Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välttäisitkö tälläisen ihmisen seuraa?

Vierailija
28.08.2023 |

joka heti ensi tapaamisella harrastuskurssilla utelee sinusta lähes kaiken. Ikäsi, työpaikkasi, koulutuksesi, asunnon koon, puolisosi työn ja koulutuksen, kouluaikojeni luokkakavereiden nimet, puolisoni kouluaikojen luokkakavereiden nimet (en edes tiedä niitä), yms. Ja itsestään ei kerro yhtään mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kysyitkö sinä häneltä mitään vai joutuiko hän ylläpitämään keskustelua ja nyt hän on mielestäsi udellut.

Vierailija
2/9 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kysyitkö sinä häneltä mitään vai joutuiko hän ylläpitämään keskustelua ja nyt hän on mielestäsi udellut.

Hän ei vastaa mitään jos kysyy tai luikertelee jotenkin pois vaihtamalla aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron aina kättelyssä olevani kouluttautumaton ja työtön alkkis, niin saan olla rauhassa tuollaisilta

Vierailija
4/9 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota, miksi hänen olisi pitänyt väkisin ylläpitää keskustelua? Ei kyseessä olleet mitkään treffit jonne mennään tutustumaan toiseen.

Vierailija
5/9 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttäisin etenkin tuollaisen ihmisen seuraa. Ja vältän muutoinkin ihmisten seuraa.

Vierailija
6/9 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin välttäisin.

Vierailija
7/9 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua puistattaa uusissa ihmisissä (kokemukseni perusteella) tai vanhoissa tutuissa tuo että jos he eivät itse kerro -mitään-, mutta mun pitäisi olla äänessä koko ajan kuin monologisti. Ja jos se on jatkossakin aina niin. Ehkä joku kysyy jotain vain keskustelun vuoksi, mutta missä vaiheessa se on epämääräistä utelua. Riippuu henkilöstä. Jos taas on "tieto tiedosta", puhuuko toinen totta. Pitääkö arvioida vähän enemmän mitä sanoo.

Vierailija
8/9 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin joskus tuollaisen. Keräsi faktoja manipuloidakseen. Välttäisin.

Vierailija
9/9 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää esiintyykö sinuna jossain tai kertooko asiasi eteenpäin. Jos ei kerro itsestään mitään, epäilyttää mihin käyttää saamiaan tietoja.

Minulla pari tuttua on alussa suhtautunut liioitellun ihannoiden tai myönteisesti. Kun kutsuin toisen synttäreille, kommentoi saavansa tavata "kaikki X:n ystävät" ja sitten vaikutti pöyristyneeltä, kun paikalla ei ollut kovin monta. Kun saapui ensimmäisenä, ei ehkä sentään sanonut "Mitä tämä on" mutta siltä vaikutti. Todella kuormittavaa, jos muka pitäisi onnistua jossain suureellisessa häntä varten. En ole tavannut hänen muita tuttujaan paitsi perheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi