Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kääriä: keikat ja some -keskustelu

Vierailija
24.08.2023 |

Täällä voimme keskustella Käärijän somessa tuottamaa sisältöä sekä spekuloida musiikkiin liittyvistä projekteista ja konserteista. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun.

Kommentit (20844)

Vierailija
5501/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuo part 2 "afterparty" olla jokin virallinen pidempi bts -tyyppinen video?

Vierailija
5502/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä mediassa tuo T:n kommentti on?

Käärijän Youtubessa. Videoon kommentoinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5503/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tuo part 2 "afterparty" olla jokin virallinen pidempi bts -tyyppinen video?

Kunhan kiusoittelee, niin kuin K:kin tykkää tehdä.

Mutta en yllättyis vaikka saadaankin jotain hienosti koottua bts videota mistä nähtäis enemmän miten yhteistyö sujui. Ja siihen vois vielä liittää vähän haastattelutyyppisiä klippejä K:n ja T:n ajatuksista projektin kulusta ym, oh se ois hienoa!

Vierailija
5504/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun asiaa on hieman pureskellut niin lopullinen arvioni on, että tämä ylitti odotukset. Lähtökohtasesti odotin vähän eroottisempaa materiaalia, mutta musiikkivideo oli silti parempi kuin uskalsin odottaa.

Mun mielestä tuo musiikkivideo on todella esteettinen kuvaus hulluudesta ja siitä mitä se viisuhässäkkä oli. Tämän videon myötä olen varma, että nuo ipicin lyriikat viittaa todellakin siihen että miten bileet oli eilen tänään huomen joka puolel ulkomail ja Suomes.. eikä pääse sitä kaikkea edes juosten pakoon, jota kuvaa tuo boxin sisällä kuvattu osuus. Sitten alkaa se vapautuminen.

Ja itse musiikki, stadikan jälkeen ajattelin, että ois aika keskikastia, sellaset 3/5 mutta tämä studioversio oli niinikää parempi kuin oletin. annan arvosanaksi 4/5. Uskon, että tämä tulee vetoomaan kv markkinoilla hyvin ccc:n jälkeen ja eiköhän tätä kuulla yökerhoissa kiitettävästi.

Vierailija
5505/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nyt kun asiaa on hieman pureskellut niin lopullinen arvioni on, että tämä ylitti odotukset. Lähtökohtasesti odotin vähän eroottisempaa materiaalia, mutta musiikkivideo oli silti parempi kuin uskalsin odottaa.

Mun mielestä tuo musiikkivideo on todella esteettinen kuvaus hulluudesta ja siitä mitä se viisuhässäkkä oli. Tämän videon myötä olen varma, että nuo ipicin lyriikat viittaa todellakin siihen että miten bileet oli eilen tänään huomen joka puolel ulkomail ja Suomes.. eikä pääse sitä kaikkea edes juosten pakoon, jota kuvaa tuo boxin sisällä kuvattu osuus. Sitten alkaa se vapautuminen.

Ja itse musiikki, stadikan jälkeen ajattelin, että ois aika keskikastia, sellaset 3/5 mutta tämä studioversio oli niinikää parempi kuin oletin. annan arvosanaksi 4/5. Uskon, että tämä tulee vetoomaan kv markkinoilla hyvin ccc:n jälkeen ja eiköhän tätä kuulla yökerhoissa kiitettävästi.

Ja nyt on K:lta se raskain osa eli "mitä tulee CCC:n jälkeen" tehty, ja hyvä tuli, niin nyt se voi vähän vähemmällä paineella keskittyä uransa jatkoihin, tehdä mitä haluaa. Ja itse asiassa jälkikäteen mietittynä oli varmaan parempi että tämä oli yhteisbiisi kokeneemman artistin kanssa (vaikka olin niitä jotka ensin toivoi omaa soolobiisiä seuraavaksi) koska nyt koko tämän biisin taakka ja sen menestys ei lepää K:n harteilla, vaan hänellä on oma idolinsa rinnallaan tsemppaamassa ja hypettämässä.

Vierailija
5506/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta en yllättyis vaikka saadaankin jotain hienosti koottua bts videota mistä nähtäis enemmän miten yhteistyö sujui. Ja siihen vois vielä liittää vähän haastattelutyyppisiä klippejä K:n ja T:n ajatuksista projektin kulusta ym, oh se ois hienoa!

Ei pahalla, mutta kuinka paljon materiaalia uskotte irtoavan kahden päivän kuvauksista? Stadikalta tuskin on mitään muuta kuin vähän Miken ottamia kuvia. Kolmen minuutin musavideoista ei myöskään ole kyllä tapana mitään sen kummempaa bts-videota tehdä. Jos tässä olis tehty kymmenen minuutin lyhytelokuva, sitten ehkä olisikin lisää tulossa. Mä luulen että se bts, mitä jo saatiin, oli ne parhaat palat. Siinä se.

Vierailija
5507/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T julkaissut lisää bts-materiaalia uudessa tiktokissaan!

Vierailija
5508/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon samaa mieltä melkein joka kohdasta 🙂 Tommyn ääni kuului mun mielestä studioversiossa paremmin (tietenkin). Mv oli mun mielestä tosi ammattitaitoisesti tehty!

Moni tuntui odottaneen eroottisempaa matskua (stadikan keikan ja suihkukohtauksen perusteella) mutta mä en jostain syystä ollenkaan yhdistänyt niitä klippejä mv:oon vaan pidin promona.

Toivon että nää kaksi tekis vielä joskus toisenkin yhteisen projektin 🙂

Vierailija
5509/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotellessa, kun joku näkee tämän eikä ymmärrä vitsiä. 😂

Vierailija
5510/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pahalla, mutta kuinka paljon materiaalia uskotte irtoavan kahden päivän kuvauksista? Stadikalta tuskin on mitään muuta kuin vähän Miken ottamia kuvia. Kolmen minuutin musavideoista ei myöskään ole kyllä tapana mitään sen kummempaa bts-videota tehdä. Jos tässä olis tehty kymmenen minuutin lyhytelokuva, sitten ehkä olisikin lisää tulossa. Mä luulen että se bts, mitä jo saatiin, oli ne parhaat palat. Siinä se.

Mä aattelin bts-kamalla sitä tavallista yhdessäoloa mitä kuvausten välissä on. Taukoja, syömistä koko porukalla, rupattelua, ohjaajalta neuvomista, teknistä säätöä. Kahteen intensiivipäivään mahtuu valtavasti tapahtumia, jos joku ois päättänyt sivusta filmailla. Juuri siitä K:n ja T:n tavasta olla kun eivät just filmaa jotain kohtausta ois kiva nähdä lisää. Mutta tämä on vain toiveita.

Vierailija
5511/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musavideolla Käärijä ja Tommy ovat kuin supersankareita tai joku ihan oma lajinsa - ja heti kohdatessaan he tunnistavat samankaltaisuutensa. Nyt on kyllä videon ohjaaja onnistunut, kuin myös tekniikka ja "näyttelijät". Tää studioversio biisistä myös toimii.

Vierailija
5512/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aattelin bts-kamalla sitä tavallista yhdessäoloa mitä kuvausten välissä on. Taukoja, syömistä koko porukalla, rupattelua, ohjaajalta neuvomista, teknistä säätöä. Kahteen intensiivipäivään mahtuu valtavasti tapahtumia, jos joku ois päättänyt sivusta filmailla. Juuri siitä K:n ja T:n tavasta olla kun eivät just filmaa jotain kohtausta ois kiva nähdä lisää. Mutta tämä on vain toiveita.

Niinpä.. mv kuvattiin kahdessa päivässä ja siihen meni 30 tuntia.. varmasti siitä jonkun 5-10 minuutin videon saisi tehtyä

Vierailija
5513/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musavideolla Käärijä ja Tommy ovat kuin supersankareita tai joku ihan oma lajinsa - ja heti kohdatessaan he tunnistavat samankaltaisuutensa. Nyt on kyllä videon ohjaaja onnistunut, kuin myös tekniikka ja "näyttelijät". Tää studioversio biisistä myös toimii.

Joo, samaa mieltä! T puuhaa omia horror-pahisjuttujaan, kunnes K kuoriutuu lavalaatikostaan ja käy hulluttelee.. Silloin t tunnistaa hänet kaukaa ja he kohtaavat metsässä. T ikään kuin haistaa K:n jo kauempaa, ja sitten he menevät lähemmäs, hengittävät toisiaan... Ja kemiat kohtaa ja hulluttelu jatkuu yhdessä!

Vierailija
5514/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotellessa, kun joku näkee tämän eikä ymmärrä vitsiä. 😂

Aijjestas, kunnon redneck 😂

Vierailija
5515/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja noi videon lopussa olevat paljaat ylävartalot.. okei en mene siihen sen enempää, tiedätte kyllä.

Vierailija
5516/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta tarkoitan sitä, että vaikka joku olisikin koko ajan kuvannut menoa kuvauspaikalla ja kuvausten välissä, ei kaikki materiaali ole käyttökelpoista tai mielenkiintoista. Eihän kokonaisista elokuvistakaan ole välttämättä kauhean kiinnostavaa bts-materiaalia tarjolla, vaikka kuvauksiin on mennyt huikean paljon enemmän aikaa. Kahden päivän kuvaukset on niin lyhyt aika, että mä todella uskon, että sen aikana kuvatusta materiaalista on jo suurimmaksi osaksi editoitu parhaat palat esiin. Toivoa saa toki aina, pahoitteluni jos tulin tällä tavalla ankeuttamaan.

Vierailija
5517/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

icip sijalla 3 nousussa youtubessa! Let's goooo 

Vierailija
5518/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki, mutta tarkoitan sitä, että vaikka joku olisikin koko ajan kuvannut menoa kuvauspaikalla ja kuvausten välissä, ei kaikki materiaali ole käyttökelpoista tai mielenkiintoista. Eihän kokonaisista elokuvistakaan ole välttämättä kauhean kiinnostavaa bts-materiaalia tarjolla, vaikka kuvauksiin on mennyt huikean paljon enemmän aikaa. Kahden päivän kuvaukset on niin lyhyt aika, että mä todella uskon, että sen aikana kuvatusta materiaalista on jo suurimmaksi osaksi editoitu parhaat palat esiin. Toivoa saa toki aina, pahoitteluni jos tulin tällä tavalla ankeuttamaan.

Ei se mitään! Luulen että meillä on vaan eri maku ja mieltymykset siitä mikä on mielenkiintoista. Minä katsoisin mielellän ihan koosteen siitä kun koko poppoo istuu milloin missäkin väsyneen näköisinä tauolla lattialla, syömässä mäkkäriaterioita ja räpläämässä kännyköitään. xD

Vierailija
5519/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huom että nää on sit maakohtaisia lukuja, jos joku ei tiedä. Eli Suomessa 3, ja muista maista tulleet katselukerrat ei lasketa Suomessa laskettuun sijaan.

Vierailija
5520/20844 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huom että nää on sit maakohtaisia lukuja, jos joku ei tiedä. Eli Suomessa 3, ja muista maista tulleet katselukerrat ei lasketa Suomessa laskettuun sijaan.

kiitos, tätä mä mietinkin, että mitkä on nä nousussa listan kriteerit.

-eri