La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (39668)
Ihan idioottimainen ja epäuskottava juonenkäänne panna Vera kaipaamaan takaisin isänsä luo, jonka pahat teot ovat hyvin tiedossaan. Lisäksi uhkasi vielä tappaa tyttärensä, kun tämä kieli isänsä rikoksista. Mikä on muka muuttunut?
Vierailija kirjoitti:
Balle meni heti Leon luokse itkemään Pían kartanoonpaluun ajankohdasta. Säälittävää!
Balle on Leon pikku puudeli joka aina palaa emäntänsä luo vaikka ei kutsuta. Hyvin on koulutettu. Ympärillä häärii ja ärisee vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petralla on jäykkäkouristus eli tetanus, siihen aikaan ei rokotettu
Nyt ei jaksaisi odottaa viikkoa kuoleeko Petra vai ei?
Olisi kumma, jos tuosta vielä selviää.
Petra selviää mistä vaan. Hän on sisukas sissi.
Näin viime yönä unta, missä sanoin, että Petra on lempihahmoni, ja joku kiva mies katsoi minua hämmästyneen kiinnostuneena, koska oli samaa mieltä.
Angelalla sisaruksia? Mulla mennyt täysin ohi.
Kyllä ei voi tulla väsy klapeja pilkkoessa, kun tahti on noin verkkainen..
Vierailija kirjoitti:
Meneekö vielä kauan, että nähdään jakso, jossa kapteeni paljastuu Angelan isäksi? En malttaisi odottaa!!
Mistä moinen ajatus, lienetkö unta nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin luen mieluummin asiallisia kirjoituksia otsikon aiheesta kuin ikäviä kommentteja muiden kirjoituksista.
Minä tykkään kaikenlaatuisesta viestinnästä, mielialasta riippuen tottakai. Saa ihan vapaasti arvostella, eikös se ole tämän juju.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Angela perusteli Currollekin, että ei voi muuta kun sisaruksetkin kärsisivät jos hän ei toteuta äitinsä tahtoa? En muista että olis ollut sisaruksia missään puheissa ennen tai esillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5
Pia päättää kertoa Currolle totuuden Linajan paronin kuolemasta. Kertooko sitten ketkä kaikki olivat osallisena tapahtumiin? Kysyykö toisilta luvan tuohon. Mahtaa olla pojalle järkytys.
Koskakohan Pía palaa takaisin sieltä 'vierailevasta' kartanosta, jossa hän työskentelee kamarineitona?
Ja saako isä Pellicer ja Pia olla yhtäaikaa talossa vai pitääkö toisen taas lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin Leocadia suutelee Alonsoa? Sen haluaisin nähdä..hyi miksi tuo tuli mieleen?
Heidän suutelunsa kävisi painajaisesta.
Miten ällöttävä ajatus, jättäkööt tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lorenzon asenne muita kohtaan on myös loistava. Kuten Curroa ja Mariaa.
Loistava?!
Kyllä! Loistava pas-ki-ai-nen.
Vierailija kirjoitti:
Minulle valkeni vasta siinä kun tämä toinen lääkäri tuli Petraa tutkimaan, että kyse on jäykkäkouristuksesta. Ihmettelinkin että miksi sitä haavaa puitiin ensin niin näkyvästi vaikka kuitenkin parani hyvin. Mutta sehän oli vaan pohjustusta tuolle.
Tietääkö kukaan milloin rokotteet tuohon keksittiin ja ennen niitä oliko mitään tehoavaa hoitoa olemassa?
Googlaamalla löytyy tieto, por favor 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Angela perusteli Currollekin, että ei voi muuta kun sisaruksetkin kärsisivät jos hän ei toteuta äitinsä tahtoa? En muista että olis ollut sisaruksia missään puheissa ennen tai esillä.
Olisiko Leocadia yhden kerran aiemmin maininnut, että hänellä on kolme lasta. Ja että he olisivat syntyneet Kuubassa.
Ainakin Romulon kanssa Leocadia puhui lapsistaan, mutta mitä puhui, sitä en enää muista.
Cruzhan määräsi Romulon surmaamaan Leocadian, mutta tämä ei pystynyt siihen kuultuaan, että Leocadia odottaa Angelaa. Tuolloin Leocadia lupasi Romulolle, että lähtee Espanjasta Kuubaan. Täll pystyttiin salaamaan Cruzilta Leocadian henkiin jääminen.
Ainoa selitys sille että kapteeni onkin Angelan isä voi olla se, että Margarita muhinoi kapteenin kanssa, siitä syntyi Angela ja jostain syystä lapsi päätyi Leocadialle. Isää ei tiedä edes Leocadia, mutta kun Angela aikoo päättää päivänsä, jottei joudu avioon kapteenin kanssa Margarita saapuu kartanoon ja kuullaan totuus. Huonot välit hällä Leocadian kanssa. Tuleekin esiin Beltram joka suostuu naimaan Angelan tietyin ehdoin. Eli kapteeni on poissa naimakaupasta. Yksityiskohdat selviävät kyllä, enkä niitä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin luen mieluummin asiallisia kirjoituksia otsikon aiheesta kuin ikäviä kommentteja muiden kirjoituksista.
Minä tykkään kaikenlaatuisesta viestinnästä, mielialasta riippuen tottakai. Saa ihan vapaasti arvostella, eikös se ole tämän juju.
Tosiaankin on idea että kaikkea saa arvostella siis mitä Promesassa on. Välillä on tuntunut ettei se olisi sopivaa. Herkästi jotkut nousee puolustamaan hahmoa kuin olisi aito henkilö :)
Minulla ei mene jakeluun se, miksi Ángela alkoikin yhtäkkiä suostua kohtalon vietäväksi = pakkoavioliittoon Lorenzon kanssa. Curro on valmis pakenemaan tämän kanssa. Riittäähän noita ilmansuuntia. Eivät Leocadian resurssit riitä millään kaikkien paikkojen vahtimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei mene jakeluun se, miksi Ángela alkoikin yhtäkkiä suostua kohtalon vietäväksi = pakkoavioliittoon Lorenzon kanssa. Curro on valmis pakenemaan tämän kanssa. Riittäähän noita ilmansuuntia. Eivät Leocadian resurssit riitä millään kaikkien paikkojen vahtimiseen.
Pelkää, että Curro joutuu vaikeuksiin.
Mutta miksi Leocadia ovelana ei keksi jotain suunnitelmaa, koska ei itsekään oikeasti halua naittaa Angelaa kapteenin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö vielä kauan, että nähdään jakso, jossa kapteeni paljastuu Angelan isäksi? En malttaisi odottaa!!
Ei taida sellaista jaksoa ollakaan. Onneksi. 5. kaudella ei tällaisesta ole puhettakaan, Angelan isäksi epäillään ihan muita miehiä.
Angela ei taida olle edes Leocadian biologinen lapsi. Jostain luin, että Margarita palaa kartanoon ja siinä oli et on Angelan äiti, kun tapahtuu hirveitä ja on kyse Angelasta. Jossain jaksoissa 216-218 pitäs tapahtua. Mielenkiintoista.
Tässä on joku väärinkäsitys. Margarita kyllä tulee käväisemään La Promesassa uudelleen, mutta mistään Angelan vaihtuvasta äitiydestä ei ole puhetta. Margarita paljastaa, että Lorenzolla on avioton poika, jonka tämä on salannut. Ja tämän paljastamisen ansiosta Angela välttää ainakin toistaiseksi avioliiton Lorenzon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Telsussa on juonipaljastuksia siis jaksot toukokuulle viikolle 19 saakka ketä kiinnostaa.
Tuskin on kurjuutta kummempaa, kun on La Promesasta kysymys.
Balle meni heti Leon luokse itkemään Pían kartanoonpaluun ajankohdasta. Säälittävää!