Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20845)

Vierailija
14421/20845 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielenkiinnosta kysyisin, että minkälaisia muilla kielillä tehtyjä olet onnistunut metsästämään? Ehkä uppoisi minuunkin, kun hiukan samankaltaiset reaktiot."

Pitää katsoa myöhemmin jos löydän soittolistojeni uumenista lisää jotain joiden nimiä en juuri nyt muista, mutta hieman samahkoja viboja

Soppgirobygget (Norjaa. Domen 2019(varsinkin tämä) ja Penger on pari kappaletta jotka osuvat ehkä samaan tunteeseen.)

Babymetal (Japanilainen naismetalbändi. Ainakin Jukka tais kuunnella heitä kai? Enemmän metalliin päin, ehkä vähän liian kaoottista ja kovia soundeja ollakseen suosikkejani)

Hanabie (Myös Japanilainen naismetallibändi, paljon animemusaviboja hevielementeillä. Aika paljon heviörinää tehokeinona useissa biiseissä joka enee oman makuni ulkopuolelle.)

Electric callboy (Party metallia, saksalainen. Bändi jonka logoa on näkynyt K:n ja Miken paidoissa.)

Mutta näitä kun kävin läpi niin pitää sanoa että huomasin että K:n tapa yhdistää omanlaistaan räppiä näihin partymetal ja muihin genreihin on vieläkin uniikimpaa. En löydä oikein mitään täysin samantyyppistä, enkä tiedä mistä muiden maiden alternatiivimusasyövereistä lähtisin edes etsimään sellaista. 

Vierailija
14422/20845 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 24 h niin UMK-kenraali on kai jo vedetty. Eli silloin tiedetään varmaan millainen esitys sieltä tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14423/20845 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt pamahti Ruoska ykköseksi iTunes listalla: https://x.com/kaarijacharts/status/1755979727947362763

💚💚💚🥰🥰🥰

Vierailija
14424/20845 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt vaan niin hyvä fiilis tän biisin jälkeen. Luulin että jäisin nyrpeänä odottelemaan K:n seuraavaa solosinkkua ja levyä, mutta tämä tyydyttää K-musatarpeeni seuraavat 3 kk, kuten HHH riitti nää viime kuukaudet. En edes mene malttamattomaksi jos ei tule edes yhtä  lisäsinkkua ennen levyä, tämä kantaa tarvittaessa. 

Vierailija
14425/20845 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappale oli minusta todella hyvä ja musiikkivideosta pidin todella paljon. Oikeastaan olin aika pettynyt näihin muihin collabeihin vaikka ICIP olikin ihan ok tasoa ja musiikkivideosta pidin.  Tuo toiset samanlaiset oli minusta aika plääh. 

Vierailija
14426/20845 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan K ottaa Erikan mukaan Emma gaalaan mahdollistamaan yhteisesityksen sielläkin, vaikka Erikaa ei ole varsinaisesti listattu esiintyjäksi. Samoo vaan että E on hetkellisesti osa lavatiimiä kuten Dalttonit... en tiedä miten siellä on tapana ilmoittaa/jättää ilmoittamatta yhteisesitysten artistit.

Vierailija
14427/20845 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida löytyä toista biisiä jossa mainitaan Kari-Pekka (Kyrö), hemo(hes), Justin Bieber, Kinderit, Riesen.. ja vaikkapa se kiipeli. Hauskoja viittauksia, ja kielenkäyttöä.

Ulottuvuuksien löytäminen riippuu kuulijasta. Itse löydän niitä paljonkin, ja sanat erityisesti ovat näppärät ja monitulkintaisetkin. Genrejä yhdistellään sujuvasti ja biisi toimii mun korvaan erittäin hyvin. Viime vuonna viisujen myötä löysin Kärtsän, ja hän on yhä ainoa räppäri jota jaksan kuunnella, just siksi ettei hän tee mitään geneeristä perusräppiä, vaan omanlaistaan musiikkia.

Tämä voisi olla mun kirjoittama! En ole ikinä oikein jaksanut räppiä, mutta Kärtsä on kait sitten se säännön vahvistava poikkeus. Tykkään tosi paljon kaikesta sen tuotannosta, sanoitukset on ihan mieletöntä verbaaliakrobatiaa ja todellakin niitä ulottuvuuksia löytyy!

Ruoska on just semmoinen bängeri, minkä tahtiin on pakko riehua, kunnon energiapommi.💥

Vierailija
14428/20845 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua edelleen hämmästyttää, että miten sieltä voi biisi toisensa jälkeen tulla vaan ihan huippumusaa. Käärijän vanhemmasta tuotannosta löytyy joitakin biisejä joista en niin välitä, niitä mitkä on enemmän perinteistä räppityyliä. Mutta kun kaikki vähänkin tuoreemmat, joissa on tota elektromeininkiä mukana, ne vaan toimii mulle kaikki. Varsinkin nyt tää uudempi tyyli, missä on vielä noita metallivaikutteitakin.

Ihan mielenkiinnosta odotan, että koska tulee se eka biisi mikä ei uppoo mulle, koska pakkohan sellanenkin on jossain vaiheessa tulla.

Vierailija
14429/20845 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tästäkään biisistä saada musavideota? 

Vierailija
14430/20845 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tästäkään biisistä saada musavideota? 

Se on jo kuvattu ja nähtävissä ennakkoon Levyraadissa katsomossa ja huomenna tv:stä. Tulee youtubeen ilmeisesti sunnuntaina.

Vierailija
14431/20845 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö kukaan jo jostain Ruoskan Spotify lukuja? Vaikka tyngät ovatkin kun tuli vain ne pari maata ja tuntia mukaan..

Vierailija
14432/20845 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö kukaan jo jostain Ruoskan Spotify lukuja? Vaikka tyngät ovatkin kun tuli vain ne pari maata ja tuntia mukaan..

10296 kuuntelua tällä hetkellä.

Vierailija
14433/20845 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10296 kuuntelua tällä hetkellä.

Kiitos. Jännä nähdä, miten UMK ja Levyraati vaikuttaa. Fandomissa Ruoska on musta otettu hyvin vastaan, toivottavasti räjäyttäisi potin muutenkin. On tosi hyvä biisi. 

Vierailija
14434/20845 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se musavideon ensiesitys ole vasta siellä Lauantain Levyraadissa? Vai tuleeko se jo huomenna ennakkoon katsottavaksi?

Levyraadin lauantain jakso tulee maikkarin Katsomoon perjantaina kello 12

Kiitos tiedosta! Joutuupa itse odottaa lauantaille UMK:n jälkeen kun ei ole tilausta.

Tilausta? Tekee Katsomoon tunnukset ja kirjautuu sisään. Siinä se.

Vierailija
14435/20845 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika ja Kärtsä yhteishaastattelu iltalehdessä tänään. Lähde: https://www.instagram.com/p/C3KA1RWtefh/

Ja etusivua koristaa yhteiskuva niissä vetimissä joissa Kärtsä oli talutushihnassa. 

Vierailija
14436/20845 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotifyn kuuntelumäärä lienee jonkin sortin pettymys?

Vierailija
14437/20845 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida löytyä toista biisiä jossa mainitaan Kari-Pekka (Kyrö), hemo(hes), Justin Bieber, Kinderit, Riesen.. ja vaikkapa se kiipeli. Hauskoja viittauksia, ja kielenkäyttöä.

Ulottuvuuksien löytäminen riippuu kuulijasta. Itse löydän niitä paljonkin, ja sanat erityisesti ovat näppärät ja monitulkintaisetkin. Genrejä yhdistellään sujuvasti ja biisi toimii mun korvaan erittäin hyvin. Viime vuonna viisujen myötä löysin Kärtsän, ja hän on yhä ainoa räppäri jota jaksan kuunnella, just siksi ettei hän tee mitään geneeristä perusräppiä, vaan omanlaistaan musiikkia.

Tämä voisi olla mun kirjoittama! En ole ikinä oikein jaksanut räppiä, mutta Kärtsä on kait sitten se säännön vahvistava poikkeus. Tykkään tosi paljon kaikesta sen tuotannosta, sanoitukset on ihan mieletöntä verbaaliakrobatiaa ja todellakin niitä ulottuvuuksia löytyy!

Ruoska on just s

Ei näytä kiinnostavan suurta yleisöä tää bängeri.

Vierailija
14438/20845 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spotifyn kuuntelumäärä lienee jonkin sortin pettymys?

Minusta oli Australiassa ja Aasiassa hyvin kuunneltu Ruoskaa ekoina tunteina. 🤷

Vierailija
14439/20845 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kuvitellut, että youtubessa 100 000 menee helposti rikki, mutta jäikin puoliväliin.

Vierailija
14440/20845 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kuvitellut, että youtubessa 100 000 menee helposti rikki, mutta jäikin puoliväliin.

Kaikella rakkaudella Kärppyä kohtaan, Ruoska ei vain mielestäni ole kovin hyvä biisi. Varmaan se saa buustia UMK:sta, mutta en usko siitä tulevan mitään hittiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan