Työkaverin hengitys haisee pahalle
Joudun usein työskentelemään lähekkäin hänen kanssaan. On huoliteltu ja siisti muuten, mutta hengityksessä pa*kan haju. Tiedän, että hänelle maistuu viini ym. alkoholi ja ottaa usein lasin pari iltaisin, joskus enemmänkin. Voi tuo kuvottava haju tulla siitä? Joinain päivinä haju ei ole voimakas ja toisinaan taas ihan karsea.
Kommentit (9)
Alkoholin hajoamistuotteet haisevat, ketoosi haisee, sivuontelotulehdus haisee, kitarisa voi haista, plakki hampaiden välissä haisee. Plakki on se henkeä salpaava löyhkä, joka tuntuu joskus jopa parin metrin päähän.
Onko pätkäpaastoaja? Tyhjällä vatsalla silloin karmea haju. Joudun istumaan autossa pätkäpaastoilijan vieressä, viemärimeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Itelläsi tulvahtaa kaamea lemahdus alapäästä aina puolenpäivän tienoilla
Tämä ei liity mitenkään ap:n kysymykseen.
Minun työkaverin hengitys haisee peräreiän ympärykselle.
Vierailija kirjoitti:
Onko pätkäpaastoaja? Tyhjällä vatsalla silloin karmea haju. Joudun istumaan autossa pätkäpaastoilijan vieressä, viemärimeininkiä.
Voi olla joskus sitäkin, kaikenlaisia "kokeiluja" tekee kyllä.
Mun tuttavani on suuhygienisti ja hänen hengityksensä on jo vuosia haissut siltä, että hän ei syö "oikein". Se ammoniakin löyhähdys. Mahtaako itse edes olla tietoinen asiasta, tätä epäilen. Hänen suuhygieniansa tasoa en epäile.
Asiasta kuulemma saa huomauttaa, mutta monikaan ei uskalla sitä tehdä. Asianomainen ei varmasti itse tiedä tuoksahtavansa vastenmieliseltä. Tunnetko ketään tämän henkilön läheistä, jolle voisit hienovaraisesti asiasta mainita (silläkin uhalla, että tämä vaivaantuu), jotta hän ehkä fiksusti tälle henkilölle ongelmasta vinkkaisi? Olen jokseenkin saletti siitä, että sinä et ole ainoa, joka on tämän pahanhajuisen hengityksen pannut merkille.
Voi olla myös proppuja jotka ovat pahan hajun syynä. Ne ovat bakteeripallukoita joita kertyy nielurisoihin.
Haiseeko vanhalle viinalle vai juustolle?