Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karita Tykän aviomiehen tuskainen päivitys facebookissa

Vierailija
01.09.2023 |

IS Karita Tykän aviomiehen sometilille ilmestyi yllättävä päivitys: ero? https://www.is.fi/viihde/art-2000009824968.html

Kommentit (5330)

Vierailija
2041/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muisto kehossa joku tatuointi?

Vierailija
2042/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vtuttaa tuo Tuomolan ns henkisyys ja sen korostaminen kun raha merkkaa ja tavarat korkeimmalla tasolla pelkästään, siis niin feikkiä kuin olla voi , että oksettaa ihan tuo rahankeruu ja henkisyyden larppaaminen. Kalliiksi tulee kaikille ympärillä olevilleen. Vaan ei se herää ikinä.

täytyy olla kriittinen mitä suolletaan someen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2043/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa yllätys. Vastahan Karita julkaisi rakkaudentäytteisen postauksen hääpäivänsä kunniaksi. 

Meillä oli yhteen aikaan sellainen sisäpiirivitsi, että jos joku julkaisee kotinsa esittelyn naisten/sisustuslehdessä, niin ero on satavarmasti jo tulilla. Piti järkyttävän hyvin paikkansa tuttavapiirissä, tai sitten se vaan oli jotenkin niin järisyttävä uutinen että kun esiteltiin unelmakotia lehdessä ja pari oli jo todellisessa elämässä eronnut, että se pistettiin merkille. Vai vaatiko se unelmakodin rakentaminen/remontoiminen aina niin paljon, että ero oli väistämätöntä? Täydellisyyden tavoittelu kohtasi reaalimaailman?

Vierailija
2044/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Teemu ja Karita näyttivätkin yhdessä Karitan postaamassa stoorissa niin onnellisilta ja hämmennyin siitä heidän keskinäisestä energiasta. Mut en olis ajatellut et Karita pettäis.

Vierailija
2045/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kun olisi Petri ajatellut tätä postausta tehdessään omaa lastaan. Ei ole helppoa teinille lähteä aamulla kouluun, kun iltapäivälehdet hehkuvat punaisena vanhempien aviokriisistä.

Juuri niin. Tuo tahallisen julkisesti tehty avautuminen saa miettimään, että näinköhän on herralla itselläänkään puhtaat jauhot pussissa. Selvä kostohan tuo on tulevalle ex-vaimolle. Kovin moni ei tekisi noin edes petettynä, varsinkin jos on lapsia. Itselläni herää epäilys aina, kun joku parisuhde loppuu ja se toinen osapuoli kaataa syyn täysin sen toisen niskaan. Yleensä noissa on aina ongelmia myös sen syyllistäjän toiminnassa, niin varmaan tässäkin tapauksessa.

Tämä minullekin tuli mieleen. Yleensä vain on ollut niin, että kun toinen agressiivisesti käy toisen kimppuun haukkuen ja solvaten, , on isosti vikaa myös hänessä.

Olen nähnyt paljon pahemmin petettyjä ihmisiä ja silti käyttäytyminen on ollut toista. Kun rakkaus on ollut oikeasti syvää, niin ensin iskee yleensä syvä suru ja lamaannus.

Kiukku ja raivo tulee myöhemmin, jos ollenkaan.

Tuosta kirjoituksesta paistaa todella suuri vihan määrä ja tuli heti mieleen, että tällä tyypillä ei kyllä ole kaikki palikat kasassa.

En ole pettäjien puolella, mutta tästä kirjoituksesta tuli kyllä todella outo fiilis. Ja tuli muös jotenkin kammotavakin olo, kun mietti, että ovat "sopineet" asian ja mies lähtee perään vakoilemaan vaimoaan.

Mitä hän edes näki? Suutelua, kädestä kiinnipitämistä, panemista? Rysän päältä kiinni, sanoi. Jos esim.kävelivät vierekkäin, ei se ole rysän päältä kiinni jäämistä.

Tuon päivityksen jälkeen en kyllä itseltäni anna säälipisteitä.

Minullekin tuli outo olo tekstin perusteella, ja hieman hämmästelin kommenttikenttää selatessa miten moni oli valmis uskomaan kaiken. Kuitenkin teksti sisälsi todella paljon halveksuntaa, vihaa ja syyttelyä, mikä tuntuu muhineen pinnan alla jo pidempään, mutta jokin laukaisi hirveän purkauksen. Toisekseen tuli olo, että mies syyllisti Karitaa omista valinnoistaan, kuten velkaantumisesta. Aikuinen mies muka on ollut niin ohjailtavissa, että on ottanut vaimon pakottamana velkaa..?  Karita on aiemminkin julkisuudessa sanonut, että miehellä on joitain inhottavia puolia joista hän ei pidä, joten haluaisin tietää mitä siellä kotiseinien sisäpuolella on tapahtunut ennen tätä. 

Toisekseen ei ole ensimmäinen tj joka on talouden notkahdettua purkanut kaiken pettymyksen perheeseensä ja syytellyt kaikkia muita paitsi itseään. 

*mutta kaikki vain pääsi purkautumaan tällä tavalla. Jollei olisi purkautunut noin, olisi purkautunut sitten toisella tavalla ennemin tai myöhemmin. 

Vierailija
2046/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ukolle iski morkkis päivityksestään. Todella epäkypsää wt meininkiä.

Ei vaan tavoite saavutettu. Asia julkisuudessa. Ketjun kommenteista näkyy joidenkin pettäjien tuska. Joku kykenee tekemään niin että pettäjä ei pääse luistamaan pakoon vastuustaan. Varsinkin koska julkkis. Tämä tulee olemaan vielä pitkään hauskaa seurattavaa kun Karita keltaisen lehdistön jatkuva loopin alla.

Vierailija
2047/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpi tässä on pettänyt, Karita vai hänen miehensä?

Vierailija
2048/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero hoidettu tosi tökerösti. 

Minun mielestäni kamala kun erot hoidetaan näin tökerösti. On siinä kummassakin vika paitsi siinä joka ei ole ihan heti tiennyt eläen ihan normaalisti ja se tullut shokkina. 

Vierailija
2049/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin, joka pettää aviomiestään, on vaan otettava se vastuu, että lapset kärsivät. Kulissiliitoissa tai missä tahansa liitoissa elävät pellet, jotka eivät uskalla ensin erota, vaikka toista tekee mieli, ovat alinta pohjasakkaa. Minä otin avioeron ensin miehestäni, ilman kolmansia osapuolia, reilusti ja koskaan eivät lapseni ole joutuneet minun maineestani kärsimään.

Niin että äidin ja naisen tulee kantaa vastuu ja varjella mainettaan? Miehet saavat tehdä mitä huvittaa?

Ei, miehiä ja isiä koskee aivan sama asia. Mieti lapsiasi ennenkuin petät oli ajatuksenani. Seuraukset kantavat myös lapset ja joskus todella rumalla tavalla. Ero ensin, sitten uusi.

Vierailija
2050/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös sillä mustalla miehellä ole vaimo? Luin hänen lemmekkäitä lurituksiaan Teemun ihanuudesta. Onko sama äijä?

Onko yhtään mustaa miestä joka ei olisi pettänyt vaimoaan. Ehkä se näyttelijä putouksesta. Se vaikuttaa täyspäiseltä

Vierailija
2051/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän nämä tämän palstan kirjoitukset satuttavat poikaa kuin isänsä purkaus.

Jospa hän ei ihan tällä palstalla roiku.

No joku koulukaveri ym todellakin lukee nämä ja kaikki tulee pojan silmille. Ihan törkeitä kommentteja täällä.

Eiköhän K ota pojan joksikin aikaa pois koulusta. Don't worry. Ja poika viedään varmasti terapiaan.

Ikävää, että yläkoulu on juuri alkanut? Vanhemmat olisivat voineet hoitaa kriisinsä aikuismaisemmin.

Toivottavasti tässä tapauksessa ei kaiken lisäksi synny repivä taistelu lapsesta.

Vierailija
2052/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ymmärtääkseni tämän koko ketjun luettuani, Karita ei ole pettänyt miestään. Tämä on vain uskomattoman mustasukkainen. Oliko purkaus todella sen arvoinen, etenkin kun heillä on lapsi, joka osaa lukea kaiken. Oli kuinka oli, koskaan ei tulisi haukkua toista vanhempaa. Itselleen kaivaa kuoppaa. Surullista kaikkinensa.

Aivan varmasti mies on sellainen 0-100 sekunnissa tyyppi. Tekee ennen kuin ajattelee. Menee tunteiden mukaan. Karitan julkaisuissa aiemmin kirjoittanut että on päättänyt rakastaa miestään kaikista hänen virheistään huolimatta.

Jos mulla olis tuollainen äkkiväärä tunnehimmeli miehenä niin en jaksaisi. Tuollaisessa suhteessa naisen täytyy olla se rauhallinen asiat hallinnassa pitävä osapuoli. Ei sopis mulle odotan että mies on oikea mies.

Joka tapauksessa hölisee jostain omaisuudenjaosta ja että hyvä kun on avioehto ettei karita vie kaikkea. Tienaa ja omistaa kuitenkin vähemmän kuin Karita??! Ei muuten ole toimittamut tänään lupauksestaan huolimatta avioerohakemusta???

Mitä pitäisi ajatella. Karita ei ole sanallakaan kommentoinut miehensä viestiä. Summa summarun tämä painellaan hiljaisuudella unohduksiin ja mies lupaa opetella järjenkäyttöä ja tunteiden hallintaa TAAS KERRAN. Ei ole tapahtunut mitään mistä mies kirjoitellut mutta taas kerran järjen vähyys ja tunteet veivät miestä kuin litran mittaa.

Että se siitä.

Laittoi jonku rantapäivityksen että on päättänyt olla TOISTAISEKSI hiljaa asiasta mutta videon mukaan väittää miehen päivitystä tarinaksi jossa monta puolta..

Sometauon aikana toki ehtii monta omaakin tarinaa vielä kehitellä ;)

" Asioilla on aina monta puolta. Tarinoilla, mitä hänkin valitsee kertoa, on monta puolta. Minä valitsen olla hiljaa ja valitsen ainakin toistaiseksi olla kommentoimatta mitenkään, Karita summaa."

Niin no tottahan se on. Jos Karita on mennyt vain työkaverinsa autoon hoitamaan työkuvioita ja Petri on mielessään kääntänyt tämän pettämiseksi, niin onhan tässä jo kaksi aivan eri tarinaa. Sairaalloisen mustasukkainen keksii pettämisiä vaikka mistä asioista: viivyit kaupassa liian pitkään, petit minua! Hymyilit kassamiehelle, petät minua! Juttelit kollegasi kanssa, petit minua! Kun taas naisen näkökulmasta näissä tarinoissa kävi niin, että tein normaalit ruokaostokset kaupassa ja vertasin hintoja, hymyilen kaikille kassatyöntekijöille, minun on pakkokin jutella työkavereille koska työskentely ei muuten onnistu. Tässä on jo kaksi täysin eri tarinaa ja kontrolloiva henkilö uskoo aivan täysin omiin tarinoihinsa.

Vierailija
2053/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ihmisillä on himo rakastella paikoissa joissa voivat tulla nähdyksi ja kuulluksi, ja tää oli uimakopissakin vehdannut ja äänekäs ollut muillekin ja nyt autossa. Se on sellainen yllyke joka vie mennessään jos se on. Häpeäisevää itselle.

Mistä tämä tieto? 

Vierailija
2054/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän nämä tämän palstan kirjoitukset satuttavat poikaa kuin isänsä purkaus.

Jospa hän ei ihan tällä palstalla roiku.

No joku koulukaveri ym todellakin lukee nämä ja kaikki tulee pojan silmille. Ihan törkeitä kommentteja täällä.

Eiköhän K ota pojan joksikin aikaa pois koulusta. Don't worry. Ja poika viedään varmasti terapiaan.

Ikävää, että yläkoulu on juuri alkanut? Vanhemmat olisivat voineet hoitaa kriisinsä aikuismaisemmin.

Toivottavasti tässä tapauksessa ei kaiken lisäksi synny repivä taistelu lapsesta.

Eiköhän pettäjälle joka toisen viikonlopun tapaamisoikeus. Normaalisti näin.

Vierailija
2055/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin, joka pettää aviomiestään, on vaan otettava se vastuu, että lapset kärsivät. Kulissiliitoissa tai missä tahansa liitoissa elävät pellet, jotka eivät uskalla ensin erota, vaikka toista tekee mieli, ovat alinta pohjasakkaa. Minä otin avioeron ensin miehestäni, ilman kolmansia osapuolia, reilusti ja koskaan eivät lapseni ole joutuneet minun maineestani kärsimään.

Niin että äidin ja naisen tulee kantaa vastuu ja varjella mainettaan? Miehet saavat tehdä mitä huvittaa?

Ei, miehiä ja isiä koskee aivan sama asia. Mieti lapsiasi ennenkuin petät oli ajatuksenani. Seuraukset kantavat myös lapset ja joskus todella rumalla tavalla. Ero ensin, sitten uusi.

Ja mistä sinä tiedät että mitään pettämistä on ikinä edes tapahtunutkaan tässä tapauksessa?

Vierailija
2056/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteessa on jotain pielessä jos pettää.

Pettäjä pettää. Suhteessa ei välttämättä ole mitään vikaa.

Vierailija
2057/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen tavannut Karitan ohimennen. Olin yhtä hoikka kuin hän ja olen suunnilleen samanikäinen, ja jos Karitan katse olisi voinut tappaa, niin en olis tässä Olin ilmeisesti jokin uhka hänelle :D

Ei se hoikkuus ole kaikki. Joku tykkää luuviulusta mutta toinen rakastaa reheviä muotoja.👍

Tärkeintä on uskollisuus omaa puolisoa kohtaan.

Vierailija
2058/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen on vastuussa itsestään ja omasta käytöksestään.

Vierailija
2059/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ymmärtääkseni tämän koko ketjun luettuani, Karita ei ole pettänyt miestään. Tämä on vain uskomattoman mustasukkainen. Oliko purkaus todella sen arvoinen, etenkin kun heillä on lapsi, joka osaa lukea kaiken. Oli kuinka oli, koskaan ei tulisi haukkua toista vanhempaa. Itselleen kaivaa kuoppaa. Surullista kaikkinensa.

Aivan varmasti mies on sellainen 0-100 sekunnissa tyyppi. Tekee ennen kuin ajattelee. Menee tunteiden mukaan. Karitan julkaisuissa aiemmin kirjoittanut että on päättänyt rakastaa miestään kaikista hänen virheistään huolimatta.

Jos mulla olis tuollainen äkkiväärä tunnehimmeli miehenä niin en jaksaisi. Tuollaisessa suhteessa naisen täytyy olla se rauhallinen asiat hallinnassa pitävä osapuoli. Ei sopis mulle odotan että mies on oikea mies.

Joka tapauksessa hölisee jostain omaisuudenjaosta ja että hyvä kun on avioehto ettei karita vie kaikkea. Tienaa ja omistaa kuitenkin vähemmän kuin Karita??! Ei muuten ole toimittamut tänään lupauksestaan huolimatta avioerohakemusta???

Mitä pitäisi ajatella. Karita ei ole sanallakaan kommentoinut miehensä viestiä. Summa summarun tämä painellaan hiljaisuudella unohduksiin ja mies lupaa opetella järjenkäyttöä ja tunteiden hallintaa TAAS KERRAN. Ei ole tapahtunut mitään mistä mies kirjoitellut mutta taas kerran järjen vähyys ja tunteet veivät miestä kuin litran mittaa.

Että se siitä.

Laittoi jonku rantapäivityksen että on päättänyt olla TOISTAISEKSI hiljaa asiasta mutta videon mukaan väittää miehen päivitystä tarinaksi jossa monta puolta..

Sometauon aikana toki ehtii monta omaakin tarinaa vielä kehitellä ;)

" Asioilla on aina monta puolta. Tarinoilla, mitä hänkin valitsee kertoa, on monta puolta. Minä valitsen olla hiljaa ja valitsen ainakin toistaiseksi olla kommentoimatta mitenkään, Karita summaa."

Niin no tottahan se on. Jos Karita on mennyt vain työkaverinsa autoon hoitamaan työkuvioita ja Petri on mielessään kääntänyt tämän pettämiseksi, niin onhan tässä jo kaksi aivan eri tarinaa. Sairaalloisen mustasukkainen keksii pettämisiä vaikka mistä asioista: viivyit kaupassa liian pitkään, petit minua! Hymyilit kassamiehelle, petät minua! Juttelit kollegasi kanssa, petit minua! Kun taas naisen näkökulmasta näissä tarinoissa kävi niin, että tein normaalit ruokaostokset kaupassa ja vertasin hintoja, hymyilen kaikille kassatyöntekijöille, minun on pakkokin jutella työkavereille koska työskentely ei muuten onnistu. Tässä on jo kaksi täysin eri tarinaa ja kontrolloiva henkilö uskoo aivan täysin omiin tarinoihinsa.

No niin, palstan vääristelijä taas kerran vauhdissa. Mene sellaisille sivustoille missä tuota jotkut friikit uskovat. Täällä ei.

Vierailija
2060/5330 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ihmisillä on himo rakastella paikoissa joissa voivat tulla nähdyksi ja kuulluksi, ja tää oli uimakopissakin vehdannut ja äänekäs ollut muillekin ja nyt autossa. Se on sellainen yllyke joka vie mennessään jos se on. Häpeäisevää itselle.

Mistä tämä tieto? 

Ihan Karita itse kertoi pukukoppiepisodinsa lehdissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme