Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (43363)

Vierailija
43361/43363 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tolla ErikoisPolveilevalla KepuliKapulla ole omaa huvilaa missään kun on kuitenkin olevinaan niin kovin varakas. Hilluu tuolla kuin omistaisi koko paikan. Syö, juo, nukkuu, ratsastelee, on palveltavana. Juonii, komentelee, ilkeilee, simputtaa. Miksi ei markiisin perhe heitä äijää ulos. Voi tuota kilttiä Alonssoa. Ihmetellä pittää. Omituista touhua. Tarjoillaan sille jo osuutta promesastakin jotta...vaimonsa kuollut ja kälykin vankina. Kukahan mahtaa asustaa sen vanhan edesmenneen paroonin tiluksilla. 

Kyllähän Lorella pitäisi olla omakin koti, mutta hän ei ole vieläkään ehtinyt palata sinne.

Kovin on jaloistaan hidas ukkeli.

Onkos sitä Lorenzon kotia muuten näytetty missään vaiheessa sarjaa?

Kotia ei ole näytetty, mutta Lorenzon jalat huomioidaan aina. Niistä me täydellisyydet jaksamme irvailla, eikös olekin mukavaa.

Epätäydelliset ja Huonotkin huomioidaan. 

Vierailija
43362/43363 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli Suomessa sairaaloita tai ei, kotona synnytettiin vielä 1900-luvun alkupuoliskolla yleisesti. Siitä tässä ensisijaisesti oli kysymys 

Eikä ainoastaan kotona synnytetty 1900 alkupuolella vaan vielä kyllä 50-luvullakin, mummoni synnytti kotona kolme lastaan -51-56 eli maalaistalossa Etelä-Savossa ja hänen äitinsä toimi "kätilönä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43363/43363 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala, tylsä, yksinkertainen, huono. Lopettakaa sarja!!!!!!!

Adiós.

Samaa mieltä, älkää ostako tuota sarjaa enää. Tuo alkaa olla surkein sarja pitkään aikaan. Ei luulisi olevan vaikeaa löytää parempi sarja tuon tilalle, niin idioottimainen tuo on.

Voi duudelis mikä siinä koko maailman katsotuimmassa sarjassa niin kamalaa on kun sitähän ei edes ole pakko katsoa.

Yle toimii veronmaksajien rahoilla ja maksajilla on oikeus vaatia tasokkaampaa katsottavaa. Vai oletko sitä mieltä, että Yle voi lähettää ihan sitä sun tätä, koska eihän mitään ole pakko katsoa, ei koskaan.

Vierailija
43364/43363 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamala, tylsä, yksinkertainen, huono. Lopettakaa sarja!!!!!!!

Adiós.

Samaa mieltä, älkää ostako tuota sarjaa enää. Tuo alkaa olla surkein sarja pitkään aikaan. Ei luulisi olevan vaikeaa löytää parempi sarja tuon tilalle, niin idioottimainen tuo on.

Voi duudelis mikä siinä koko maailman katsotuimmassa sarjassa niin kamalaa on kun sitähän ei edes ole pakko katsoa.

Yle toimii veronmaksajien rahoilla ja maksajilla on oikeus vaatia tasokkaampaa katsottavaa. Vai oletko sitä mieltä, että Yle voi lähettää ihan sitä sun tätä, koska eihän mitään ole pakko katsoa, ei koskaan.