La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (37688)
Vierailija kirjoitti:
Tuotannossa on tai on ollut suomalaisia töissä, joka tapauksessa viestien sisältö kulkeutuu asianomaisille.
Siis väitätkö, että eri maista kerätään katsojien mielipiteitä.
Tuohan olisi hyvä. Nyt voitaisiinkin haukkua mm. Janan poistaminen sarjasta typeränä tekona. Tai johan sitä on haukuttu. Ja espanjaksi myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cruz on LIIAN pitkä nainen!
Isoluinen korsto, kaunis kuitenkin. Vai oisko komea?
178cm sanovat pituudeksi hänen tiedoissaan. Ja siihen kun lisätään korkokengät. 🙃
Julia ilmeisesti ajatteli, että yllätyshyökkäys on paras tapa puolustautua, kun hän syytti Curroa Pacon kuolemasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä nainen voi minun mielestäni olla komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
La Promesasta puuttuu komea kyläseppä ahjoineen.
Wau, tosiaan. Joku todella todella komea mies, saataisiin Manuelin lisäksi silmänruokaa.
Esimerkiksi Gran Hotelissa Juliota esittänyt näytteĺijä olisi taivaan lahja La Promesaan. Siinä naisilla pyörisi sukat jaloissa, kun hän katsoisi ihanilla silmillään.
Todellakin
Aivan samaa mieltä. Aikanaan, kun La Promesa alkoi, olin todella pettynyt, että miespääosan esittäjä (Manuel) oli niin jollain tavalla lapsenomainen nössö tms, kun Gran Hotelissa oli tottunut Julioon, joka oli todella komea ja karismaattinen, tyylikäs. Nyt Manueliin on jo tottunut ja on hän jotenkin miehekkäämpi kuin alussa. Yleensä espanjalaisissa sarjoissa on ollut todella komeita, charmikkaita ja karismaattisia miehiä ja myös naisia. La Promesassa Cruz ja Alonso (?) täyttää ne vaatimukset.
Vierailija kirjoitti:
Julia ilmeisesti ajatteli, että yllätyshyökkäys on paras tapa puolustautua, kun hän syytti Curroa Pacon kuolemasta.
Ja nopeasti.
Hei katsokaa Pimeyden kukat. Eka jakson kattonut ja on kyllä karmivan jännittävä, historiallinen. Elämää kartanossa. Hyvää vkl 👋
Joo ei liity la Promesan kuin että historiaa tässäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jana ei kuollut ampumahaavaan. Hän olisi siitä toipunut, mutta jollekin toipuminen ei sopinut ja hoiti asian loppuun myrkyllä. Janan tarkempaa kuolinsyytä haluttiin siis ruumiista vielä tutkia hauta avaamalla. Näin minä se ole ymmärtänyt.
Siis onko nyt selvää, että Jana myrkytettiin.
Sitä nyt halusivat selvittää vielä jälkikäteen. Ensin oli toipumassa ja sitten kuitenkin yks kaks menehtyi. Tiedä häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jana ei kuollut ampumahaavaan. Hän olisi siitä toipunut, mutta jollekin toipuminen ei sopinut ja hoiti asian loppuun myrkyllä. Janan tarkempaa kuolinsyytä haluttiin siis ruumiista vielä tutkia hauta avaamalla. Näin minä se ole ymmärtänyt.
Sitä nyt halusivat selvittää vielä jälkikäteen. Ensin oli toipumassa ja sitten kuitenkin yks kaks menehtyi. Tiedä häntä?
Paitsi jos tulee joitakin yllätyskäänteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä nainen voi minun mielestäni olla komea.
Jos nainen on komea pitää hänen olla myös iso. Pientä naista ei komeaksi luokitella, se on vaan sievä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä voidaan selvittää. Joudutaan ottamaan näytteitä. Karmivaa. Siis lääkärin täytyy olla mukana tutkinnassa. Mitä tässä sarjassa ei olisi tehty jännityksen lisäämiseksi.
Katsoin Areenasta katsojamääriä. Voi olla, että ne alkavat hieman laskea.
Vierailija kirjoitti:
Catalinan vauvat näyttävät syntyneen Espanjan aikataulussa.
Siis vähintään kaksoset on tulossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sitä voidaan selvittää. Joudutaan ottamaan näytteitä. Karmivaa. Siis lääkärin täytyy olla mukana tutkinnassa. Mitä tässä sarjassa ei olisi tehty jännityksen lisäämiseksi.
Katsoin Areenasta katsojamääriä. Voi olla, että ne alkavat hieman laskea.
Jippii! Se tietää Abel-lääkärin paluuta kartanoon.
Jotkut täällä ovat uhanneet lopettaa Promesan seuraamisen Janan poistuttua. Se on tietenkin makuasia mutta tuskin se sarjaa kaataa, niin vankkumaton on suosio. Itse aion katsoa hamaan loppuun asti, Janahan on vain roolinsa esittäjä ja tekee poistuessaan uusille tilaa. Sehän voi olla ihan tervetullutkin asia. Mielenkiinnolla eteenpäin, Promesahan on vain satu meille aikuisilla. Satumaailmaa tarvitsee kaiken ikäiset, se rentouttaa mukavasti.
Huomasin juuri olevani niin vanha että voisin olla Lorenzon äiti. Katson häntä ehkä senkin takia eri silmällä, suurempi syy on se lempeä video jonka joku kiva oli tänne lähettänyt. Lorehan on ihan komeakin.
Hopeaketut ovat niin vähissä La Promesassa. Ei taida olla muita kuin Rómulo.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut täällä ovat uhanneet lopettaa Promesan seuraamisen Janan poistuttua. Se on tietenkin makuasia mutta tuskin se sarjaa kaataa, niin vankkumaton on suosio. Itse aion katsoa hamaan loppuun asti, Janahan on vain roolinsa esittäjä ja tekee poistuessaan uusille tilaa. Sehän voi olla ihan tervetullutkin asia. Mielenkiinnolla eteenpäin, Promesahan on vain satu meille aikuisilla. Satumaailmaa tarvitsee kaiken ikäiset, se rentouttaa mukavasti.
Ne, jotka ovat katsoneet sarjaa rakkaustarinana, jonka odotti päättyvän lopulta hyvin, ovat hyvin pettyneitä. Sitten niille, joille sarja on trilleri tms., julmatkin käänteet ovat varmaan ok. Sarja ei enää voi tarjota rakkaustarinaa janoaville mitään kovin hyvää. Jotta viitsii katsoa, pitää vaihtaa näkökulmaa, eikä se ehkä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Hopeaketut ovat niin vähissä La Promesassa. Ei taida olla muita kuin Rómulo.
Petra voisi kuulua siihen ryhmään.
Yritin selvitellä Pelayoa näyttelevän miehen ikää. Mikäli ymmärsin oikein, hän olisi syntynyt vuonna 1994, eli hän olisi tänä vuonna 31-vuotias.
Minulle riittää Promesa, ei näyttelijöiden salilla käynnit, joogat ym ym