Tutustumisen aloittaminen tinderissä/ muissa!
Keski-ikäinen mies tässä kummastelee. Silmät ymmyrkäisinä.
Hämmästystä, herättää suuresti. Miten tuossa deittisovellus maailmassa pääsee edes, treffeille.
 Profiilistani tykätään mielestäni, hyvinkin. Osumia tulee . Laajalla ikä haarukalla.
 Itse aloitan keskustelut.  Naiset ei niitä aloita.
 Muutamat viestit lähetetään ja,sitten loppuu. Ihanaksi kehutaan ja sitten, PAM!
 Eipä jatku enään.
Eikös, siinä ole tarkoitus tutustua toiseen ihmiseen. Jollekin luotettavalle tasolle. Ennenkuin treffataan?
Keskustelussa/ profiilissani, kerron itsestäni/ elämän tilanteestani, rehellisesti. Ilman mörköjä. Osumia tulee ja silti ei keskustelun alkua pidemmälle lähde.
Pitääkö heti ekana kysyä nähdäänkö heti ja nyt ja annatko? Vai, mikä ihme tässä mättää.
Kummatkin kuitenkin on tykännyt toistensa profiilista. Sekä molemmilla samanlaiset intressit tutustua, uuteen elämän kumppaniin.
Valistakaa jos vaikka alkais, natsaamaan!
Kommentit (26)
Ei natsaa kirjoitti:
Kuin? Luin aloitukseni moneen kertaan ns. Ulkopuolisin silmin. Enkä itse löytänyt siitä ärsyttävää.
Mikä ärsyttää?
Ärsyttää pilkkujen käyttö, pisteiden käyttö, yhdyssanojen käyttö, vaillinaisten lauseiden käyttö.
Tämä ei nyt korjaannu pelkällä pilkkusääntöjen opettelulla, vaikka toki sekin olisi jo hyvä alku. Tekstistäsi loistaa kauas, ettet ole koskaan lukenut kokonaista lehtiartikkelia tai historian kokeeseen. Sen tason sivistymättömyys karkoittaa jo ihan tavallisen duunarinkin.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä yritäkään tutustua kehenkään sovelluksessa. Sovellus on mätsäämistä ja tapaamisen sopimista varten. Tapaamisen sovin aina samaan baariin lähelle kotiani. Kaljan äärellä selviää nopeasti, onko molemminpuolinen viehätys olemassa vai ei. Säästän paljon molempien aikaa tällä tavalla.
Kyllä, tinderin avulla kohdataan toisia ihmisiä, eikä kukaan etsi kirjekaveria. Mutta täällä missä itse vaikutan, niin kukaan ei ole halunnut pelkän aloitusviestin jälkeen lähteä deiteille, vaan aina on haluttu tutustua edes muutaman viestin verran. Mutta hienoa jos sinulla tämmöinen onnistuu, joten jatka samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Itse en käytä Tinderiä kuin pari viikkoa kerrallaan ennen sen poistamista ja tauolle laittamista, ja se estää myös tehokkaasti viestittelyhelvettiin juuttumista,
Sama täällä, max. kuukauden olen kerrallaan aktiivinen, minkä jälkeen poistoon ja useamman kuukauden ajan taukoa. Toki miehiltä loppuu naisprofiilit kesken paljon aiemmin kuin naisilta. Esimerkiksi omalla ikähaarukalla (40-53v) oli viime kerralla noin 700 käyttäjää alueella, jossa asuu 100 km hakusäteellä noin 300 000 asukasta. Näistä kun sorttasi pois kaikki epäkiinnostavat (huippukauniit somepyllistelijät, päihde-/mielenterveysongelmaiset, liikkumattomat/ulkomaalaiset/pulskat/tatuoidut/tupakoitsijat/kennelinomistajat/jne.), niin ihan muutama kiinnostava profiili jäi jäljelle. Mutta tuskinpa se on helppoa naisillakaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei natsaa kirjoitti:
Kuin? Luin aloitukseni moneen kertaan ns. Ulkopuolisin silmin. Enkä itse löytänyt siitä ärsyttävää.
Mikä ärsyttää?Ärsyttää pilkkujen käyttö, pisteiden käyttö, yhdyssanojen käyttö, vaillinaisten lauseiden käyttö.
Tämä ei nyt korjaannu pelkällä pilkkusääntöjen opettelulla, vaikka toki sekin olisi jo hyvä alku. Tekstistäsi loistaa kauas, ettet ole koskaan lukenut kokonaista lehtiartikkelia tai historian kokeeseen. Sen tason sivistymättömyys karkoittaa jo ihan tavallisen duunarinkin.
Onnea elämääsi! Harvempi meistä ihmisolioista osaa ihan äidinkielen sääntöjen mukaan kirjoittaa vaikka olisi käynyt vaikkapa lukion tai opettaisi historiaa.
 Onnea elämääsi. Meillä jokaisella on tarkoitus.
Ei natsaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei natsaa kirjoitti:
Mikä ärsyttää?Ärsyttää pilkkujen käyttö, pisteiden käyttö, yhdyssanojen käyttö, vaillinaisten lauseiden käyttö.
Onnea elämääsi! Harvempi meistä ihmisolioista osaa ihan äidinkielen sääntöjen mukaan kirjoittaa vaikka olisi käynyt vaikkapa lukion tai opettaisi historiaa.
Onnea elämääsi. Meillä jokaisella on tarkoitus.
Lisään vielä edelliseen. Kirjoitin aloituksen hämmästys/  kummastus, tarkoituksella.
 Kirjoitappappas tuo aloitus oikea oppisesti. Siten kuin itse sen haluaisit lukea. Muuttamatta sen sisältöä.
Joo, no tässä kohtaa voi myös kysyä, pitäisikö sopia tapaaminen vai jatkaa viestittelyä WhatsAppissa. Tärkeintä on viedä hommaa eteenpäin tavalla ja toisella.
Itse en käytä Tinderiä kuin pari viikkoa kerrallaan ennen sen poistamista ja tauolle laittamista, ja se estää myös tehokkaasti viestittelyhelvettiin juuttumista,