Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä haalii takaisin naisia entisestä elämästään ja levittelee niille perätöntä tarinaa mun mustasukkaisuudesta

Vierailija
24.08.2023 |

Erottiin hiljattain exän kanssa. Nyt sain selville, että exä on haalinut takaisin naisia entisestä elämästään ja selitellyt heille tarinaa mun super-mustasukkaisuudesta, jonka vuoksi ei ole voinut pitää yhteyttä näihin naisiin. Tarinan oikea versio on se, että hän itse poisteli ja blokkasi facebookissa näitä naisia meidän suhteen alkupuolella ilman, että mulla oli osaa tai arpaa tähän asiaan. Miehen mukaan mies ja nainen eivät voi olla pelkästään kavereita, jonka takia halusi estää mua olemasta yhteydessä mun miespuolisiin ystäviin. Eli poistamalla nämä naiset elämään hän oikeutti sen, että mullakaan ei saa olla miespuolisia ystäviä. Suhteen loppupuolella hän sitten kiukutteli mulle sitä, että mä olen laittanut hänet pistämään välit poikki ystäviinsä. Mustasukkaisuudessa on kuitenkin hieman perääkin; syy, jonka vuoksi meidän parisuhde kaatui oli miehen addiktio maksullisiin seksipalveluihin. Tätä en suhteen aikana hyväksynyt ja tästä aiheesta riideltiin usein. Onko se sitten super-mustasukkaisuutta, en tiedä. Exää en ottaisi takaisin, enkä tunne ripaustakaan mustasukkaisuutta siitä, keiden kaikkien kanssa nykyään viettää aikaa ja keneltä ostaa mitäkin palveluita, mutta toi mun mustamaalaaminen on jotain, mitä en vaan voi hyväksyä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi teistä teki eropäätöksen? Toivottavasti sinä, vaikka eihän sillä sinänsä,kai mitään väliä ole.

Mikäli hän jätti sinut niin se oli parasta mitä hän ikinä kykeni sinulle tekemään. Kaikesta sonnasta huolimatta voi olla hyvä, että hänellä on uusia uhreja. Jättää varmaan sinut kohta rauhaan.

Pidä sinä itsestäsi huoli. Olosi hyvä jutella ulkopuoliselle, psykologille tai terapeutille.

Pelkästään kertomasi perusteella voinee päätellä, että ex olisi sairas, eikä suhteennekaan voinut ihan normaali olla. Olet nyt toipumassa jostakin muusta kuin tavallisesta erosta. Toipuminen on mahdollista, muista myös vertaistuki. Selviät ajan kanssa.

Exä halusi tauon, että saa rauhassa toteuttaa fantasioitaan. Mä halusin eron.

Oon saanut paljon tukea perheeltä, ystäviltä ja työkavereilta, joille oon avoimesti kertonut tästä. Ne on saanut mut ymmärtämään, että vika ei ole ollut mussa, ei oo mitään mitä olisin voinut tehdä toisin. Varmasti tossa addiktiossa on kyse nimenomaan sairaudesta.

Noista ihmisistä on ollut mulle aivan korvaamaton apu, mutta oon menossa vielä juttelee asiasta ammattilaisen kanssa.

Nyt on OLEELLISTA, että otat avun, joka tuntee persoonallisuushäiriöt ja narsismin. Muuten tuota saatetaan taas normalisoida tai lievennellä sinulle itsellesi haitallisella tavalla jopa ammattilaisten toimesta. Kyse ei ole pelkästä addiktiosta vaan siellä on pohjalla muuta, miksi addiktio on syntynyt. 

https://jennikiviniemi.fi/

https://www.vapaaksinarsistista.fi/

https://lottakvist.fi/

Kiitos linkeistä!

Vierailija
22/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kyyläät vielä sitä exääsi? Anna hänen nyt jo olla ja anna muiden muodostaa omat mielipiteensä siitä tyypistä.

Jos exän sanomiset ovat vain tuota luokkaa, että sinä olet mustis, niin mitä väliä? Jatka elämääsi ja anna toisen elää omaansa.

En mä sitä kyylää. Se on somessa jo estettynä.

No miksi sitten vingut täällä exästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kyyläät vielä sitä exääsi? Anna hänen nyt jo olla ja anna muiden muodostaa omat mielipiteensä siitä tyypistä.

Jos exän sanomiset ovat vain tuota luokkaa, että sinä olet mustis, niin mitä väliä? Jatka elämääsi ja anna toisen elää omaansa.

Ei vingu ja saa toki kirjoittaa täällä. Ihan normaali ja asiallinen aloitus. 

Vierailija
24/26 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin auttaa sua juttelemalla sun kanssa, mutta en varmaan saa mitenkään yhteyttä. Mulla oli aikoinaan etäisesti sama tilanne. Hyvä kun pääsit hänestä eroon. Saanko tiedustella muuttiko pitkällekin pitämään taukoa? Kenties jonnekin jossa on helpommin maksullisia saatavilla?

Vierailija
25/26 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ero ja siihen liittyvät asiat (joista avasin täällä vain pienen osan) on ollu jotain niin sairasta, etten olis ikinä voinut kuvitella. Ihminen, jota rakastin paljastui manipuloivaksi sadistiksi, joka on tarkoituksellisesti aiheuttanut mulle ihan hirveetä henkistä tuskaa. Tähän shokkivaiheeseen varmasti liittyy tarve puhua asiasta.

Oon saanut tästä keskustelusta monia hyviä kannanottoja. Kiitos myös sulle omastasi! :)

Sydämestäni toivon, että se päivä, jolloin haluan päästää irti ja unohtaa koittaa pian. Koska onhan tää vinkuminen aivan syvältä.

Vierailija
26/26 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata unohtaa käsittelemättä asiaa. Tuo on oikeasti tosi vakava juttu. Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää loppuelämää ilman eksää.