jos vapaaehtoisesti lapseton on vela, niin miksi kutsutaan ihmistä joka haluaisi lapsen mutta ei ole ketään kenen kanssa sellainen tehdä?
Kommentit (33)
Lapseton?
Tahtomattaan lapseton elikkä maho
Hyvä kysymys. Itse mietin tänään, että kun aviopuolisonsa menettänyt on leski niin entäs, jos menettää tyttö- tai poikaystävän? Mikä silloin on?
Kyllä noille pitäisi olla jokin nimitys, jotta osaisi varoa. Noi haluaa lapsen ennen kuin on kumppaniakaan, on tosi turn off.
Vierailija kirjoitti:
Lapseton?
No eihän silloin hedelmätön välttämättä ole, jos kukaan ei edes hedelmöitä tai tarjoa hedelmää.
Vierailija kirjoitti:
Lapseton?
Eikös maho tarkoita hedelmätöntä tai lisääntymiskyvytöntä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Itse mietin tänään, että kun aviopuolisonsa menettänyt on leski niin entäs, jos menettää tyttö- tai poikaystävän? Mikä silloin on?
Ei mikään, kun suhde menetettyyn ei ole millään lailla virallinen, kuten sukulaisuus tai solmittu liitto.
Seurustelu on sellasta että sitä ei oikein miksikään lasketa.
Mies naisista inceli
Mies naisista ihan normaali
Naisten asenne ja miesviha on silmitöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään, kun suhde menetettyyn ei ole millään lailla virallinen, kuten sukulaisuus tai solmittu liitto.
Seurustelu on sellasta että sitä ei oikein miksikään lasketa.
Sitä tässä ihmettelenkin. On loppuelämän mullistava asia menettää seurustelukumppani. Ja nykyään ihan normaalia, että liittoa ei solmita vaikkapa koskaan ja silti voi rakastaa toista enemmän kuin joku liittoonsa kyllästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Nirso
Kokemus tuollaisista on, ettei ne nirsoile. Ongelma on, kun ei ehdi tutustuakaan, kun alkavat vaatimaan sitä lasta. Erästä tiesin vaan etunimen ja olin ohimennen jutellut muutaman kerran, niin kyseli, onko mun ihosairaus lapselle periytyvä.
Hienoja lyhenteitä, mutta en jaksaisi näitä opetella lisää 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mies naisista inceli
Mies naisista ihan normaaliNaisten asenne ja miesviha on silmitöntä.
Hakeudu psykiatrisen avun piiriin.
Pela = pakon edessä lapseton