Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (43177)

Vierailija
43141/43176 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, siis, onhan Pía aikamoinen murehtija. Hänellä on psyyke jatkuvasti melkeinpä ylikuormituksella, mutta kun on herkkäluonteinen ihminen, niin ei sitä pysty kääntämään off-nappulaa päälle ja heittäytymään 'Hard Hearted Hannah' -tyyppiseksi naiseksi.

Vierailija
43142/43176 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut Ricardo munaton mies, vaan otti vastuun pojastaan, jonka äiti hylkäsi lähtiessään toisen miehen matkaan.

Miksi pojasta tuli noin ilkeä ja kieroutunut, sitä sopii ihmetellä. Ei tunnu mitkään selitykset menevän Santosille perille, vaikka isä on antanut hänelle kaikkensa. 

Munaton se on ollut koko ajan, ihan viime aikoina taisi vasta löytyä vähän munaa.

Leghorn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43143/43176 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasiko kukaan leoparidikuosisen kravatin Alonson kaulassa?

En ainakaan minä, toivottavasti valinnan on tehnyt Alonso itse.

Vierailija
43144/43176 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut Ricardo munaton mies, vaan otti vastuun pojastaan, jonka äiti hylkäsi lähtiessään toisen miehen matkaan.

Miksi pojasta tuli noin ilkeä ja kieroutunut, sitä sopii ihmetellä. Ei tunnu mitkään selitykset menevän Santosille perille, vaikka isä on antanut hänelle kaikkensa. 

Munaton se on ollut koko ajan, ihan viime aikoina taisi vasta löytyä vähän munaa.

Leghorn?

Ayam ketawa..naurava kukko.

Vierailija
43145/43176 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiselvästi Leocadian tekemä asustevalinta.

Vierailija
43146/43176 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cabdelalle on unohtunut opettaa miten veistä pidetään, kun pilkotaan vihanneksia ym. Näyttää tosi kömpelölle touhulle. 

Mutta turvallisemmalta.

Vierailija
43147/43176 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika hassun näköistä jos joku naisista olisikin yhtäkkiä hihattomassa t-paidassa ja shortseissa:).  Hupsista, eksynyt menneisyyteen.

Kuka tuli mieleen ensimmäisenä moisissa tamineissa? Minä ehdottaisin Catalinaa.

Vierailija
43148/43176 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ballesteros varmaan takavarikoi molemmat reseptikirjat eikä anna niitä takaisin.

Baltsu on aikas epis ukkeli.

Vierailija
43149/43176 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siks, kun Abel on jo naimisissa

Abelilla ei sitten ollut tarpeeksi kova karsinta, koska hän haikaili toisen naisen perään.

Vierailija
43150/43176 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Santos ei voinut millään olla Ricardon poika: ei yhtään samaa näköä ja luonnekin täysin toisenlainen.

Vierailija
43151/43176 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Santos ei voinut millään olla Ricardon poika: ei yhtään samaa näköä ja luonnekin täysin toisenlainen.

Jaa, että Santos ei ole isänsä näköinen. Eipä tietenkään, kun näyttelijät ei ole sukua keskenään. Uskoisin, että rooleihin on haettu henkilöt, jotka ovat rauhallinen isä ja nilkkiä hyvin esittävä poika. 

Ehkäpä poika on tullut luonteeltaan enempi äitiinsä, joka on hänkin osoittautunut käytökseltään ihan häiriintyneeksi. Ei tämäkään tuntunut ymmärtävän selvää puhetta, vaan tyrkytti itseään loputtomasti hylkäämänsä miehen seuraan.

Vierailija
43152/43176 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneekö Manuel Enoran kanssa yhteen .  

Miksi menisi? Enora avioituu Tonon kanssa ja Manuelille tulee kartanoon myöhemmin uusi mielitietty.

Minä olen ajatellut, että Enora vain esittää tykkäävänsä Tonosta, koska on sillä tavoin omasta mielestään uskottavampi osa tiimiä. Kun oikeasti on vain vakooja.

Vierailija
43153/43176 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisi? Enora avioituu Tonon kanssa ja Manuelille tulee kartanoon myöhemmin uusi mielitietty.

Minä olen ajatellut, että Enora vain esittää tykkäävänsä Tonosta, koska on sillä tavoin omasta mielestään uskottavampi osa tiimiä. Kun oikeasti on vain vakooja.

Ehkä Enora tosiaan alkuun oli kiinnostuneempi Manuelista. Kun hän huomasi tilanteen hankalaksi, hän lähestyi Tonoa. Enoran ristiriitaiset tunteet kyllä ajan kanssa tasoittuvat niin, että avioliitto Tonon kanssa toteutuu. Ja Manuel päätyy taluttamaan hänet alttarille. 

Vierailija
43154/43176 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi aika hassun näköistä jos joku naisista olisikin yhtäkkiä hihattomassa t-paidassa ja shortseissa:).  Hupsista, eksynyt menneisyyteen.

Kuka tuli mieleen ensimmäisenä moisissa tamineissa? Minä ehdottaisin Catalinaa.

Eikö aluspaita ja mamelukki-alushousut ole jo hieman tuohon suuntaan? Muistatteko kun Martina voimisteli alusvaatteisillaan? 

Vierailija
43155/43176 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Enora tosiaan alkuun oli kiinnostuneempi Manuelista. Kun hän huomasi tilanteen hankalaksi, hän lähestyi Tonoa. Enoran ristiriitaiset tunteet kyllä ajan kanssa tasoittuvat niin, että avioliitto Tonon kanssa toteutuu. Ja Manuel päätyy taluttamaan hänet alttarille. 

Enora osoittautuu vakoojaksi vielä tämän kuun aikana Suomessa näytettävissä jaksoissa.

Vierailija
43156/43176 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinnno. Manuelkaan ei ole lainkaan äitinsä näköinen. Luonteesta puhumattakaan.

Vierailija
43157/43176 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmiselvästi Leocadian tekemä asustevalinta.

Minä haluan nähdä tämän, paljastavan yksityiskohdan omin silmin!

Vierailija
43158/43176 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, että Santos ei ole isänsä näköinen. Eipä tietenkään, kun näyttelijät ei ole sukua keskenään. Uskoisin, että rooleihin on haettu henkilöt, jotka ovat rauhallinen isä ja nilkkiä hyvin esittävä poika. 

Ehkäpä poika on tullut luonteeltaan enempi äitiinsä, joka on hänkin osoittautunut käytökseltään ihan häiriintyneeksi. Ei tämäkään tuntunut ymmärtävän selvää puhetta, vaan tyrkytti itseään loputtomasti hylkäämänsä miehen seuraan.

Ricardo Pellicer, niin melankolinen, mutta, ah, niin upea mies!

Vierailija
43159/43176 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, siis, onhan Pía aikamoinen murehtija. Hänellä on psyyke jatkuvasti melkeinpä ylikuormituksella, mutta kun on herkkäluonteinen ihminen, niin ei sitä pysty kääntämään off-nappulaa päälle ja heittäytymään 'Hard Hearted Hannah' -tyyppiseksi naiseksi.

Ja jos ei ole säästöjäkään, saa pelätä koko ajan työpaikkansa menettämisen puolesta.

Vierailija
43160/43176 |
18.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enora osoittautuu vakoojaksi vielä tämän kuun aikana Suomessa näytettävissä jaksoissa.

Herttimankeli!