La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (43177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Ricardo munaton mies, vaan otti vastuun pojastaan, jonka äiti hylkäsi lähtiessään toisen miehen matkaan.
Miksi pojasta tuli noin ilkeä ja kieroutunut, sitä sopii ihmetellä. Ei tunnu mitkään selitykset menevän Santosille perille, vaikka isä on antanut hänelle kaikkensa.
Munaton se on ollut koko ajan, ihan viime aikoina taisi vasta löytyä vähän munaa.
Leghorn?
Vierailija kirjoitti:
Huomasiko kukaan leoparidikuosisen kravatin Alonson kaulassa?
En ainakaan minä, toivottavasti valinnan on tehnyt Alonso itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Ricardo munaton mies, vaan otti vastuun pojastaan, jonka äiti hylkäsi lähtiessään toisen miehen matkaan.
Miksi pojasta tuli noin ilkeä ja kieroutunut, sitä sopii ihmetellä. Ei tunnu mitkään selitykset menevän Santosille perille, vaikka isä on antanut hänelle kaikkensa.
Munaton se on ollut koko ajan, ihan viime aikoina taisi vasta löytyä vähän munaa.
Leghorn?
Ayam ketawa..naurava kukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi Leocadian tekemä asustevalinta.
Vierailija kirjoitti:
Cabdelalle on unohtunut opettaa miten veistä pidetään, kun pilkotaan vihanneksia ym. Näyttää tosi kömpelölle touhulle.
Mutta turvallisemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika hassun näköistä jos joku naisista olisikin yhtäkkiä hihattomassa t-paidassa ja shortseissa:). Hupsista, eksynyt menneisyyteen.
Kuka tuli mieleen ensimmäisenä moisissa tamineissa? Minä ehdottaisin Catalinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ballesteros varmaan takavarikoi molemmat reseptikirjat eikä anna niitä takaisin.
Baltsu on aikas epis ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
No siks, kun Abel on jo naimisissa
Abelilla ei sitten ollut tarpeeksi kova karsinta, koska hän haikaili toisen naisen perään.
Vierailija kirjoitti:
Santos ei voinut millään olla Ricardon poika: ei yhtään samaa näköä ja luonnekin täysin toisenlainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Santos ei voinut millään olla Ricardon poika: ei yhtään samaa näköä ja luonnekin täysin toisenlainen.
Jaa, että Santos ei ole isänsä näköinen. Eipä tietenkään, kun näyttelijät ei ole sukua keskenään. Uskoisin, että rooleihin on haettu henkilöt, jotka ovat rauhallinen isä ja nilkkiä hyvin esittävä poika.
Ehkäpä poika on tullut luonteeltaan enempi äitiinsä, joka on hänkin osoittautunut käytökseltään ihan häiriintyneeksi. Ei tämäkään tuntunut ymmärtävän selvää puhetta, vaan tyrkytti itseään loputtomasti hylkäämänsä miehen seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö Manuel Enoran kanssa yhteen .
Miksi menisi? Enora avioituu Tonon kanssa ja Manuelille tulee kartanoon myöhemmin uusi mielitietty.
Minä olen ajatellut, että Enora vain esittää tykkäävänsä Tonosta, koska on sillä tavoin omasta mielestään uskottavampi osa tiimiä. Kun oikeasti on vain vakooja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menisi? Enora avioituu Tonon kanssa ja Manuelille tulee kartanoon myöhemmin uusi mielitietty.
Minä olen ajatellut, että Enora vain esittää tykkäävänsä Tonosta, koska on sillä tavoin omasta mielestään uskottavampi osa tiimiä. Kun oikeasti on vain vakooja.
Ehkä Enora tosiaan alkuun oli kiinnostuneempi Manuelista. Kun hän huomasi tilanteen hankalaksi, hän lähestyi Tonoa. Enoran ristiriitaiset tunteet kyllä ajan kanssa tasoittuvat niin, että avioliitto Tonon kanssa toteutuu. Ja Manuel päätyy taluttamaan hänet alttarille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika hassun näköistä jos joku naisista olisikin yhtäkkiä hihattomassa t-paidassa ja shortseissa:). Hupsista, eksynyt menneisyyteen.
Kuka tuli mieleen ensimmäisenä moisissa tamineissa? Minä ehdottaisin Catalinaa.
Eikö aluspaita ja mamelukki-alushousut ole jo hieman tuohon suuntaan? Muistatteko kun Martina voimisteli alusvaatteisillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Enora tosiaan alkuun oli kiinnostuneempi Manuelista. Kun hän huomasi tilanteen hankalaksi, hän lähestyi Tonoa. Enoran ristiriitaiset tunteet kyllä ajan kanssa tasoittuvat niin, että avioliitto Tonon kanssa toteutuu. Ja Manuel päätyy taluttamaan hänet alttarille.
Enora osoittautuu vakoojaksi vielä tämän kuun aikana Suomessa näytettävissä jaksoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinnno. Manuelkaan ei ole lainkaan äitinsä näköinen. Luonteesta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvästi Leocadian tekemä asustevalinta.
Minä haluan nähdä tämän, paljastavan yksityiskohdan omin silmin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, että Santos ei ole isänsä näköinen. Eipä tietenkään, kun näyttelijät ei ole sukua keskenään. Uskoisin, että rooleihin on haettu henkilöt, jotka ovat rauhallinen isä ja nilkkiä hyvin esittävä poika.
Ehkäpä poika on tullut luonteeltaan enempi äitiinsä, joka on hänkin osoittautunut käytökseltään ihan häiriintyneeksi. Ei tämäkään tuntunut ymmärtävän selvää puhetta, vaan tyrkytti itseään loputtomasti hylkäämänsä miehen seuraan.
Ricardo Pellicer, niin melankolinen, mutta, ah, niin upea mies!
Vierailija kirjoitti:
No, siis, onhan Pía aikamoinen murehtija. Hänellä on psyyke jatkuvasti melkeinpä ylikuormituksella, mutta kun on herkkäluonteinen ihminen, niin ei sitä pysty kääntämään off-nappulaa päälle ja heittäytymään 'Hard Hearted Hannah' -tyyppiseksi naiseksi.
Ja jos ei ole säästöjäkään, saa pelätä koko ajan työpaikkansa menettämisen puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enora osoittautuu vakoojaksi vielä tämän kuun aikana Suomessa näytettävissä jaksoissa.
Herttimankeli!
No, siis, onhan Pía aikamoinen murehtija. Hänellä on psyyke jatkuvasti melkeinpä ylikuormituksella, mutta kun on herkkäluonteinen ihminen, niin ei sitä pysty kääntämään off-nappulaa päälle ja heittäytymään 'Hard Hearted Hannah' -tyyppiseksi naiseksi.