Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (33386)

Vierailija
8481/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en kausista piittaa,turhia hömpötyksiä. Ohjelman seuraamiseen ei kausia tarvita, olipa kiva tietää että espanjalaisetkaan ei niistä perusta.

Minua alkaa puuduttaa tämä kun jaksot tulee vaan yhtenä pötkönä. Ei haittaisi vaikka ois muutaman kuukauden taukokin välissä, sitten olisi taas uutta intoa katsoa. 

Vierailija
8482/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin uteliaana ja tiedonhaluisena kivoja kommentteja lukemaan kun alkoi jo toinen sellainen kiireensorttinen viikko että mahdollisuus katsoa vasta lauantaina. Kaikkihan tiedämme että Promesaan kuuluu heittäytyä kokonaan. Suorastaan ahmin etukäteistietoja mutta että edelleen täällä Martinan raskaudesta kirjoitellaan,sitä en ymmärrä. Joku fiksuhan täällä varmana tietona sanoi että kukaan ei ole raskaana,uusia vauvoja ei synny ym.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8483/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin uteliaana ja tiedonhaluisena kivoja kommentteja lukemaan kun alkoi jo toinen sellainen kiireensorttinen viikko että mahdollisuus katsoa vasta lauantaina. Kaikkihan tiedämme että Promesaan kuuluu heittäytyä kokonaan. Suorastaan ahmin etukäteistietoja mutta että edelleen täällä Martinan raskaudesta kirjoitellaan,sitä en ymmärrä. Joku fiksuhan täällä varmana tietona sanoi että kukaan ei ole raskaana,uusia vauvoja ei synny ym.....

Martinan "aamupahoinvointi" taisi valitettavasti olla ihan vaan darra. 

Vierailija
8484/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kausista piittaa,turhia hömpötyksiä. Ohjelman seuraamiseen ei kausia tarvita, olipa kiva tietää että espanjalaisetkaan ei niistä perusta.

Minua alkaa puuduttaa tämä kun jaksot tulee vaan yhtenä pötkönä. Ei haittaisi vaikka ois muutaman kuukauden taukokin välissä, sitten olisi taas uutta intoa katsoa. 

Eihän niitä ole pakko heti katsoa. Kai sulla on Areena käytössä. Katsot, kun sille päälle satut.

Vierailija
8485/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoinko jaksot huonosti vai missä kohtaa se aikahyppy tulee? Mielestäni tapahtumat jatkuivat kolmannen kauden ensimmäisessä jaksossa siitä, mihin viimeksi oltiin jääty.

Aikahyppy tulee puolen vuoden päästä. Espanjassa ollaan 8kk meitä edellä.

Vierailija
8486/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen kuukausien tauonhan voi ihan itse omatoimisesti järjestää.

Vierailija
8487/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Jimena ja se lääkäri jäävätkään kiinni keskenmenovalheestaan?

Käsittääkseni asia selviää vasta Jimenan kuoleman jälkeen. 

Selviääkö myös Jimenan äidin osuus valehtelussa? 

Vierailija
8488/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jotkut jo kyllästyy seuramaan tarinaa, niin olisiko parempi ettei kerrota tapahtumia etukäteen? Tässä sarjassa hyvin tehdyt yllätykset ovat olleet parhaita. Onneksi olen saanut nauttia ne Espanjassa.

Vierailija
8489/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margarita, kuka hän on. Oikeaa nimeä etsin, jos sen tietäisi, olisi helpompi etsiä. 

Vierailija
8490/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jotkut jo kyllästyy seuramaan tarinaa, niin olisiko parempi ettei kerrota tapahtumia etukäteen? Tässä sarjassa hyvin tehdyt yllätykset ovat olleet parhaita. Onneksi olen saanut nauttia ne Espanjassa.

Oishan se, tämähän on alunperin Suomen tahtiin seuraavien ryhmä, mutta näitä juonipaljastuksia ja muuta shaipaa tänne laitetaan.

Vierailija
8491/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin Jimena ja se lääkäri jäävätkään kiinni keskenmenovalheestaan?

Käsittääkseni asia selviää vasta Jimenan kuoleman jälkeen. 

Tutkiko patologi muka tuollaiset asiat tuohon aikaan ja tiedotti koko suvulle? Eihän maassa ollut edes mitään julkista terveydenhoitoa tai kirjaamisia. Casa reposoon saattoi päätyä jos oli liian hankala ihminen muiden mielestä.

Vierailija
8492/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän niitä ole pakko heti katsoa. Kai sulla on Areena käytössä. Katsot, kun sille päälle satut.

Tietenkin on Areena käytössä ja katson sitä tahtia kuin huvittaa, mutta ois kivempi katsoa esitystahtia. 

Vierailija
8493/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa tykkää juonipaljastuksista. Jos ei niitä halua niin ei kannata mennä lukemaan tämmöisiä keskusteluja, koska niitä aina joku kertoo.  

Vierailija
8494/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martinan "aamupahoinvointi" taisi valitettavasti olla ihan vaan darra. 

Toisaalta ei se Curro-serkulle raskaana olokaan mikään varsinainen onnenpotku olisi ollut. Darrasta vielä selviää. Kunhan ei tavakseen ota. Naimattoman neidin raskaus noihin aikoihin sitten taas olikin erilailla iso juttu/häpeä.

Vierailija
8495/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Margarita, kuka hän on. Oikeaa nimeä etsin, jos sen tietäisi, olisi helpompi etsiä. 

Jos näyttelijän nimeä tarkoittat, niin hän on Christina Fernandez Pintado. 

Vierailija
8496/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näyttelijän nimeä tarkoittat, niin hän on Christina Fernandez Pintado. 

https://www.imdb.com/name/nm4040044/?ref_=nmvg_ov

Vierailija
8497/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelijän oikea nimi löytyy netistä helposti, kun kirjoittaa googleen esim. Margarita La Promesa, Catalina La Promesa jne.

Vierailija
8498/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Martina suostunut Curron vaimoksi kun Curro sitä ehdotti.

Vierailija
8499/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään shokeerannut kun Teresa oli niin onnellinen hetken, mutta sitten Feliciano kertoi jotain.

Vierailija
8500/33386 |
23.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään juonipaljastuksista, koska en pidä katselua kovin vakavana asiana. Tietenkin olisi hyvä kirjoittaa otsikoksi "Juonipaljastuksia", kuten vähän aikaa sitten joku tekisin, niin silloin voisivat jotkut halutessaan jättää ne lukematta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi