Sopisiko kirjastoihin hiljainen taustamusiikki?
Joka soisi niin hiljaa, että lähinnä vaimentaisi puheensorinaa, lasten iloista kikatusta ja kännyköiden ääniä?
Kommentit (33)
Joo! Minä haluan säkkipillinsoittajia kirjastoon! Kiertäisivät siellä osastolta toiselle ilahduttamassa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Motivaatio banaani kirjoitti:
Semmonen hissi musiikki ehkä. Tekisi jonotuksen lainaus tiskille vähemmän pönöttämisen oloisen.
Mille lainaustiskille?
Eihän niitä ole edes enää olemassa.
Lainausautomaatteilla ne kirjat itse lainataan.
Sitä minä kutsun lainaustiskiksi. Anna anteeksi vanha kantaisuuteni.
Kyllä, kun olisi jokaisen mielimusiikkia. Parikymmentä soitinta vaan hiljaisella.
Mua harmittaa jo radiossa keskustelun takana kuuluva poppi. Jää osa sanoista kuulematta.
Pakkomusiikkia kuitenkin koska ihmisillä eri musiikkimaut.
Ei sovi.
Konekiväärin papatusta ja pommiräjähdysten ääniä. Mustänaamoille kotoista.
Kuvitelkaa kirjastoon kuulutus : Nyt hyllyssä xx jännittäviä cowboy-kertomuksia lainaa nopsasti sitten pari kantribiisiä. Hyllyssä zz autoilu aiheisia kirjoja lainaa vaikka useampi sitten rekkamies soimaan . Perheen pienimmille hyllystä qq sopivaa selailtavaa ja pari lasten laulua kaikumaan.
Ja sitten ihmetellään miten tälläisessä melusaasteessa kaikilla on kohta adhd, ahdistus, ja kaiken maailman muita ongelmia, kun aivot ylirasittuu kaikesta tästä metelistä ja hälinästä mitä nyky-yhteiskunta on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Semmonen hissi musiikki ehkä. Tekisi jonotuksen lainaus tiskille vähemmän pönöttämisen oloisen.
Mille lainaustiskille?
Eihän niitä ole edes enää olemassa.
Lainausautomaatteilla ne kirjat itse lainataan.
Sitä minä kutsun lainaustiskiksi. Anna anteeksi vanha kantaisuuteni.
Pönötätkö siis jonossa lainausautomaatille? Teillähän kummallinen kirjasto on! Meidän kirjastossa on lainausautomaatteja useita eri puolilla kirjastoa, eikä niille koskaan tarvitse jonottaa, vaikka kyseessä on yksi pääkaupunkiseudun suurimmista ja vilkkaimmista kirjastoista.
Juu, laitetaan kaiuttimista piereskelyn ääniä kuulumaan.
Kirjastot pilalla ja aivan perseestä muutenkin nykyään kaikkien mölyapinoiden takia, joten ei kiitos enää yhtään enempää melua!
Varsinkin muotikauppojen halvat listahitit. Jumputus tuntuu niin pahalta, että jää vaatteet ostamatta.