Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Wc äänet naapurista

Vierailija
07.05.2021 |

Muutin uuteen kerrostalo asuntoon.
Miten on mahdollista että kuulen selvästi naapurin wc äänet, enkä tarkoita nyt lorinaa... 😬😷
Tosi ällöttävää!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2006 ja 1991 rakennetuissa olen kuullut. Jopa ihan betoniseinäisessä rivarissa. Etenkin yöaikaan. Eikös se ole ihan normaalia jos asutaan lähekkäin?

Vierailija
2/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa huono äänieristys .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rektaalipasuunan soitto on vain siedettävä kerrostalossa. Laita korvatulpat.

Vierailija
4/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva syödä aamupalaa ja kuulla yhtäkkiä, että naapuri istuu sontimassa. Joutuu hetken miettimään, että olikohan nälkä sit kuitenkaan 😆

Vierailija
5/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rektaalipasuunan soitto on vain siedettävä kerrostalossa. Laita korvatulpat.

Näin on. Minulla on nuotit sinfoniaan, jota soittelen aina aamuisin sen enempää ajattelematta kuuluuko muualle.

Vierailija
6/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tämä on asunnonvalinnan peruste, harmi kun sen kanssa ei voi filtteröidä hakuja.

Vierailija
7/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tämä on asunnonvalinnan peruste, harmi kun sen kanssa ei voi filtteröidä hakuja.

Voi, sitä hakua sanotaan erillistaloksi tai omakotitaloksi :)

Vierailija
8/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kiva syödä aamupalaa ja kuulla yhtäkkiä, että naapuri istuu sontimassa. Joutuu hetken miettimään, että olikohan nälkä sit kuitenkaan 😆

Juu kyllä jää murot syömättä 🤮 Vaikeaa laittaavaikka wc paperia alle ettei kuulu niin selvästi mutta vähäjärkiset naapurit eivät välitä

Vierailija
9/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, sitä hakua sanotaan erillistaloksi tai omakotitaloksi :)

Aika kovaääninen vessakäynti saa naapurissa olla, jos saa kuulumaan omakotitaloon..

Vierailija
10/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuuluu äänet ja hajutkin kuuluvat asiaan.

Vierailija
11/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule siihen tottuu vuosien myötä eikä enää huomaakaan. Asun kanssa kerrostalossa jossa yläkerran kaikki vessakäynnit kuuluu koko asuntoon mutta vuosia kun tässä olen asunut niin en juurikaan enää huomaa. Joku jos tulee kylään niin huomaa ja silloin sitä huomaa itsekin. Asuntoa jos olisi myymässä niin kannattaisi makssa vaikka yläkerran naapurille että oli silloin pois kotoa kun on näyttö tai ei ainakaa käyttäisi vessaa.

Vierailija
12/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
13/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on naapuri, jonka oksentamisen kuulen joka ikinen aamu. Onneksi oksentaa sentään aina suunnilleen samaan aikaan, niin tiedän syödä johonkin muuhun aikaan. Ihan uskomattoman ällöttävää.

Vierailija
14/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva näissä Kalasataman uudiskohteissa kun kuuluu kaikki pönttöpierut ja lorinat ylä-ja alakerrasta. Liekö putkia pitkin tulee tai ilmastointikanavasta.

Vierailija
15/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuskaa siihen porsliiniin, ei suoraan vesiosaan.

Vierailija
16/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on naapuri, jonka oksentamisen kuulen joka ikinen aamu. Onneksi oksentaa sentään aina suunnilleen samaan aikaan, niin tiedän syödä johonkin muuhun aikaan. Ihan uskomattoman ällöttävää.

Minullakin on naapuri joka aika usein oksentaa aamuisin/aamupäivisin. Tätä on jatkunut jo yli puoli vuotta! Ei kai kukaan raskaana ollessa loppuun asti oksentele? En kyllä edes ole nähnyt ketään raskaana olevaa naista. Vai onko joku bulimikko joka tykkää oksennella aamuisin? Oksentakaa hiljempaa!

Vierailija
17/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Hirvittävää lorinaa yläkerrasta kerran tunnissa. Aiemmin asunnossa asui nainen lapsineen eikä koskaan kuulunut mitään. Nykyinen miesasukas sen sijaan kusee niin sydämensä kyllyydestä että odotan milloin tulee katosta läpi. En tajua miten se ääni voi olla niin järkyttävän kova. Kehitys on muka mennyt eteenpäin, mutta ei 100 vuotta sittenkään tarvinnut kuunnella muiden vessaääniä kun oli oma rauha käydä pihan perällä huussissa. Nykyvessat on paraatipaikalla olkkarin vieressä ja sitten tosiaan näitä asuntojen välisiä eristyksiä ei saada kuntoon. Ällöttävää.

Vierailija
18/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille kuuluu keittiöön suoraan plöts plöts ja se kamala ääni ku yläkerran isosetä vetää vessan.. se siitä ruokahalusta.

Vierailija
19/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on naapuri joka aika usein oksentaa aamuisin/aamupäivisin. Tätä on jatkunut jo yli puoli vuotta! Ei kai kukaan raskaana ollessa loppuun asti oksentele? En kyllä edes ole nähnyt ketään raskaana olevaa naista. Vai onko joku bulimikko joka tykkää oksennella aamuisin? Oksentakaa hiljempaa!

Minun naapurini on jatkanut tätä aamuoksentelua jo melkein vuoden. Olen itsekin ihmetellyt miten voi JOKA IKINEN AAMU oksentaa minuutteja putkeen. Kyseessä on vieläpä nuori mies, joten ei ainakaan raskaudesta ole kysymys :D

Vierailija
20/26 |
07.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

<br />

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun naapurini on jatkanut tätä aamuoksentelua jo melkein vuoden. Olen itsekin ihmetellyt miten voi JOKA IKINEN AAMU oksentaa minuutteja putkeen. Kyseessä on vieläpä nuori mies, joten ei ainakaan raskaudesta ole kysymys :D

Minun eksälläni laatta lens joka aamu kun sairastui alkoholismiin, eksäksi jäi mutta laatta kuulema lentää yhä.

- ihan sivusta