Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sydänsairauksista tietäviä paikalla?

Vierailija
29.08.2023 |

Siskoni meni perjantaina yksityiselle, koska syke tuntui korkealta, kotimittari sanoi 110, vaikka oli ihan vain keittiöaskareita tehnyt. Hän on 44 vuotias ja ehkä vähän ylipainoinen, ei kuitenkaan yli 30 BMI:tä. Lääkäri oli tutkinut ja soitattanut ambulanssin, vietiin keskussairaalaan. Syke oli keskussairaalassa yli 120 eikä se viikonlopun aikana laskenut, ei yöllä ei päivällä eikä edes lääkkeillä. Eilen maanantaina hänet vietiin teholle. Siskolla on juoppo mies, ei lapsia. Olen yrittänyt soittaa sinne, mutta sairaalasta ei kerrota mitään, teholle pääsee vain lähiomainen, mutta hänen mies on missä mökkireissulla lienee. Sisko itse soitti eilen minulle ja niiden tietojen varassa olen edelleen. Onko tämä vakavaa, kamala olla kun ei tiedä mikä on vikana, ilmeisesti tilanne on pahentunut....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo tiedot kerro paljoakaan.

Vierailija
2/5 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pelotella, mutta ihan normaalilla järjellä ajatellen jos henkilö siirretään tehostettuun tarkkailuun eli teholle, tilanne on yleensä hengenvaarallinen ja jatkuvaa tarkkailua vaativa.

Voi olla että hänen tilansa pyritään vakauttamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään sairaalassa. Et ehkä pääse teholle, mutta kun kerrot tilanteen ja todistat kuka olet, saatat saada ainakin jotain tietoa.

Yritä tavoittaa myös siskosi mies, jos hän olisi sen verran selvin päin että pääsisi käymään sairaalassa ja saisi tietää siskosi tilanteen.

Jos et ole puheväleissä siskon miehen kanssa, olisiko joku muu läheinen, joka saisi siskosi miehen liikkeelle, siis pieni juonenpoikanen pitää punoa...

Vierailija
4/5 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siskosi kerran kykeni soittamaan sinulle, voit ehkä saada soitettua myös hänelle osaston kanslian kautta. Pyydä häntä merkittyttämään myös sinut lähiomaiseksi, jolle saa antaa tietoja hänen terveydentilastaan.

Vierailija
5/5 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ehkä vähän ylipainoinen,  eli 40kg liikaa ja elintavat ihan pielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi