Hei, noin 30-40-vuotiaat sinkut tai muuten deittisovelluksia käyttävät. Minkälainen ikähaarukka teillä on?
Voitte kertoa myös oman sukupuolenne, teitä kiinnostavat sukupuolet, ja mitä olette etsimässä. Kiinnostaa tietää, mikä on tyypillistä, ja miten ihmisten preferenssit mahtavat limittyä.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36, tapailen naisia. Ikärajaukseni taisi viimeksi olla 20-41. Käytännössä en käynyt sovelluksen kautta treffeillä kuin parin yli 30-vuotiaan kanssa, muut olivat alle.
Varmaan me yli 30+ ei kiinnostusta miehistä, joilla tuollainen ikärajaus. Itselle ainakin turn off. N35
Ikärajaus ei ainakaan tuolloin näkynyt muille käyttäjille. Deittijakaumaa selittää varmaan enemminkin se, että alle 30-vuotiaita käyttäjiä on kaikissa palveluissa valtavan paljon enemmän kuin yli 30-vuotiaita. Alle 30-vuotiaissa oli myös paljon enemmän lapsettomia, meneviä ja omaan silmääni viehättäviä naisia.
Lisään vielä yhden tekijän, joka tuli mieleen: nuoremmat tapaavat paljon matalammalla kynnyksellä ja ovat avoimia spontaaniuteen. Monen kolmikymppisen kanssa olisi pitänyt viestitellä päiväkausia ennen tapaamista, ja sellainen ei kiinnosta minua. Tietynlainen varovaisuus paistoi läpi. Varmaan ihan hyvät syyt suhtautua deittailuun näin, mutta minulle se ei sovi.
Toivottavasti kuitenkin kohtelet heitä sitten hyvin, ettei tule ikäviä kokemuksia, mitä näillä vähän vanhemmilla sitten on.
25-40. Itse olen 38-vuotias mies.
0-100 panen kaikkee millä on pulssi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta nuorempi / kolme vuotta vanhempi. En viitsi laittaa ikärajaa tuon alemmaksi, mutta 25+ olisi kiinnostavia. N40
No viitsi nyt kuitenkin. Sinuahan kiinnostaa 10-16 eniten.
Lukutaito ei ole vahvuutesi. Tuskinpa mikään on.
Ymmärrän että miehiä raivostuttaa tieto että he ovat keski-ikäisenä liian vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
0-100 panen kaikkee millä on pulssi
Pysy erossa bulldogistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta nuorempi / kolme vuotta vanhempi. En viitsi laittaa ikärajaa tuon alemmaksi, mutta 25+ olisi kiinnostavia. N40
Ymmärrän että miehiä raivostuttaa tieto että he ovat keski-ikäisenä liian vanhoja.
Vitsi vitsi.
Vierailija kirjoitti:
25-40. Itse olen 38-vuotias mies.
Lisään vielä pyydetyt perusteet eli etsin parisuhdetta ja jos kaikki natsaa naisen kanssa, niin haluaisin myös lapsen. Lapsia on jo edellisestä suhteesta eli se on asia, josta voin joustaa jos nainen ei halua lisää, mutta mielelläni haluaisin vielä yhden tai jopa kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M36, tapailen naisia. Ikärajaukseni taisi viimeksi olla 20-41. Käytännössä en käynyt sovelluksen kautta treffeillä kuin parin yli 30-vuotiaan kanssa, muut olivat alle.
Varmaan me yli 30+ ei kiinnostusta miehistä, joilla tuollainen ikärajaus. Itselle ainakin turn off. N35
Ikärajaus ei ainakaan tuolloin näkynyt muille käyttäjille. Deittijakaumaa selittää varmaan enemminkin se, että alle 30-vuotiaita käyttäjiä on kaikissa palveluissa valtavan paljon enemmän kuin yli 30-vuotiaita. Alle 30-vuotiaissa oli myös paljon enemmän lapsettomia, meneviä ja omaan silmääni viehättäviä naisia.
Lisään vielä yhden tekijän, joka tuli mieleen: nuoremmat tapaavat paljon matalammalla kynnyksellä ja ovat avoimia spontaaniuteen. Monen kolmikymppisen kanssa olisi pitänyt viestitellä päiväkausia ennen tapaamista, ja sellainen ei kiinnosta minua. Tietynlainen varovaisuus paistoi läpi. Varmaan ihan hyvät syyt suhtautua deittailuun näin, mutta minulle se ei sovi.
Toivottavasti kuitenkin kohtelet heitä sitten hyvin, ettei tule ikäviä kokemuksia, mitä näillä vähän vanhemmilla sitten on.
On kyllä kieltämättä ollut kauhistuttavaa (ja silmiä avaavaa) jutella ystävien ja kumppaneiden kanssa, miten inhottavia juttuja ihmiset ovat kokeneet deittailun, seksin ja parisuhteiden yhteydessä. Eniten näistä kärsii tietysti se asian kokenut itse, mutta heijastevaikutukset ulottuvat myös muihin ihmisiin, tuleviin suhteisiin ja niin edelleen. Tällä alueella toimittaessa tarvitaan paljon huomaavaisuutta ja lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä raivostuta, jos joku täti ei meitä halua, kun nuorempaakin seuraa löytyy kyllä.
Nää ikähaarukat on aina vähän siinä ja siinä. jos tosielämässä tapaakin jonkun ja ikä ei täsmääkän just siihen haarukkaan mutta kemiat klikkaa, mitä teet?
Vierailija kirjoitti:
Nää ikähaarukat on aina vähän siinä ja siinä. jos tosielämässä tapaakin jonkun ja ikä ei täsmääkän just siihen haarukkaan mutta kemiat klikkaa, mitä teet?
No, nyt kannattaa muistaa, että kyse on tosiaan vain sovelluksen asetuksesta. Ei kai ihmisillä nyt oikeassa elämässä ole mitään ikärajoja? En minä ainakaan tiedä tai osaa luotettavasti arvioida, minkä ikäisiä kaikki kohtaamani ihmiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Tinderissä, mutta en anna sydämiä, koska pelkään naisia. Ikähaarukka on 35-45.
m43
20-30 ikäluokasta löytyy vähemmän pelottavia tsirbuloita ja ovat muutenkin kaikin puolin parempi. Unohda vanhukset.
Luulen, että olisivat pelottavampia nuoremmat, koska ei minulla ole mitään yhteistä 20-vuotiaan kanssa.
Tämä on kyllä viheliäinen ikä deittailla. Tarjontaa kyllä on, mutta melkein kaikilla on joko lapsia tai kova hinku hankkia niitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä just ihmettelin miks sit netissä on niin tarkat ikähaarukat, eiks e ole surullista ajatella että voi mahdollisesti missata elämänsä kumppanin jos ikähaarukka oli nii tarkasti rajattu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meitä raivostuta, jos joku täti ei meitä halua, kun nuorempaakin seuraa löytyy kyllä.
Ei. Ei sitä löydy. Siksihän sinä raivostuit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä just ihmettelin miks sit netissä on niin tarkat ikähaarukat, eiks e ole surullista ajatella että voi mahdollisesti missata elämänsä kumppanin jos ikähaarukka oli nii tarkasti rajattu...
Niinpä. Muilla on liian tiukasti rajattu kun minä en siihen sovi.