Täyteainehoidoilla häviää persoonallisuus kasvoista!
Oletteko huomanneet, kuinka se, mikä teki ihmisestä oman itsensä näköisen, häviää täyteainehoitojen seurauksena. Esim. Emmerdalen pitkäaikaiset fanit ovat varmaan huomanneet, kuinka Victorian kasvot ovat muuttuneet persoonattoman näköisiksi ja nyt uutena kuvapari Suomen Selviytyjissä riidelleistä naisista; ovat aivan samannäköisiä!
En ymmärrä tätä villitystä. Miksi nuoret naiset haluavat näyttää massoilta oman itsensä sijaan? Victoriakaan ei ole enää omalla tavallaan kaunis, vaan on nyt "ei minkään näköinen"... tai keski-ikäisen rouvan näköinen.
Onko muita samaa mieltä?
Kommentit (36)
Kardashian jokaisella tavoite kun menee täyteainepiikille, sit tulee vaan muhhkuraista halpaa kopioo. Näin on käynyt monelle missillekin Suomessa.
Viivahuulet tahtoo yhtäkkiä olla paksuhuulisia , sitähän se on!
Sori, mut passkan näköistä !
Näyttää irvokkaalle ja hyvä että rumentavat itsensä, vaikka itse luulevat kaunistuvansa, kukapa se itseään tieten tahtoen rumentaa.
Järkyttäviä! Luulevat olevansa suu ja monttu auki ja katsovat elottomilla silmillä, joita ympäröi muoviripset , kohti kameraa ja luulevat olevansa säikähtäneitä jäniksiä, söpöjä mukahah.kaikkea sitä
Ei sitä töröhuuli efektiä kuule saa kuin SYNTYMÄLAHJANA, PIKKUPELLET
Vierailija kirjoitti:
Nuoret tytöt näyttävät jo 40 vuotiailta akoilta, miltäköhän todella sitten kun ovat 40 täyttävät?
Itseasiassa moni 40 -vuotias näyttää freesimmältä kuin nuo lutkatjoiden turpavärkki näyttää siltä kuin turpaan olisi pistelty ja naama muutenkin venynyt ja vanunut mittasuhteiltaan oudoksi.
Näin myös tuon kuvan ja katsoin, että ketä tursakkeita nuo ämmätovat. Näyttivät tosiaankin ihan samalta, yhtä rumilta rullaturpansa ja piikitetyn naamansa kanssa.
Mitä ne aineet sisältävät. Ettei ole myrk. Minkälaiset firmat valmistavat.
Huulet on kuin autotallin katosta roikotettu ..
Hei pellet! Ei töröefektiä sillä saa.
Luomutöröhuulilla on välittömästi ylähuulen takana luu.
Se on luu, joka työntää huulta ulospäin nätisti.
Te tungette peräpukamahuuliinne koko ajan lisää vaarallista paskkaa sisälle ja molemmat huulet vaan paisuu makkaroiksi ja tekee aika hauskat viikset teille ylähuulen päälle.
EIHÄN SE NOIN PITÖNYT MENNÄ,HAHHAAAAA.
PS. KERTOKAA YKSI 40 v täyttänyt ja nuoremmalta näyttävä täytenaama ,..niinpä. Ei ole.
No ei nyt noin tunteisiin tarvii mennä toisten mokat.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt noin tunteisiin tarvii mennä toisten mokat.
Eihän siitä ole kysymys. Kukin mokaa mitä mokaa. En kuitenkaan halua, että lapsenlapseni joutuvat kokemaan painetta naamantilkintään. Muoti saa palata sinne mistä tulikin, ja tulla kutsutuksi sillä nimellä mitä se on: rahat pois tyhmiltä.
"Täyteainehoidoilla häviää persoonallisuus kasvoista!" Niin ja järki yllättävän monen AV-palstailijan korvien välistä. Moneskohan kymmenes jauhamisketju lienee tästä asiasta. Joo joo, pitäähän sitä nyt käydä kriittistä keskustelua jälkipolvia uhkaavasta epäterveestä kauneusihanteesta, mutta tämän tason ulosanneilla ei taideta hirveästi maailmaa parantaa. Eli josko annettais kuitenkin itse kunkin rauhasssa ruutata naamansa vaikka ripulisontaa.
Samaa massaa kaikki jotka käyttää täyteaineita kasvoissa. Ei erota enää toisista. Älkää nuoret 20-35 vuotiaat naiset pilatko kasvojanne.
Vierailija kirjoitti:
"Täyteainehoidoilla häviää persoonallisuus kasvoista!" Niin ja järki yllättävän monen AV-palstailijan korvien välistä. Moneskohan kymmenes jauhamisketju lienee tästä asiasta. Joo joo, pitäähän sitä nyt käydä kriittistä keskustelua jälkipolvia uhkaavasta epäterveestä kauneusihanteesta, mutta tämän tason ulosanneilla ei taideta hirveästi maailmaa parantaa. Eli josko annettais kuitenkin itse kunkin rauhasssa ruutata naamansa vaikka ripulisontaa.
Ai, en mä ole huomannut niitä keskusteluja, mulle tämä on ensimmäinen. Kai tänne saa aloittaa minkä tahansa säädyllisen keskustelun, jos toisten mielipide kiinnostaa?
En ihan asu palstalla, joten en tiedä tämän aiheen historiaa sen enempää. Enkä myöskään ole tullut minkään keskustelun kohdalla miettineeksi maailmanparannus-aspektia, taitaa tarkoitus olla aina hieman pienemmässä mittakaavassa.
Minun mielestäni ei hyödytä osallistua keskusteluihin, joiden aiheet kyllästyttävät tai eivät kiinnosta.
- ap
Itse olen huolissani näiden aineiden pitkäaikaisvaikutuksista, joista ei suhteellisen uutena ilmiönä ole saatavilla vielä mitään tietoa. Sehän on jo todistettu, että nuo aineet eivät liukene toivotulla tavalla elimistöstä vaan kapseloituvat ja koteloituvat sekä usein myös vaeltavat väärään paikkaan kasvoissa - esimerkiksi kyynelurien täyttö voi näyttää hetken hyvältä, mutta valahtaa pian turvottamaan poskia. Samoin huulitäytteet siirtyvät puhumisen seurauksena nenän alle, mistä tulee se nk. ankkaefekti.
Missään tapauksessa kolmen kuukauden välein ei kannata piikittää itseään.
Ja niin, jokainen tyylillään mutta eivät nämä omaankaan silmääni järkeviltä saati viehättäviltä näytä.
En halua olla ilkeä tai mitään (tässäkin ketjussa vähän turhan ilkeitä kommentteja), mutta huulitäytteet tekee mielestäni ihmisestä vähän yksinkertaisen näköisen. Siis ihan fyysisesti. Naamalla on koko ajan sellainen vähän hämmästynyt ja söpöilevä ilme, kun vakavalta näyttäminen ei enää onnistu kuten ennen. Siinä katoaa vakavasti otettavuuskin samalla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se tietynlainen ihanne, jota ihmiset tavoittelee täyteaineilla
Ihanne? Näyttää keinotekoiselta tai samalta kuin muut? Minusta vaikittaa enemmän ruumiinkuvan vääristymältä. Ei nähdä sitä kauneutta tai hyväksytä persoonallisuutta omassa ulkonäössä. Ymmärrän meikillä piirteiden korostamisen, mutta nykymeno vaikuttaa kilpavarustelulta, hyvin paljon myös siltä, että itsetunto- ongelmat ovat lisääntyneet räjähdysmäisesti.
- ap
Niin, ihanne. Eihän se siitä muuksi muutu, vaikka sinulla on asiasta eri mielipide.
Niitä voi laittaa kohtuudella ja silloin ei tule sellaista muovinaamaa. Aika moni nainen niitä ottaa mutta niistä ei vaan puhuta ääneen. Sama botoxin ja muiden esteettisten hoitojen kanssa. Julkisuudessa usein heitä joilla koko homma lähtenyt lapasesta.
2000-luvun alkupuolella pissikset näytti samalta, mutta kuitenkin ikäisiltään. Oli joko valkoiseksi poltettu tukka tai musta reuhka, rumat meikit ja naama oranssina itseruskettavasta.