Kaikilla meillähän on pakastimessa seteleitä
Jos tulee tiukka paikka, ottaa vain pakastimesta seteleitä. Näin ajatellaan kokoomuksessa.
Kommentit (9)
Mulla on 25 euroa lompakossa seteleinä. Tuosta saa huonosti rullan. Meinaan kokeilla minigrippussiin laittoa.
Joku ainakin lahjoitti 3 kpl 50e seteleitä. Oli lainaamani kirjaston kirjan välissä. Olisiko ollut ryppyisiä oikenemassa tai jotakin mutta aitoja olivat kun S-marketissa tarkistettiin.
Kokoomuslainen versio "taikaseinästä" josta raha vain tulee.
Mulla on, työttömänä, mutta ei kyllä pakastimessa, kun ei ole pakastinta eikä edes sitä kuuluisaa sohvaa.
Miksi setelit kuuluisi säilyttää pakastimessa? Mikä juttu siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on, työttömänä, mutta ei kyllä pakastimessa, kun ei ole pakastinta eikä edes sitä kuuluisaa sohvaa.
Miksi setelit kuuluisi säilyttää pakastimessa? Mikä juttu siinä on?
Tää Jungle Juice Barin kansanedustaja-perustaja-yrittäjä, joka rahoitti ko. yrityksen toiminnan pakastelokerosta löytyneillä setelirullilla. Köyhyys on vain väärä mindset, köyhien oma vika. Ihan peruskokoomuslainen.
Miehensä lisäksi heitteli tappouhkauksia ympäriinsä eri mieltä oleville kansanedustajille.
Yhteiskunnan ehdotonta kermaa.
Setelit on sitä varten, jos työntekijät vie kaikki rahat, joillekin joutuu maksamaan palkkaa, vaikka kuinka yrittää olla maksamatta.
Juu kyllä köyhimmiltä voidaan leikata