Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torjumme taantumaa, LAMAA. Ostimme sikakalliin remontin.

Vierailija
29.08.2023 |

Siitä saa onneksi täyden kotitalousvähennyksen, mutta silti, oli varsinaista ryöstöhinnoittelua.

Suunnittelemme ensivuodeksi lisää remonttia, mutta ajattelimme kilpailuttaa oikein kunnolla ja hankkia keskilaatua sikahalvalla.

Mielipiteitä? Paljonko tuntiliksaksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskilaatua ei saa sikahalvalla

Vierailija
2/8 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitalousvähennykset pitäisikin lopettaa välittömästi jos katsotaan tilastoja niin vain rikkaat niitä eniten käyttävät... tyypillistä Suomea eliittiä tuetaan kaikin tavoin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskilaatua ei saa sikahalvalla

Sitä kutsutaankin lamaksi, kun hyviä tekijöitä on työttömänä ja heistä voi valita tekijät.

Vierailija
4/8 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni halusi remontoida  huoneistonsa ja se maksoi 11000 euroa. Olisin tehnyt sen 5000 eurolla mutta se ei luottanut minun vaikka olen remontoinut ja maalannut 20 vuotta.

Vierailija
5/8 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuseppä mies kirjoitti:

Tyttöystäväni halusi remontoida  huoneistonsa ja se maksoi 11000 euroa. Olisin tehnyt sen 5000 eurolla mutta se ei luottanut minun vaikka olen remontoinut ja maalannut 20 vuotta.

No hän ei vaan halunnut sotkeä raha- ja parisuhdeasioita. Ei halunnut ottaa riskiä, jos joku menisikin pieleen ja pilaisi vielä parisuhteen. Sun pitäisi olla otettu asiasta. 

Vierailija
6/8 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie ostin juuri uuden Defenderin, siihen tulee kaksi vinssiäkin ja erityisväritys- joudun tietystä syystä olemaan pitkiä aikoja autossa niin Defenderiin tulee 26 kaiutinta!

Hierovat istuimetkin siinä on ja ilmalämpöpumppu!

N44 joka asuu saaristossa ja joutuu viettämään aikaansa autossa istuen lauttajonoissa, elokuvia puhelimestaan katsellen jonka nykyautossa vaivaiset 18 kaiutinta!

Vierailija
7/8 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sikakallis kun nyt voit kilpailuttaa eri firmoja. Oletko TYMÄ?

Vierailija
8/8 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuseppä mies kirjoitti:

Oli todennäköisesti nähnyt työsi jäljen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi