Voiko ovulaation tunnistaa suudelmasta?
Olen varma, että (niin huvittavalta kuin se kuulostaakin) olen ovulaatiokuiskaaja. Tunnistan ovulaation arkisen elämän keskeltä siitä, että Prismassa (ei liioiteltu eikä keksitty) hyllyjen välissä annettu arkinen pusu on juuri sen verran vaimon puolelta pitkitetympi, että tunnistan ovulaation plus miinus jokin aikaväli. Viimeksi kun heti pusun jälkeen sanoin, että "ahaa", niin hän meni totaalisen vaikeaksi.
Kuka muu tunnistaa kumppaninsa ovulaation jostain samasta tilanteesta tai muusta?
Kommentit (22)
Mutta tunnistatko saman muista Prismassa kävijöistä?
Sellainen I can siellä your cunt... -kuiskaaja tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tunnistatko saman muista Prismassa kävijöistä?
Tätä täytyy ehdottaa vaimolle, että voisinko pussailla muita Prismassa. Ai niin, enhän mä halua. Mut ehkä cittari on sitten eri juttu. :)
Jos on puoliso, kai olet perillä kierrosta muutenkin?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni mies on puolisonsa kuukautiskierrosta täysin perillä? Ihmettelen, jos sillä olisi mitään merkitystä edes mihinkään, jos tietyt kuviot hoidetaan vastuullisesti.
Jos nyt kiimasta puhut niin kukapa sitä ei huomaisi? Mut ehkä jonkinlainen käytös siinä muuttuu kun on biologia osoittamassa elämän suuntaa.
Hyi kuka pussailee jossain kaupassa yök! Siellä on ruokaa myynnissä ja lapsiperheitä paikalla jne.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas varmuudella haistan naisen ovulaation. Taito sekin. Olen auttanut montaa pariskuntaa saamaan lapsen tällä lahjallani.
Tapasin tämmöisen miehen yökerhossa kerran. Sanoi, että tänään tuut raskaaksi jos haluut. No, miehen kanssa oltiin yritetty yli kaks vuotta ilman tulosta ja silloin se napsahti. Kiitos sulle tuntematon!
Pekka Siitoin kirjoitti:
Mä haistan, ennen kun maistan.
Miltä ovulaatio teidän miesten mielestä haisee? xD
Itsekkin kyllä välillä haistan jos jollainen naisella on kuukautiset, mutta en haista mitään ovulaatiota
Vierailija kirjoitti:
Pekka Siitoin kirjoitti:
Itsekkin kyllä välillä haistan jos jollainen naisella on kuukautiset, mutta en haista mitään ovulaatiota
Vaatii superherkän hajuaistin. Feromonit tuoksuu, mutta hyvin harva ne tunnistaa. Haju on makean ja kirpeän yhdistelmä, jos jotenkin pitäisi kuvailla.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Siitoin kirjoitti:
Hauskaa seurata tätä "keskustelua". Ovulaatio ei tuoksu miltään, mutta siis sen voi hyvin tunnistaa naisen lantion viipyneistä liikkeistä ja pusun pituudesta. Aina ei tosin ole niin, mutta jos osaa katsoa maisemaa oikealla tavalla, saa parhaimman elämyksen - näin kuvainnollisesti. :)
Me tarvittais mun miehen kanssa sun kuiskimista nyt. Ollaan tarvittu jo kauan.
Eipelkkäkiima kirjoitti:
Tuu vaikka mummotunneliin ens perjantaina. Kerron, onko mitkä mahikset, Mulla punainen rusetti kaulalla ja sininen pikkutakki. Tunnistat varmasti. 10-15 sekunnin nuuhkaisu riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kierto ja ovulaatio ei aina oo yhden suhde yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Eipelkkäkiima kirjoitti:
Tuu vaikka mummotunneliin ens perjantaina. Kerron, onko mitkä mahikset, Mulla punainen rusetti kaulalla ja sininen pikkutakki. Tunnistat varmasti. 10-15 sekunnin nuuhkaisu riittää.
Äläpä nyt yhdistä nuukimista tähän, siitä ei ole kysymys. Pelkkä kuiskalu on agendalla. Hauskoja olette! :D
Minä taas varmuudella haistan naisen ovulaation. Taito sekin. Olen auttanut montaa pariskuntaa saamaan lapsen tällä lahjallani.