Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EU kieltämässä silakan kalastuksen Suomessa

Vierailija
29.08.2023 |

Koska tää hulluus lopetetaan ja otetaan itsenäisen Suomen itsemääräämisoikeus takaisin?
https://yle.fi/a/74-20047478?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_c…

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olen ensimmäistäkään silakkaa eläissäni suuhuni pannu, joten ei vaikutusta.

Vierailija
42/53 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran suurin osa silakkasaaliista menee eläinten rehuksi niin miksei siihen kelpaisi joku särki ym roskakala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkea EUsta tarvitse hyväksyä. Äänestetään Jussi Halla-ahoa, joka ajaa meidän omia etujamme.

Vierailija
44/53 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hinku ihmisillä on tappaa eläinlajeja sukupuuttoon ahneuden takia? Ihminen pärjää aivan hyvin ilman silakoita vaikka loppuelämänsä.

Vierailija
45/53 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka moni ketjussa keskustelevista on syönyt viimeisen kuukauden aikana edes yhtä silakkaa? Veikkaan että ei monikaan.

Minä. Teen itse silakkaruokia sesonkiaikana about joka viikko. Nyt viikonloppuna ostettiin kaveriporukalla (24-31v) torilta marjoja ja kasa silakkapihvejä. Oli hyvää ja ostan ensi viikonloppuna uudelleen. Koitan ehtiä myös torin nahkiaiskärrylle, ennen kuin nahkiaiset viedään käsistä.

T. Poriin muuttanut N27

Vierailija
46/53 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuinka moni ketjussa keskustelevista on syönyt viimeisen kuukauden aikana edes yhtä silakkaa? Veikkaan että ei monikaan.

Niin, yleensä isot päätökset vaikuttavat myös muihin asioihin. Kun merkittävä osa kotimaisesta kalasta puuttuu markkinoilta, niin se voi sitten aiheuttaa esimerkiksi isoja hinnannousuja muihin tuotteisiin.

Suurin osa kalaa ostavista kuluttajista ei osta silakkaa lainkaan. Sitä vain ryöstökalastetaan ja syötetään turkiseläimille, jotta epäekologinen turhamaisuus saa jatkua.

Vierailija
47/53 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittävät kieltää myös lohen kalastuksen Ahvenanmaan ja merenkurkun välillä.

Vierailija
48/53 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Teen itse silakkaruokia sesonkiaikana about joka viikko. Nyt viikonloppuna ostettiin kaveriporukalla (24-31v) torilta marjoja ja kasa silakkapihvejä. Oli hyvää ja ostan ensi viikonloppuna uudelleen. Koitan ehtiä myös torin nahkiaiskärrylle, ennen kuin nahkiaiset viedään käsistä.

T. Poriin muuttanut N27

Valmiiden pihvien ostaminen nyt ei varsinaisesti ole ruoan tekemistä.

Vierailija
49/53 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä että törkeä rehuksi jauhaminen loppuu, mutta ihmisten ruoaksi kalastus saisi jatkua vapaasti!

Vierailija
50/53 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes Neuvostoliitto ei määrännyt mitä Suomessa saa syödä.

Vierailija
51/53 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Poriin muuttanut N27

Silakoita ostavan "kaveriporukan" iän ilmoittaminen oli tärkeää koska...?

Vierailija
52/53 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos silakka ei saa kutea rauhassa, niin turha sitä on edes yrittää kalastaa.

Vierailija
53/53 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edes Neuvostoliitto ei määrännyt mitä Suomessa saa syödä.

Olisit sitten syönyt silakkaa sen sijaan, että sitä lähinnä vain ryöstökalastettiin turkiseläinten rehuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän