Exä haalii takaisin naisia entisestä elämästään ja levittelee niille perätöntä tarinaa mun mustasukkaisuudesta
Erottiin hiljattain exän kanssa. Nyt sain selville, että exä on haalinut takaisin naisia entisestä elämästään ja selitellyt heille tarinaa mun super-mustasukkaisuudesta, jonka vuoksi ei ole voinut pitää yhteyttä näihin naisiin. Tarinan oikea versio on se, että hän itse poisteli ja blokkasi facebookissa näitä naisia meidän suhteen alkupuolella ilman, että mulla oli osaa tai arpaa tähän asiaan. Miehen mukaan mies ja nainen eivät voi olla pelkästään kavereita, jonka takia halusi estää mua olemasta yhteydessä mun miespuolisiin ystäviin. Eli poistamalla nämä naiset elämään hän oikeutti sen, että mullakaan ei saa olla miespuolisia ystäviä. Suhteen loppupuolella hän sitten kiukutteli mulle sitä, että mä olen laittanut hänet pistämään välit poikki ystäviinsä. Mustasukkaisuudessa on kuitenkin hieman perääkin; syy, jonka vuoksi meidän parisuhde kaatui oli miehen addiktio maksullisiin seksipalveluihin. Tätä en suhteen aikana hyväksynyt ja tästä aiheesta riideltiin usein. Onko se sitten super-mustasukkaisuutta, en tiedä. Exää en ottaisi takaisin, enkä tunne ripaustakaan mustasukkaisuutta siitä, keiden kaikkien kanssa nykyään viettää aikaa ja keneltä ostaa mitäkin palveluita, mutta toi mun mustamaalaaminen on jotain, mitä en vaan voi hyväksyä.
Kommentit (26)
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kyyläät vielä sitä exääsi? Anna hänen nyt jo olla ja anna muiden muodostaa omat mielipiteensä siitä tyypistä.
Jos exän sanomiset ovat vain tuota luokkaa, että sinä olet mustis, niin mitä väliä? Jatka elämääsi ja anna toisen elää omaansa.
En mä sitä kyylää. Se on somessa jo estettynä.
No miksi sitten vingut täällä exästä?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kyyläät vielä sitä exääsi? Anna hänen nyt jo olla ja anna muiden muodostaa omat mielipiteensä siitä tyypistä.
Jos exän sanomiset ovat vain tuota luokkaa, että sinä olet mustis, niin mitä väliä? Jatka elämääsi ja anna toisen elää omaansa.
Ei vingu ja saa toki kirjoittaa täällä. Ihan normaali ja asiallinen aloitus.
Tahtoisin auttaa sua juttelemalla sun kanssa, mutta en varmaan saa mitenkään yhteyttä. Mulla oli aikoinaan etäisesti sama tilanne. Hyvä kun pääsit hänestä eroon. Saanko tiedustella muuttiko pitkällekin pitämään taukoa? Kenties jonnekin jossa on helpommin maksullisia saatavilla?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ero ja siihen liittyvät asiat (joista avasin täällä vain pienen osan) on ollu jotain niin sairasta, etten olis ikinä voinut kuvitella. Ihminen, jota rakastin paljastui manipuloivaksi sadistiksi, joka on tarkoituksellisesti aiheuttanut mulle ihan hirveetä henkistä tuskaa. Tähän shokkivaiheeseen varmasti liittyy tarve puhua asiasta.
Oon saanut tästä keskustelusta monia hyviä kannanottoja. Kiitos myös sulle omastasi! :)
Sydämestäni toivon, että se päivä, jolloin haluan päästää irti ja unohtaa koittaa pian. Koska onhan tää vinkuminen aivan syvältä.
Ei kannata unohtaa käsittelemättä asiaa. Tuo on oikeasti tosi vakava juttu. Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää loppuelämää ilman eksää.
Kiitos linkeistä!