Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä tertiäärilapsettomia? Kuinka jaksatte?

Vierailija
20.12.2006 |

Olen itse niin väsynyt lapsen kaipuuseen :-(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on tertiäärilapseton?

Vierailija
2/8 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mikä on tertiäärilapseton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän todellisuudentajua kehiin...

Vierailija
4/8 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi lasta, 2 & 4-vuotiaat.

Olin aina ajatellut kuopuksen 1-vuotissyntymäpäivään asti (eli siihen asti kun lähti kävelemään), että haluan 3-4 lasta. Tällä hetkellä rakkaat vipeltäjämme kuitenkin vievät voimani totaalisesti ja ainakaan tällä hetkellä en jaksaisi kolmatta lasta, olen niin väsynyt. Lapset ovat kyllä rakkaita!

Voisin harkita kolmatta 1-2 vuoden päästä, mutta aika näyttää. Meillä lapset ovat saaneet heti yrityksen alettua alkunsa, mutta eihän sitä koskaan tiedä kuinka tulevaisuudessa kävisi.

Meillä tosin mies olisi jo tyytyväinen nykyiseen lapsilukuun. Jotenkin pitäisi sitten saada sekin innostumaan aiheesta.....

Mutta jos meille ei suoda kolmatta, olen kiitollinen kahdesta lapsestamme. Silti luulen, että sisälleni jäisi tietty tyhjyyden tunne sen kolmannen puuttumisesta.

Ymmärrän kyllä lapsenkaipuusi. Oletteko jo kauan yrittäneet? Alkoivatko aiemmat raskaudet nopeasti? Mitäpä jos kävisitte yksityisellä puolella tutkimuksissa/hoidoissa! Kyllä se on sen lapsen arvoista, vaikka maksaakin aika paljon.

Vierailija
5/8 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä seitsemättä pientä vipeltäjää ei vaan kuulu...Tyhjä syli :´(

Onneksi nuo 8,,6,4,3,2 ja 0,5-vuotiaat pitävät jotenkin elämässä kiinni.

Vierailija
6/8 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menettänyt elämänilon enkä osaa iloita nykyisistä lapsistani kun kaipuu on niin kova.

Asiaa pahentaa vielä se ettei mies ollenkaan ymmärrä vaan vaikuttaa lähinnä tyytyväiseltä. Miten mieheni voi olla niin kylmä? Ihan kuin en tuntisi häntä enää.

Vierailija
7/8 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hoidoilla saadut kaksoset joiden isästä olen eronnut. UUden mieheni kanssa toivoisimme lasta, vaan yhtä hankalaa on kuin aiemminkin eikä lasta siis kuulu (ei ole yllätys). Yllättävää on sensijaan se, että olen tilanteesta aika rikki vaikka kaksi ihanaa lasta jo onkin, nyt on kysymys pakkomielteisen lapsensaannin ja raskaaksitulemisen sijasta halusta saada Yhteinen Lapsi juuri Tämän ihmisen kanssa. Miehellä aiemmasta liitosta lapsia ei ole ja sekin varmaan vaikuttaa asiaan jotenkin.

Vierailija
8/8 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton = ei ikinä ole synnyttänyt

Sekundäärilapseton = on ollut raskaana ja synnyttänyt x kertaa aiemmin, mutta ei tule enää raskaaksi

muita termejä ei käytetä, oli aika hölmö provo.