Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (42970)

Vierailija
42961/42970 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leocadia Cristóbalille: "Älä pestaa ensimmäistä juoppoa tavernasta."

Leocadia on niin pihalla. Millä perusteella Ballesteros muka palkkaisi kartanoon palvelusväkeä jostakin juottolasta?

Ei mitään palvelusäkeä vaan joku esittämän yksityisetsivää. 

Toikin ärsyttää, miksi Alonso ei palkkaa itse yksityisetsivää? Tai Manuel tai itse kreivi. Miksi ne on noin tolloja.

Kun menty antamaan täysi kontrolli Leocadialle, niin tässä sitä sitten ollaan.

Kaikkia naisia ei tosiaan kannata nostaa jalustalle. En tiedä, mitä Alonso oikein tarvitsee, ennen kuin hän ymmärtää, minkälainen nainen Leocadia on. Pitääkö taivas tippua niskaan tai jotakin vastaavaa?

Vierailija
42962/42970 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Ylelle tullut mutkia matkaan viidennen kauden kanssa. Gran Hotelissa riittää aika monta viikkoa katsottavaa. Jos vie koko ajan La Promesan ohjelmapaikan, niin La Promesa palaa aikaisintaan joskus syksyllä. Gran Hotel tuntuu hätäratkaisulta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42963/42970 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leocadia pitää kai itseään arvossa, ja silti pöyhii harmaavarpusen sulkasatoa. Vastenmielinen gubbe joka tavalla.

En tiiedä kuka hän on mutta levätköön rauhassa.

Vierailija
42964/42970 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on itsestään selvyys, että Lorenzon ja Angelan häät pidetään Promesassa? Tosi outoa. Lorenzolla ei oikeastaan ole enää mitään siteitä Promesaan, Angelalla ei mitään. Ja Lorenzolla on oma lukusali jossain, pitäisi siellä. Alonso lapanen on juhlan hyväksynyt, vaikka ei avioliittoa.

Vierailija
42965/42970 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leocadia määrää toistaiseksi kartanossa ja Lorenzo kiristää Leocadiaa. Angela on Leocadian tytär. Tässä on syitä pitää häät La Promesassa.

Vierailija
42966/42970 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorenzosta saisi  helposti tunnistettavan karikatyyrin. Joku Kari Suomalaisen tapainen piirtäjä heti huomaisi ne hahmon vahvimmat osat johon tarttua.

Lorella on niin pahat pihtikintut että ihme kun pysyy pystyssä.

Olette varmaan huomanneet että loren jalkoja ei juurikaan näytetä kun kävelee. 

Vastenmielisiä mielipiteitä loistavan näyttelijän vartalonrakenteesta. Oletteko kenties itse täydellisiä. Lorenzo on komea mies, ja kiinnostaa ainakin minua...

Vieläkö tää Loren jalkajuttu jatkuu? 

En ymmärrä, millä silmillä nuo pihtikintut nähdään. Minä olen viime aikoina tarkkaillut miestä ja en mitään tuollaista huomaa.

Et taida vain haluta nähdä. Minua ne jollain tavalla haittaavat vaikkei niille mitään voi. Valitan. Ehkä kuvaus yrittää vältellä niiden näyttämistä parhaansa mukaan. Kaverin Machoimago voi kärsiä.

Vierailija
42967/42970 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Googletin näin: Is Arturo García Sancho a small man? 

* Sain tällaisen vastauksen: No, Arturo Garcia Sancho isn't a small man. He has a lean, athletic, and slender build. Standing at approximately 1.83 meters (6 feet 0 inches) tall, he is actually quite tall.

Atleettinen?!?!?! Pullukka se on.

Kasvot on  pyöreät.

Kapolla kovin suikeat sellaiset. 

Vierailija
42968/42970 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka viitsii vielä tätä sarjaa? 

NYt siinä ei kyllä tapahdu oikein mitään kiinnostavaa. Kolmas kausi oli hyvä.

Vierailija
42969/42970 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuka pölli ne ruokareseptit !?

Johan se selvisi. Petra selvitti heetkessä varkaan. 

Miten Petra nyt toimii kun varas lupasi hänelle puolet saamistaan tuloista, jotka olivat isot. Paljastaako Petra varkaan Lopelle? 

No, Santoshan se oli. Kuten arvattavissa oli. 

Vierailija
42970/42970 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorenzosta saisi  helposti tunnistettavan karikatyyrin. Joku Kari Suomalaisen tapainen piirtäjä heti huomaisi ne hahmon vahvimmat osat johon tarttua.

Lorella on niin pahat pihtikintut että ihme kun pysyy pystyssä.

Olette varmaan huomanneet että loren jalkoja ei juurikaan näytetä kun kävelee. 

Vastenmielisiä mielipiteitä loistavan näyttelijän vartalonrakenteesta. Oletteko kenties itse täydellisiä. Lorenzo on komea mies, ja kiinnostaa ainakin minua...

Sillä että ei pidä Lorenzoa puoleensavetävänä miehenä, ei ole mitään tekemistä sen kanssa, minkä näköisiä olemme. Kaikki ei vaan sytytä kaikkia. 

Vierailija
42971/42970 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manuel on hyvän ulkomuodon omaava ihminen.

Suu on kyllä huomattavan pieni. Ei ole lapsena ahdettu nassuun 3-kerros hampparia ja venytetty suuta. 🤣 - tässä kun mm. reisiäkin arvostellaan, joitten paksuus voi olla myös pelkkää lihasta ja terästä! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi