Orpo: Kaikkia saastötoimenpiteitä ei tehdä
Hallitus perääntyy työttömien lapsiperheiden osalta.
Kommentit (22)
väkäleuka joka ei osaa puhua ja urpo jonka turvasta tulee rottia eivät ole SUOMALAISIA vaan kuuluvat itänaapuriin.
Minä en luota sen korkkiruuvin sanomisiin missään olosuhteissa.
Rikkaille ja varakkaille lisää. Taas sellaiset koko kansan talkoot.
RKP kaataa hallitukset. Orpo ja spermis voi seurata sen jälkeen tapahtumia telkkarista
Eli sinkuille ruoskaa ja lapsiperheitä ei koske.
Vierailija kirjoitti:
RKP kaataa hallitukset. Orpo ja spermis voi seurata sen jälkeen tapahtumia telkkarista
Toivottavasti. Rkp:stä tulee mun pelastaja, jos kaatavat hallituksen.
Vierailija kirjoitti:
Eli sinkuille ruoskaa ja lapsiperheitä ei koske.
Tämä on kyllä uskomattoman törkeää
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Juuri olen lähdössä, juon ekana pullakahvit.
Sinkuista tehdään synnytyskoneita. Syntymän jälkeen lapset otetaan huostaan heidät suljetaan Sebu-sedän päiväkerhoon kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Rkp:stä tulee mun pelastaja, jos kaatavat hallituksen.
Minä lupaan alkaa kuunteleen Vikingarnaa ja katsomaan Stromsööta, jos kaatavat. Hjälpa oss RKP!
Vierailija kirjoitti:
Sinkuista tehdään synnytyskoneita. Syntymän jälkeen lapset otetaan huostaan heidät suljetaan Sebu-sedän päiväkerhoon kasvamaan.
Kolmannessa valtakunnassa siitä sai maksun.
Jaa, kaipa tässä pitää alkaa muksuja vääntää henkensä pitimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Rikkaille ja varakkaille lisää. Taas sellaiset koko kansan talkoot.
Olen uskollinen kokoomuksen äänestäjä ja odotan malttamattomana luokkayhteiskunnan palauttamista. Asun mielelläni perheeni kanssa ikkunattomassa yksiössä ja teen työtä vuoden ympäri 6 päivää viikossa minimipalkalla, jotta omistava luokka saa enemmän särvintä jokapäiväisiin rapukekkereihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, kaipa tässä pitää alkaa muksuja vääntää henkensä pitimeksi.
Voin tulla kaveriksi jos sit pidät salaisuuden. Et kerro kenellekään mistä sait siemenet. Varmistetaan monesti päivässä
Rauhoittukaa nyt hyvät ihmiset.Ei ole tulossa maailmanloppua.
Anna mä arvaan. Lapsiperheille lisää rahaa ja yksinhuoltajille 5000 e lisää kuussa rahaa, mutta yksinelävien työttömien pitää muuttaa kadulle ja suostua ihmis kau pan uhreiksi myymään seksiä poliitikoille kuten Har ki mo, Si pi lä puhumattakaan jenkeistä.
Lähde?