G: Mitä teillä on pakastimen ylälaatikossa?
Meillä siellä pidetään kylmäkallet ja jääpalat. Se on sellainen muita pienempi laatikko johon ei paljon mahtuisikaan.
Kommentit (39)
Mitäs tääl onkaan?
Mammutti, kokonainen. Dildo 28 cm. Jatimatic + täysi lipas. Coldplayn konserttilippu. Yks nönnönnöö. Jerry Cottonin vuosikerta v. 1974. Tiitisen lista. Leonid Breshnevin toinen kulmakarvamätäs. Pierutyyny.
Viisi pussia korvasieniä, kylmäkalle, pari kylmägeelipakkausta ja rasia mateen mätiä.
Koska pankin tilit on täynnä, niin sinne mahtuu osa hilloista.
Hillon lisäksi siellä on fyrkkaa, nappulaa, pätäkkää ja baaluu.
Vierailija kirjoitti:
Hillon lisäksi siellä on fyrkkaa, nappulaa, pätäkkää ja baaluu.
Kuuma hillo muuttuu pakkasessa kylmäksi käteiseksi.
Silakkarullia, kanelirullia, pitsarullia ja ****rullia.
Sen nimi on rullalaatikko.
Portsarihommista saatua käteistä joilla perustaa mehubaari, jolla kupata tukia valtiolta ja riistää nuoria duunareita.
Jääpaloja ja jäätelöä. Seuraavassa lokerossa ruoka-ainekset. Alimmassa kylmäkallet.
Vierailija kirjoitti:
Kossupullo
💃Ja jädet.
Käyttäjä44279 kirjoitti:
Viisi pussia korvasieniä, kylmäkalle, pari kylmägeelipakkausta ja rasia mateen mätiä.
Tee mulle ruokaa
Pakastimen ylälokerossa on 5cm korkeat jäätornit. Saattaa olla muutakin, ei aukea ku on niin jäässä. Ei saatu sulatettua viime talvena, kun on jääkaappipakastin. Ehkä nykyisen hallituksen leikkauksien takia voidaan vetää johto pois jääkaapista, niin voi sulaa rauhassa. Kuivamuonat ei kylmää tarvii...
Sekä ylä- että alalaatikossa on suon kultaa eli hillaa. Arvokasta tuokin (toki itse mökkireissulla poimittuna käytännössä ilmaista) mutta vaihtaisin nuo heti sieviin setelirulliin.
Pätäkkää eli maniskuukkelia eli hynää elikkä käshii. Ja kirjolohta.
Entisen naapurin pää. Pakkasilla se pääsee ulos. Kynttilän alusena olen sitä käyttänyt.