Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole elämää. Mikä sen tunteen toisi?

Elämää etsimässä
31.08.2023 |

Ihmiset, jotka ajattelevat ja tuntevat, ettei minulla ole elämää. Osaatko sanoa, mikä olisi sellaista, mikä tuon tunteen muuttaisi sellaiseksi että elämää olisi? Voisi sanoa, että minulla onkin elämä.

Kommentteja, kiitos.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko paistaa ja vettä sataa. Tuuleekin.

Vierailija
2/9 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen olevani elossa vain matkustellessani. Harmi vaan että pskaduunin palkalla ei ole varaa tehdä kuin 2-4 matkaa vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä heiltä ensin elämän määritelmä. Ihmiset ovat sen verran itsekeskeisiä, että luulevat muilla olevan jotenkin ankeaa jos he eivät samalla tavalla kuin he itse. Esim. perheelliset vs lapsettomat. Matkustelevat vs kotihiiret. Ei katsos ymmärretä, että ihmiset on erilaisia ja elävät omasta halustaan erilaista elämää. Pelkkä oleminen on elämää.

Vierailija
4/9 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ite kokoaika tyollisenä ja käsitöitä harrastavana ei muuta jaksa ja ehdikkaan tehdä. Joku vois sanoa että onpa tylsä elämä, mutta ite oon oikeen tyytyväinen.

Vierailija
5/9 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läsnäolo. Kaikki mitä teet niin tee se tietoisesti.

Sen takia tuo matkustaminenkin on joillekin sitä elossa olemista, kun on niin sanotusti paikalla ja näkee ja kokee (uusia) asioita.

Kokeile vaikka tehdä päivän ajan asiat ihan eri tavalla mitä teet normaalisti.

Älä hukkaa itseäsi aivottomaan viihteeseen tai päihteisiin.

Keksi joka viikolle joku juttu mitä haluaisit tehdä, mutta et ole aiemmin uskaltanut/viitsinyt/jaksanut.

Vierailija
6/9 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Starfield ilmestyy 6.9. Hanki se niin kaikki ongelmasi on ratkaistu ainakin vuoden loppuun asti.

Vierailija
7/9 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Sekun tietäisi.

Vierailija
8/9 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menestys 

Vierailija
9/9 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämä on pelkkää mekaanista suorittamista. Lepo on totaalilepoa, nukun lääkkeiden avulla.

En tiedä, mikä tähän toisi muutoksen.

Elämä on loputon sarka; voit tehdä työtä tai istua siinä moilasena. Ihan sama tulos. Whatever.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän