Nykyajan deittikulttuuri on synnyttänyt huolestuttavan ongelman
Kukaan ei enää tunnu tarpeeksi kiinnostavalta.
Meri on täynnä kalaa,mutta mikään kala ei houkuta.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pelkästään naisten ongelma.
Miehillä on täysin päinvastainen tilanne, että jopa tyytyminen alaspäin kiinnostaisi mutta edes heikkotasoiset naiset eivät kelpuuta parisuhteeseen.
Niin heikkotasoisella naisellahan mies tarkoittaa tässä sitä että naisella on finni leuassa tai joku muu mitätön kauneusvirhe täydellisessä rungossa.
Mä taas en henkilökohtaisesti jaksa tätä nykyistä deittikulttuuria. Pitäisi olla vaikka mitä appia ja sovellusta ja härpäkettä. Haluan tavata mahdollisen kumppanin ihan tosielämässä ja katsoa miten kemiat kohtaa. Ja oon valmis antamaan sille aikaa. Eli en oo se tyyppi joka haluaa viidet treffit samalle viikolle eri tyyppien kanssa. Jos nää on liian tiukat kriteerit, niin sitten olen onnelliseti sinkkuna lopun ikää.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pelkästään naisten ongelma.
Miehillä on täysin päinvastainen tilanne, että jopa tyytyminen alaspäin kiinnostaisi mutta edes heikkotasoiset naiset eivät kelpuuta parisuhteeseen.
Niin heikkotasoisella naisellahan mies tarkoittaa tässä sitä että naisella on finni leuassa tai joku muu mitätön kauneusvirhe täydellisessä rungossa.
Samalla tasolla oleva mies sanoo tän ääneen.
Miksi se on "huolestuttava ongelma" jos ei kiinnostu kenestäkään? En ainakaan itse ole sinkkuaikoina mitenkään kärsinyt siitä, jos en ole kiinnostunut epäkiinnostavista miehistä.