Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vältä näitä asioita työnhaussa

Vierailija
29.08.2023 |

Listalla mm. Kohta "Vain sellaisten työpaikkojen hakeminen, joita muutkin hakevat"

https://duunitori.fi/tyoelama/7-asiaa-joita-kannattaa-valttaa-tyonhaussa

Työnhaku on kyllä yhtä teatteria..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hauska. Työnhakija ei saa piilotella, mutta kohdassa 3 kerrottiin, että työnantajat piilottelevat työpaikkoja ja on työnhakijan homma etsiä ne :D

5. Työnantajilta piiloutuminen

Älä pelkää tuoda itseäsi ja osaamistasi esille - itsevarmuus ja ylimielisyys ovat kaksi täysin eri asiaa. Kun etsit työpaikkaa, älä piileskele. Tee esimerkiksi osaamistasi kuvaava Linkedin-profiili, jotta sinut löydetään helpommin.

Vierailija
2/3 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap. Olen käsittänyt, et olen vaikeasti työllistyvä/työllistettävä, koska mulla niin erikoisala ja olen työpaikat saanut vähän niinkuin suhteiden kautta eli minua on suositeltu.

Nyt sitten ikä (58) alkaa olla jo rasitteena; jos oisin nuorempi lähtisin vaikka käpyjen keräämiseen, hyötyä siiitäkin olisi, yhteiskunnalle. Esitin muuten työkkärissä, että ettekö voisi antaa sen 9e/päivä, kun metsässä kävelin, siivoilisin vaikka siellä - ei. (kyseli harrastuksista, alkoholinkäytöstä jne.). Kuin myös esitin (kaupungille), et entä jos rupeaisin muistisairaan isäni osaomaishoitajaksi, kun kumminkin kävin hänelle kaupassa ja hoitelin maksut yms. Ei sekään. (isä oli kotihoidossa, oisin vähän helpottanut hoitajien "taakkaa").

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden kirjoittajat on usein nuoria ihmisiä, jotka eivät ole tehneet niitä töitä mihin rekrytoivat ihmisiä. Siksi fokus ei ole olennaisessa vaan näissä sivuseikoissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme