Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (33338)

Vierailija
3981/33338 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitäs se haittaa vaikka Mauro siviilissä oliskin homo? Mulle on ainakin ihan sama. Ja oli tai ei, hän on todella komea ja herttainen.

Samat sanat. Yhtään ei haittaa kenen kanssa kuksii, mutta kiva Mauroa on katsella! 

Vierailija
3982/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on naisia, joille ei sovi se, että täällä kerrotaan totuus. Eli Mauro on oikeassa elämässä "homo". Siis joku tässä chatissa voi olla noin nolla ja kertoa, että Mauro on täydellisyys.

Espanjan tv-tuotannolle on ihan sama, onko Mauro homo?

Mauron homous vaikuttaa olla enemmän ongelma suomalaisille naisille.

Sä olet ainoa  joka tässä ketjussa miettii toisten homouksia ja gigolointia.  

Nuo asiat ei vaikuta sarjan juonenkulkuun mitenkään!

Millainen "mies " katsoo asiakseen tulla tällaiseen  keskusteluun tässäkin haukkumaan naisia? Häivy! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3983/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mauro on kyllä ihana,en tajua missä mun silmäni on olleet kun huomasin hänet vasta nyt! Miespuolinen ystäväni sanoi että Jimena on ns rumankaunis eikä mitenkään huomattavan pantava...hmmm,mahtaisko Jimenaakaan kiinnostaa ko mies.

Vierailija
3984/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa kaavaillaan jo sarjan jatkoa vuodelle 2025.Mitenköhän Suomessa sarjan jatkuminen?

Vierailija
3985/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimena on kaunis. Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka voivat väittää jotakuta toista ihmistä rumaksi. Osoittaa kyllä sanojasta paljon.

Vierailija
3986/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espanjassa kaavaillaan jo sarjan jatkoa vuodelle 2025.Mitenköhän Suomessa sarjan jatkuminen?

Jos La Promesa olisi jollain muulla kanavalla tuskin olisi näin suosittu eli fiksuimmat katsojjat on YLEllä!

Vierailija
3987/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitäs se haittaa vaikka Mauro siviilissä oliskin homo? Mulle on ainakin ihan sama. Ja oli tai ei, hän on todella komea ja herttainen.

Samat sanat. Yhtään ei haittaa kenen kanssa kuksii, mutta kiva Mauroa on katsella! 

Mihin perustuu "tieto" Mauron homoudesta? Vai oliko vain trolli?

Vierailija
3988/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä se vaikuttaa mun mielenkiintoon ko. ihmistä kohtaan mutta tuo nyt osoittautui jo jonkun omaksi mielikuvitukseksi.

Vierailija
3989/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos La Promesa olisi jollain muulla kanavalla tuskin olisi näin suosittu eli fiksuimmat katsojjat on YLEllä!

Yle on eläkeläisille. Joskus osuu joku helmi katsottavaksi.

Vierailija
3990/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katson Areenasta myös rikossarjoja enkä ole eläkkeellä.

Vierailija
3991/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli uusi vedättäjä sarjaan,varmaan saadaan vielä monen monta kertaa kuulla Felicianon lapsuustarina ja Petra-siskon ylistys.Salvador saisi poistua riehumasta,toisaalta jos poistuu niin on väistämättä seurauksena Marian itkujaksot.No,sarjahan on huippu  ja kaikki katsotaan!!!  Tää palsta on täynnä kivoja kommentteja  :-)

Minulla on sellainen käsitys, että Feliciano ei itse tiedä, että Petra onkin hänen äitinsä, eikä isosiskonsa. 

Feliciano ei siis tässä vedätä ketään. 

Vierailija
3992/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei olisi suosittu jos tulis muualta? Ihan päätön määritelmä. 

Ja kyllä yleä katsoo moni muukin kuin eläkeläiset. Ihme yleistyksiä täällä. Entäs kun mä oon eläkkeellä ja katson kaikkea muuta enemmän kuin yleä,  mihis lokeroon mut laitetaan?

Vierailija
3993/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tuli uusi vedättäjä sarjaan,varmaan saadaan vielä monen monta kertaa kuulla Felicianon lapsuustarina ja Petra-siskon ylistys.Salvador saisi poistua riehumasta,toisaalta jos poistuu niin on väistämättä seurauksena Marian itkujaksot.No,sarjahan on huippu  ja kaikki katsotaan!!!  Tää palsta on täynnä kivoja kommentteja  :-)

Minulla on sellainen käsitys, että Feliciano ei itse tiedä, että Petra onkin hänen äitinsä, eikä isosiskonsa. 

Feliciano ei siis tässä vedätä ketään. 

Mä luulen kanssa että hän on kiltti, aika naiivi mutta ihan hyväntahtoinen. Ei meinaa uskoa "siskostaankaan" sitä mitä muut Petrasta puhuu mutta ei oikein sitäkään mitä Petra väittää muista palvelijoista. 

Vierailija
3994/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jimena on kaunis. Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka voivat väittää jotakuta toista ihmistä rumaksi. Osoittaa kyllä sanojasta paljon.

Jimppu on niin kiero ja ilkimys että se tekee siitä ruman. Ilkeä ihminen on ruma vaikka olisi kuinka kaunis. Näyttelijähän on paljon nätimpi. 

Vierailija
3995/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jana ja Abel olisikin paljon parempi pari, kuin Jana ja Nössömanuel.

Kyllä Janan ja Abelin kemiat sopii yhteen paremmin. Ja heillä on tuo ihmisten parantaminen yhteistä. 

Mielestäni Manuel ja Jimena ovat alusta saakka olleet hyvä match, Manuel vaan turhaan rimpuilee ja haikailee piikatytön perään, mikä ei voi koskaan toteutua. 

Vierailija
3996/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Janan ja Abelin kemiat sopii yhteen paremmin. Ja heillä on tuo ihmisten parantaminen yhteistä. 

Mielestäni Manuel ja Jimena ovat alusta saakka olleet hyvä match, Manuel vaan turhaan rimpuilee ja haikailee piikatytön perään, mikä ei voi koskaan toteutua. 

En sanoisi itse että pari on hyvä "match", jos eivät edes rakasta toisiaan. 

Vierailija
3997/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

manu on vihainen abel ja jana suudelmasta.

Missä jaksossa ne on suudellut? Olen katsonut jokaisen, enkä ole nähnyt muuta kun heidän hoitavan sairasta Ramonaa yhdessä.

Paraneeko Ramona pian että voi kertoa Janalle kaiken?

Vierailija
3998/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi itse että pari on hyvä "match", jos eivät edes rakasta toisiaan. 

Joskus pari voi olla hyvä Match ilman että on intohimoista rakkautta. Ja kyllä varmaan jollain asteella rakastavatkin tai ainakin välittävät syvästi. Parilla voi olla jotain muita ominaisuuksia kun puhtaasti rakkaus mikä pitää heidät yhdessä, sillä vaikka järkiavioliitto ei nykypäivään helposti istu, silti se voi olla kestävämpi ja jopa toisiaan arvostavampi liitto, kun puhtaasti rakkauteen perustuva. Tavallinen arki vasta punnitsee, sopiiko pari yhteen.

Jimenan ja Manuelin herttainen kinastelu ja riitojen sopiminen on osoitus kiintymyksestä ja että toinen on tärkeä. 

Vierailija
3999/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Catalina.  Aino jolla on järki ja sydän paikallaan.

Mitäkö tekisin? Rakennuttaisin itselleni kivan kodin, jonnekkin kauemmas kartanon myrkyllisestä ilmapiiristä. Kävisin siellä vain "töissä".

Ja Catalina on vieläpä ulkoisestikin kaunis! 

Taitaa olla lepakko, mitään miesvirityksiä hänellä ei ole. Ja on jo vanhanpiian iässä. Kauhea kiire oli Alonsolla naittaa poikansa, mutta molemmat tyttäret ovat vielä naimattomia. 

Vierailija
4000/33338 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ei olisi suosittu jos tulis muualta? Ihan päätön määritelmä. 

Ja kyllä yleä katsoo moni muukin kuin eläkeläiset. Ihme yleistyksiä täällä. Entäs kun mä oon eläkkeellä ja katson kaikkea muuta enemmän kuin yleä,  mihis lokeroon mut laitetaan?

Moderni eläkeläinen