Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten voi enää luottaa aviomieheen?

Vierailija
20.12.2006 |

Sain selville, että miehelläni oli pikkujouluissa joku nainen. Mitään ei kuulemma tapahtunut, mutta nainen on " ihana, ymmärtävä, kuuntelee hyvin, koko elämänsä etsinyt sitä oikeaa" jne. sekä mieheni mukaan kiinnostunut hänestä. He ovat olleet päivittäin yhteydessä ja mieheni uhkasi viikko sitten jättää minut ja lapsemme.

Nyt mieheni on luvannut jäädä, mutta miten voin luottaa, ettei hän joku päivä taas sano jättävänsä minut?

Sain selville tämän naisen henkilöllisyyden. Hän on mieheni työkaveri. Löysin irkki-galleriasta hänen tietonsa ja muutamia asioita loksahti paikoilleen: miksi mieheni yhtäkkiä vaihtoi radiokanavansa autossa (ennen ei kuunnellut tätä kanavaa lainkaan), pari bändiä joita on yhtäkkiä kotona ruvennut kuuntelemaan ym. ym. Kaikki nämä löytyivät sen naisen tiedoista irkki-galleriasta.

Nyt minä pelkään joka päivä, kun mieheni on töissä, että hän tulee kotiin ja ilmoittaa jättävänsä minut. Mieheni on minulle vihainen, koska minun pitäisi luottaa häneen. Miten voin luottaa häneen tällaisessa tilanteessa? Tai ikinä enää? Olen surullinen, kun en voi luottaa mieheeni, mutta luottamuksen teeskentely on mahdotonta.

Mieheni on myös vihainen, jos puhun ystävilleni hänen tempauksestaan. En kuulemma saisi puhua ihmisille tästä.

Onko minulla oikeus pyytää, ettei mies pidä enää yhteyttä tähän naiseen?

Auttakaa, olkaa kiltit.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä oli viritellyt suhdetta toiseen naiseen. Minulle riitti se, että tiesin exän kiinnostuneen toisesta. Tunnen itseni niin hyvin, että tiesin luottamuksen kadonneen ikuisiksi ajoiksi. Exälläni kun on vielä sellainen tausta, että muut naiset kinnostavat eli millaisessa suhteessa tahansa.

Sinuna minä en alistuisi " odottajan" asemaan, vaan tekisin pelin selväksi: Jos se nainen on kerran noin paljon kiinnostanut, että mies hetkenkään harkitsi jättävänsä perheensä, niin eroa vireille vaan. Tai sitten yhdessä kriisiterapiaan ja miehelle ukaasit, että seuraavista sellaisista puheista / " ajatuksista" tulee ero. Mitä tahansa ei pidä niellä, vaikka ukko olisi millainen namupala tahansa. Minusta tuo on uskomattoman törkeää, että edes uhkaa jättävänsä perheen toisen naisen takia... sika!!!

Jos kuitenkin haluat jatkaa liittoa mokoman lurjuksen kanssa, niin menkä yhdessä juttelemaan perhepsykologin tms. kanssa. Se kenties auttaa luottamuksen palauttamisessa - jos molemmat niin haluavat ja siihen sitoutuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä