Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö naisilla ole tylsää tinderissä, kun jos on itse vähänkin perus-ok näköinen niin tulee heti miehen kanssa mätch?

Vierailija
25.08.2023 |

Miehiltä riittää että vaan tykkää riittävän monesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuu, kun ei oo niitä naisten silmään riittävän laitettuja miehiä. Jotain ihmeen resupekkoja vaan, hoitamaton parta, kulahtaneet vaatteet, eivät hymyile kuvissa jne. Ei tuu mätsiä, kun ensivaikutelma ei sytytä.  

Vierailija
2/7 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö niillä naisilla tule match miehen kanssa siellä? Eli joku mieskin saa siinä samalla matchin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä tylsää

Vierailija
4/7 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu kaikille.

Ja jos tuleekin joskus mätsi niin ei niistä miehistä mitään kuulu. Poistan sitten parin päivän jälkeen mätsin. Tykkään yleensä keskitason niehistä, etten mielestäni liian korkeallekaan kurottele.

Vierailija
5/7 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole kunnollisia miehiä. Löysin täydellisen miehen kun poistin tinderin ja lähdin etsimään oikeasta elämästä <3

Vierailija
6/7 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun naiselle tulee match, myös jollekin miehelle tulee match. Aina kun nainen "saa parisuhteen", myös joku mies saa parisuhteen. Aina kun joku nainen saa seksiä, myös joku mies saa seksiä.

Jo 70-luvulla tiedettiin, että kaikki saa, kaikilta saa, mutta kaikki ei saa kaikilta.

Vierailija
7/7 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minä sitten olen ruma kun ei koko ajan mätchiä tullut. Lisäksi ne mätchiä ei sinänsä anna yhtään mitään, sen vastapuolen pitäisi myös osata keskustella.

Mutta kyllä, tinder oli todella tylsä.