimein. Epäilen tätä.

Samalla sukunimellä löytyy Nigeriasta sukulaisia? Ja Suomesta vaimo?

vaimo ja kolme lasta näyttäis ton yrityksen facebooksivuilla olevan kuvissa.https://www.facebook.com/bodymechanicshelsinki/

AIJAIJAI. Menkö sekin liitto nyt Karita.

Onko K käynyt hieronnassa ja siitä juttu lähtenyt?

viimeinen postaus helmikuulta, ei taida olla toiminnassa

Toiminnassa on... Toi sen muija on Elisa Kuuttila joka on joogaopettaja :DDDD

Elisa on parisuhteessa naisen kanssa, ei Teemun.

Vierailija
2112/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Karita! :D

Vierailija
2113/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karita sanoo että valitsee muka olla hijaa. No oliko? Mitäs tulet lärpättämään someen noin ja rikot hiljaisuuden noin? Ole sitten hiljaa. Vai etkö osaa?

Vierailija
2114/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalstasta on tullut ulilaudan jatke, ei voi muuta sanoa. Päivällä oli vielä muutama asiallinen kommentoija paikalla. Nyt on vaan vihaa!

Vierailija
2115/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon team Karita. Käännä tää voimaksi, bisnekseksi, voitoksi. Kirjoita kirja, runo ja podcast. Anna Peten piehtaroida. Älä katso taakse. Eteenpäin, sano mummo lumessa.

Narsisti menee aina vailla häpeää eteenpäin. Ei siitä huolta.

Vierailija
2116/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk koko somemaailmaa 😡 Aikuiset ihmiset tilittää tuntojaan koko maailmalle. Mikään ei ole pyhää. Ei mikään. Keski-ikäiset taantuvat teineiksi.

Tästäkin jutusta tulee heti mieleen sairaalloinen mustasukkaisuus, kontrollointi ja kostonhimo.

Hyi.

Vierailija
2117/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei normaaleilla ole maanisen ja depressiivsen välistä vaihtelua. Pettäjillä usein on.

Mistä se tulee tuo tarve pettää ja rikkoa ja luokata? Eikö olisi kannattsnut hoitaa nuorena asiat kuntoon päänupissaan?

Vierailija
2118/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Popparit esiin ja katsotaan, miten Karita tästä aikoo selviytyä. Tulee niin Sannamaiset vibat, kun hän putsasi mainettaan kesäbileiden jälkeen median edessä... Sanooko Karitakin, että minäkin olen vain ihminen...

Sanoo tuo Mindfullness on nimittäin poliittinen ja demokraattien pulju Usa sta.

Vierailija
2119/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä me tiedämme onko Petrin kirjoitus edes totta, vai onko kyseessä mustasukkaisen ja hyvin kontrolloivan puolison kumppaninsa julkisesta häpäisemisestä? Eikö oo jo sen sata kertaa todistettu eri tapauksissa, että se mitä yksi someen kirjoittaa, vaikka se olisi miten paatoksellista tekstiä tahansa, niin se ei välttämättä pidä paikkaansa. Miettikää miten hirveää olisi, jos kontrolloiva ja sairaalloisen mustasukkainen kumppani laittaisi sinusta itsestäsi ihan perättömää sontaa julkisesti sometiliinsä ja ihmiset uskovat heti kaiken? Vaikka sinä itseasiassa olisit parisuhdeväkivallan uhri? Eikö näistä somekohuista ole opittu yhtään mitään?

Sä voit väännellä ja käännellä hamaan tappiin saakka. Tiedän yhden somettajan joka petti, hyppäsi lennosta uuteen ja solvasi eri tavoin jätettyä julkisesti pitkään. Sitten oli hiljaista lun hänet jätettiin. 😉

Ei tartte väännellä ja käännellä, kun esimerkiksi Rammsteinin kohu viimeksi todisti ihan tätä samaa asiaa. Siinäkin tapauksessa syytteistä luovuttiin, kun todisteita ei yksinkertaisesti löytynyt, mutta silti täällä kaikki jo tiesi, että varmaan on tehty vaikka sun ja mitä ja kenelle, koska se yks latvialainen kirjoitti niin somessa. Mistä helvetistä sinä tiedät mikä on totuus tässäkään asiassa?

Tässä asiassa ei ole kyse oikeusjutusta.

Tässä on kyse yhden henkilön mustamaalauksesta somessa, ihan samalla tavalla mitä Rammsteinin kohdalla. Ja ihan samalla tavalla me emme voi tietää mikä on totuus, se voi ihan yhtä hyvin olla jotain täysin muuta mitä Petri antaa ymmärtää. Se että se lukee somessa ei tee siitä totuutta.

Eikö mitään opita?

Mistä ihmeestä sinä tuon Rammsteinin tähän vedät? Yritetään nyt pysyä asiassa, vaikka onkin perjantai-ilta av:lla.

Vierailija
2120/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas vaikenee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän