Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (42971)

Vierailija
42941/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorenzosta saisi  helposti tunnistettavan karikatyyrin. Joku Kari Suomalaisen tapainen piirtäjä heti huomaisi ne hahmon vahvimmat osat johon tarttua.

Lorella on niin pahat pihtikintut että ihme kun pysyy pystyssä.

Olette varmaan huomanneet että loren jalkoja ei juurikaan näytetä kun kävelee. 

Vastenmielisiä mielipiteitä loistavan näyttelijän vartalonrakenteesta. Oletteko kenties itse täydellisiä. Lorenzo on komea mies, ja kiinnostaa ainakin minua...

Vierailija
42942/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gran Hotel alkaa todellakin ke 1.7. Teemalla ja nähdään jo kolmannen kerran lyhyen ajan sisällä. On niin hyvä, että katson sen taas. 

En ymmärrä kylläkään, miksei tästä muutoksesta ole ilmoitettu missään kunnolla. TV-ohjelmia, kun katsoo eteenpäin, voi muutoksen todeta. Toivottavasti La Promesan 5. jakso vielä nähdään meillä myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
42943/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toi Carlo kyllä osaa esittää huolettoman flirtin roolia. Ihan mielenkiintoinen lisä soppaan.

Verakin oli ihan sulaa vahaa 😄

Oikeen tervetullut flirttisilmä melko totiseen joukkoon.

Carlon ja Marian keskinäinen suhde tulee kyllä antamaan väriä tähän sarjaan. Naistennaurattaja hurmurin rooliin on valittu kyllä juuri sopiva näyttelijä, kuten yleensäkin tämän sarjan roolituksiin. Maria yrittää esittää asiallista ja tiukkaakin mutta kun kaverin katse kääntyy toisaalle, niin ihaileva ja kaihoisa on Marian katse. Maria on kyllä myös huippunättelijä ilman muuta. 

Naistennaurattaja Carlo.

Vierailija
42944/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Areenassa näkyi aiemmin La Promesan kohdalla tulevat jaksot 5.kauden alkua, nyt sitä ei näy.

Muutos näyttää todellakin olevan ohjelmistossa. Ke 1.7. klo 15.00 alkaa Teemalla Gran Hotel.  Jos tuo on totta, saamme nähdäksemme paljon paremman sarjan. Siinä on vain 3 kautta ja yhteensä 66 jaksoa ja tarina saadaan siinä ajassa kerrottua sujuvasti alusta loppuun. 

La Promesa voi jäädä hautumaan. Josko joskus nähdään sitten loput.

Katsoin tuota Gran Hotelia jonkin aikaa, kun sitä esitettiin ensimmäisen kerran  Suomessa.  En oikein päässyt sisälle, siinäkin oli ilkeyttä ja vastoinkäymisiä. Ei varmaankaan siinä määrin kuin LaPromesassa!   Katsoin viimeisen jakson, loppu oli ihan onnellinen. Kunpa LaPromesakin olisi osattu lopettaa 3. tai edes 4. tuotantokauden jälkeen.  Kuten monet ovat todenneet, liian kauan jatkuvat sarjat vesittyvät ja menettävät intensiteettinsä.  On tavallaan katsojan huijaamista, jos arvoitukset ja rikokset häipyvät unohdukseen eivätkä saa ratkaisua. 

Vierailija
42945/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin toi Carlo kyllä osaa esittää huolettoman flirtin roolia. Ihan mielenkiintoinen lisä soppaan.

Carlon ja Marian keskinäinen suhde tulee kyllä antamaan väriä tähän sarjaan. Naistennaurattaja hurmurin rooliin on valittu kyllä juuri sopiva näyttelijä, kuten yleensäkin tämän sarjan roolituksiin. Maria yrittää esittää asiallista ja tiukkaakin mutta kun kaverin katse kääntyy toisaalle, niin ihaileva ja kaihoisa on Marian katse. Maria on kyllä myös huippunättelijä ilman muuta. 

Naistennaurattaja Carlo.

Samuel alkoi pomottaa Carloa. Mustasukkaisuushan siinä on taustalla, ei mikään muu.

Vierailija
42946/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lorenzosta saisi  helposti tunnistettavan karikatyyrin. Joku Kari Suomalaisen tapainen piirtäjä heti huomaisi ne hahmon vahvimmat osat johon tarttua.

Vastenmielisiä mielipiteitä loistavan näyttelijän vartalonrakenteesta. Oletteko kenties itse täydellisiä. Lorenzo on komea mies, ja kiinnostaa ainakin minua...

Vieläkö tää Loren jalkajuttu jatkuu? 

En ymmärrä, millä silmillä nuo pihtikintut nähdään. Minä olen viime aikoina tarkkaillut miestä ja en mitään tuollaista huomaa.

Vierailija
42947/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei 5.kausi jatku heti 4 kauden loputtua? Ohjelmatiedoissa 1.7. alkaen Grand hotel...

IS 12.3.26

"Neljännen kauden viimeinen jakso julkaistaan Yle Areenassa 29. kesäkuuta ja nähdään Teema & Fem -kanavalla 30. kesäkuuta. Ylestä kerrotaan, että viides kausi jatkuu tämän jälkeen suoraan neljännen kauden perään."

Tämän mukaan pitäisi jatkua neljännen jälkeen keskeytyksettä. Olisikohan tullut jokin muutos?

Ehdin jo ilahtua että saisin hetken huilia niin ei 😅

Mutta tuo tieto on maaliskuulta. Ja minäkin huomasin jokin aika sitten, että Areenasa tuleviin jaksoihin oli jo laitettu viidennen kauden alun jaksoja, mutta nyt niitä ei ole. Kun katsoin äsken tuota Areenasta, luulinkin, että olin jotenkin katsonut väärin, eikä 5. kauden alkua ollut ollut Areenassa, mutta kun joku toinenkin ehti sen siellä nähdä, niin sitten se on poistettu.

Summa summarum: nyt näyttää siltä, ettei 5. kausi ala heti neljännen jälkeen jostakin syystä. 

Vierailija
42948/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gran hotel on hyvä, mutta älkää nyt pelästyttäkö että se Promesan paikalle tulisi. Ihan kauheeta, oikeesti mä alan itkeen ...

Vierailija
42949/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Bradley Gilbert?

Vierailija
42950/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Areenassa näkyi aiemmin La Promesan kohdalla tulevat jaksot 5.kauden alkua, nyt sitä ei näy.

Laitoin Ylelle kyselyn. Kiinnostaa minuakin milloin 5 kausi alkaa vaikka Esp. tahdissa katson.

Vierailija
42951/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutos näyttää todellakin olevan ohjelmistossa. Ke 1.7. klo 15.00 alkaa Teemalla Gran Hotel.  Jos tuo on totta, saamme nähdäksemme paljon paremman sarjan. Siinä on vain 3 kautta ja yhteensä 66 jaksoa ja tarina saadaan siinä ajassa kerrottua sujuvasti alusta loppuun. 

La Promesa voi jäädä hautumaan. Josko joskus nähdään sitten loput.

Katsoin tuota Gran Hotelia jonkin aikaa, kun sitä esitettiin ensimmäisen kerran  Suomessa.  En oikein päässyt sisälle, siinäkin oli ilkeyttä ja vastoinkäymisiä. Ei varmaankaan siinä määrin kuin LaPromesassa!   Katsoin viimeisen jakson, loppu oli ihan onnellinen. Kunpa LaPromesakin olisi osattu lopettaa 3. tai edes 4. tuotantokauden jälkeen.  Kuten monet ovat todenneet, liian kauan jatkuvat sarjat vesittyvät ja menettävät intensiteettinsä.  On tavallaan katsojan huijaamista, jos arvoitukset ja rikokset häipyvät unohdukseen eivätkä saa ratkaisua. 

On Gran Hotellissa paljon ilkeyttä siinäkin, mutta pitäähän jännitystä olla. Pääpari on aivan ihana ja puitteet upeat.

Vierailija
42952/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistennaurattaja Carlo.

Samuel alkoi pomottaa Carloa. Mustasukkaisuushan siinä on taustalla, ei mikään muu.

Toistaalta Samuel mittailee miestä; onko tästä kumppaniksi ja isäksi. 

Vierailija
42953/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gran Hotel on hyvä, mutta sen on jo nähnyt. 

Vierailija
42954/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, millä silmillä nuo pihtikintut nähdään. Minä olen viime aikoina tarkkaillut miestä ja en mitään tuollaista huomaa.

Paksut pullareidet on, näkyy istuessa ja kävellessä näkyy pihtikintut hyvin.

Vierailija
42955/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa piirtää pihtikintut ja iso nenä.

Vierailija
42956/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria Fernandez...jossain piikojen aitassa voisin isoa kovaa juntata syvälle ja paljaalla!

Vierailija
42957/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistennaurattaja Carlo.

Toistaalta Samuel mittailee miestä; onko tästä kumppaniksi ja isäksi. 

Ai, sitäkös se mittailu meinasikin?

Vierailija
42958/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksut pullareidet on, näkyy istuessa ja kävellessä näkyy pihtikintut hyvin.

Tää kinttuasia on jo täällä käsitelty ihan perusteellisesti juupaseipäs -menetelmällä. Jätetään Lorenzo nyt jo siltä osin rauhaan.

Vierailija
42959/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leocadia Cristóbalille: "Älä pestaa ensimmäistä juoppoa tavernasta."

Leocadia on niin pihalla. Millä perusteella Ballesteros muka palkkaisi kartanoon palvelusväkeä jostakin juottolasta?

Ei mitään palvelusäkeä vaan joku esittämän yksityisetsivää. 

Toikin ärsyttää, miksi Alonso ei palkkaa itse yksityisetsivää? Tai Manuel tai itse kreivi. Miksi ne on noin tolloja.

Kun menty antamaan täysi kontrolli Leocadialle, niin tässä sitä sitten ollaan.

Vierailija
42960/42971 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

* Googletin näin: Is Arturo García Sancho a small man? 

* Sain tällaisen vastauksen: No, Arturo Garcia Sancho isn't a small man. He has a lean, athletic, and slender build. Standing at approximately 1.83 meters (6 feet 0 inches) tall, he is actually quite tall.

Atleettinen?!?!?! Pullukka se on.

Näkeehän sen, Manuel on komea mies.

Ja jos ei näy, suosittelen vahvasti optikolla käyntiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi