Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä suklaata kaapissa? Kauanko on ollut siellä?

Vierailija
30.08.2023 |

Minulla ollut puolitoista levyä yli kuukauden kaapissa, eikä yhtään tee mieli. Edelliset suklaat menivät kaapissa vanhoiksi.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime joulunnsuklaat löytyy.

Fazerin sinistä on tullut syötyä välillä, mutta konvehdit ei uppoa.

Vierailija
22/32 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta suklaanvihaajaa yhdessä ketjussa.

Jos saatte jatkuvasti lahjaksi suklaata, mutta kukaan teillä ei syö sitä, miksette joko sano suoraan, ettette pidä suklaasta tai vaihtoehtoisesti vie ylimääräisiä joulusuklaita työpaikalle työkavereiden syötäväksi silloin, kun niissä on vielä päivämäärää jäljellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, en osta suklaalevyjä. Silloin joskus kun suklaata syön niin ostan patukan. Mars, Twix tai Kismet.

Vierailija
24/32 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, en osta suklaalevyjä. Silloin joskus kun suklaata syön niin ostan patukan. Mars, Twix tai Kismet.

Pitäisi ja olen aikeissa aloittaa saman tekemisen. Jotenkin levyt vaan jäävät ja silloin kun suklaata tekisikin mieli, se ei koskaan ole sitä, mitä jo löytyy kotoa.

Vierailija
25/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto suklaan ystävältä

Vierailija
26/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaa levytkin, mutta olen usein ostanut hävikkikaupoista, ei juuri jaksa kaupassa vierailla karkkihyllyllä. Mieli tekee sitten joskus kotona ja kauppaan on matkaa.

Twix on sellainen joka sitten hupenee nopsaan, vaikka olisin kokonaisen laatikon tilannut.

Nyt on laatikollinen jotain minttusuklaapatukoita, pari olen maistanut. Ihan jees siihen n. 20 sentin kappalehintaan.

Ei ole nyt ollut himoa niihin vielä.

Vierailija
27/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jo yli puoli vuotta lojunut Fazerin Domino-suklaalevy kaapin perällä, pari riviä syöty, en jotenkin yhtään himoitse sitä tai välitä mausta. Veljeltä saatu tuliaisena.

Vierailija
28/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla suklaa ei ehdi edes kaappiin asti ikinä.

Vierailija
29/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei säily paria päivää kauempaa.

Vierailija
30/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään. En oikeastaan pahemmin edes välitä useimmista suklaista, mutta jos sitä sattuu kaapeissa olemaan niin se tulee silti kyllä syötyä. Parempi siis olla ostamatta kun ei edes oikeasti tee mieli.

Vierailija
31/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa olohuoneen pöydällä on miehen viime sunnuntaina laivatuliaisena tuoma Fazerin sininen 250 g, voitti sen jostain tietokilpailusta risteilyllä. Siitä ollaan viikon aikana napsittu niin, että kaksi rivillistä on jäljellä. Minä olen syönyt siitä enemmän, mies on enemmän salmiakkifani ja hän on syönyt ostamansa Van Slooten -purkin sisältöä.

Vierailija
32/32 |
16.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu pahaa leivontasuklaata pääsiäiseltä. Hyvät suklaat menee viikossa.