Sattuu selän puolelle keuhkoihin ja myös etupuolella välillä tuntemuksia. Keuhko, sydän vai lihasperäistä?
Ensin on ollut vain rinnan alueella edessä kipuilua.
Nyt on sitten myös selän puolella. Sattuu keuhkoihin tai niiden kohdalle. Jopa hengittäminen tuntuu kireälle.
Olen käynyt uimassa, yrittänyt venytellä.
Muita oireita ei oikeastaan ole kuin kipuilu, kireys ja limaiset yskökset aamuisin. En muuten yski juuri lainkaan.
Kommentit (39)
Yksi mahdollisuus on refluksioireet. Mulla on ollut refluksissa ton tapaista. Siihen auttaa sängyn päädyn nostaminen ja ettei syö ja juo pariin tuntiin ennen nukkumaanmenoa.
Niin ja lisäys vielä, että refluksioireet oli niin pahat, että kävin niiden takia sekä keuhko että sydänlääkärillä.
Tänään jatkunut. Kuvotusta ja pahoinvointia.
Illalla helpotti.
Ap
Päivystyksessä takaisinsoittosysteemi kolmas vuorokausi menoos.
Alias kohta päi persettä.
Vaikka onkin vanha niin vastaan: Pääsin juuri sairaalasta kotiin. Minulla keuhkoveritulppa oireili tismalleen noin. Tuli hitaasti hivuttaen niin hämäsi, luulin että lihakset jumissa, närästystä, flunssa..kunnes en pystynyt enää hengittämään ja kaaduin lattialle. Siitä lanssilla sairaalaan. Tästä lähtien tutkitutan kaikki epämääräiset kivut rinnan/selän alueella.
Tiezen oireyhtymä. Tulehdus rintalastan ja kylkiluun yhtymäkohdassa. Aiheuttaa kummallisia oireita,selkäkipua,sydän hakkaa miljoonaa jne
Arvauskeskus kalpenee terveyspalstan rinnalla.
Veikkaamalla virkeäksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydämen vajaatoiminta,nestettä keuhkoissa yms.Onko turvotuksia nilkoissa?
Nilkat ok.
Keskellä selkää keuhkojen kohdalla kipua, hengittäessä sattuu myös. Sydämessä pistoksia ollut pari viikkoa.
Voiskohan olla jumia vaan..
Ap
Mulla samoja oireita. Olen ajatellut, että lihaspräistä. Ehkä kuitenkin olisi hyvä käydä lääkärissä.
oon ajatellut, että kaksi eri juttua- lihasperäistä tää rinta ja sydän - ja toinen oma vaiva tää lima.
Haima sökönä. Siinä on vitsit vähissä
Vierailija kirjoitti:
Vaikka onkin vanha niin vastaan: Pääsin juuri sairaalasta kotiin. Minulla keuhkoveritulppa oireili tismalleen noin. Tuli hitaasti hivuttaen niin hämäsi, luulin että lihakset jumissa, närästystä, flunssa..kunnes en pystynyt enää hengittämään ja kaaduin lattialle. Siitä lanssilla sairaalaan. Tästä lähtien tutkitutan kaikki epämääräiset kivut rinnan/selän alueella.
Kuinka kauan oireili, ennenkin tuli tuo kaato?
itsellä kans monenlaista samankaltaista ollut nyt muutaman viikon.
Mee lääkäriin,vai luotatko palstan "lääkäreihin". Luulotauti pahenee
Spontaani ilmarinta. Pieni sellainen paranee itsestään, mutta menisin lääkäriin varmistamaan ettei ole vakavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan oireili, ennenkin tuli tuo kaato?
itsellä kans monenlaista samankaltaista ollut nyt muutaman viikon.
Hei, anteeksi myöhäinen vastaus mutta on ollut totuttelemista kotoutumisen jälkeen, nyt pitää napsia verenohennuslääkettä 6 kk. Muuten ei haittaisi mutta kun on pakko ottaa naproksenia migreenikohtauksiin(muu ei auta)
Sanoisin että itsellä meni ainakin kuukausi, tajusin oireiden yhteyden nyt. Hengenahdistus vain paheni ja paheni, mukana selän/niskan jäykkyyttä. Hengenahdistus ei koskaan mennyt pois, se oli aina päällä pihinänä tai uupumuksena. Satunnaisia pistelyjä keuhkoissa jotka menivät nopeasti ohi. Päivää ennen sain sitten kunnon kipukohtauksen, heräsin nokosilta järkyttävään rintalastan ja yläselän poltteluun. Otin rennien koska pölvästinä ajatteli että se on pahaa närästystä..ja se tuntuikin auttavan..kunnes seuraavana aamuna hengitys blokkasi ja vaivoin sai lattialla maaten pihistyä ambulanssin.
Olisi pitänyt käydä lääkärissä kun tajusi että hengenahdistus vain jatkuu tai keuhkoissa oli nipistelyä.
Mitäs jos varaisit vaan ajan lääkärille. Turhaa täällä kysellä..
keuhkosyöpä aiheuttaa monesti kovaa yskimistä joten sítä se ei varmaankaan ole
Mulla löydös oli rintarangan alapuolella kaksi välilevyn pullistumaa.
Fysioterapia auttoi.
Kestänyt tämä selänpuoleinen kipu tänään siitä asti kun heräsin. No täytyy katsoa huomenna.
Hyvää yötä ja kiitos kaikille.
Ap