Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (33325)

Vierailija
3881/33325 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

manu on vihainen abel ja jana suudelmasta.

Itte pani Jimenaa.

Ei kai sentään 

Vierailija
3882/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paroni on Petrakin lapsen isä

Ei ole.Isä tulee kyllä myöhemmin ilmi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3883/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuis jo tuo Martina-draama. Olen alusta asti ollut tympääntynyt häneen, ehkä siksi, että näyttelijä on niin todella huono.

Ensimmäistä kertaa en meinannut tajuta, että näyttelijä (yrittää) esittää roolihenkilönsä olevan humalassa 😅

Vierailija
3884/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jana ja Abel olisikin paljon parempi pari, kuin Jana ja Nössömanuel.

Vierailija
3885/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuis jo tuo Martina-draama. Olen alusta asti ollut tympääntynyt häneen, ehkä siksi, että näyttelijä on niin todella huono.

Ensimmäistä kertaa en meinannut tajuta, että näyttelijä (yrittää) esittää roolihenkilönsä olevan humalassa 😅

Joo, näyttelijä on ihan harrastelijatasoa, kuin jostain koulun näytelmästä.

Vierailija
3886/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon alkanut tykkään Maurosta! Jotenkin ei tunnu luonnekkaalta että Jimena ja Manuel ovat olleet sillainenemmän kuin kerran.Ei ne sovi yhteen mun mielestä.Vasta 3 uutta jaksoa katsottu,oli pakko eilen lopettaa sen Martinan ja Curron ylipitkän mitättömän jaarituksen vuoksi.Salvadoriakaan ei jaksa seurata.

Vierailija
3887/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, näyttelijä on ihan harrastelijatasoa, kuin jostain koulun näytelmästä.

Jospa sen lahjat on laulamisessa ja tanssimisessa. 

Vierailija
3888/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, Jimena paljasti äidilleen että ei ole raskaana, ikinä ollutkaan. 

Äiti sanoi, kyllä me jotakin keksitään.  Ei pahoitellut Jimenan käytöstä tms

Todennäköisesti joku köyhä saa luovuttaa Jimenlle vastasyntyneen. 

Omituisia ohjeita Jimenan äidiltä. Jos raskaudessa jo toinen kolmannes alkamassa, "hedelmöitymisen" kanssa ollaan jo pahasti myöhässä. Olisi mieluummin neuvonut, että kun seuraavat kuukautiset alkavat, kerrot saaneesi "keskenmenon". - Kummallista ja mahdotonta myös, ettei taloon juuri J:n "raskauden" vuoksi hälyytetty lääkäri ole vieläkään eikä kertaakaan tehnyt J:lle gynekologista tutkimusta. Epäuskottavaa! (Sekä myös se, että nyt tämä Abel suunnittelee ilman mitään instrumentteja ja nukutusaineita yms. tekevänsä Pialle keisarileikkauksen! Huh huh.)

Jimenan "keskenmeno" onnistuisi kaikkein parhaiten (ei esim. nähtävillä verisiä pyyhkeitä ja lakanoita) siellä J:n vanhempien luona, minne lähtöä J:n äiti tyttärelleen ehdottikin, Mutta itsepäinen mimmi jää vain Promesaan marisemaan ja miestään piirittämään. 

Vierailija
3889/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon alkanut tykkään Maurosta! Jotenkin ei tunnu luonnekkaalta että Jimena ja Manuel ovat olleet sillainenemmän kuin kerran.Ei ne sovi yhteen mun mielestä.Vasta 3 uutta jaksoa katsottu,oli pakko eilen lopettaa sen Martinan ja Curron ylipitkän mitättömän jaarituksen vuoksi.Salvadoriakaan ei jaksa seurata.

Mauro on osoittautunut kusipääksi, kun kiusaa uutta työkaveria siinä missä muutkin. 

Vierailija
3890/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pikakelaan Martina - Curron ja Salvadorin. Ei vaan jaksa. 

Vierailija
3891/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa on lääkäri, jonka ainoa homma on hoitaa raskaana olevaa Jimenaa - eikä se ole vieläkään huomannut, että tämä ainoa potilas ei edes ole raskaana 😂

Vierailija
3892/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talossa on lääkäri, jonka ainoa homma on hoitaa raskaana olevaa Jimenaa - eikä se ole vieläkään huomannut, että tämä ainoa potilas ei edes ole raskaana 😂

Ja miten se Jimena on kuukautisensa piilottanut?? 

Vierailija
3893/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassua, miten joihinkin asioihin kiinnittää huomiota: Jimenalla on aina nilkat ojennettuna :)  Silloin kun Jana hieroi jalkoja ja nyt siinä viimeisimmässä sänkykohtauksessa, siinäkin nilkat niiiiiin hienosti ojennettuna. Taitaa olla tanssija niin syvällä sielussa, että menee ihan luonnostaan :)

Vierailija
3894/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkuton määrä porukkaa oli etsimässä känni-Martinaa, ja mitkä ihmeen kepit tai karahkat niillä oli 😂 Ei uskoisi, että kartano kärsii rahapulasta, kun on varaa palkata, majoittaa ja syöttää kymmeniä ihmisiä.

Martinan kähisevää ääntä ei oikein jaksa enää kuunnella. Samoin Pian huolestunut naamanvääntely käy hermoille.

Vierailija
3895/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

En ole katsonut sarjaa kuin sivusilmällä, mutta vaikea nähdä suurta rakkautta Janan ja Manuelin välillä.

Mitä kauemmin sarja jatkuu, niin sitä vaikeampaa tätä on katsojille uskotella. Itse tuossa tilanteessa siirtyisin eteenpäin ja valitsisin lääkärin. Tämä vaikuttaa hyvältä mieheltä ja vapaana.

Salvadoria joku saisi läimäyttää. Niin kiittämätön narisija. Menee jo yli, vaikka sodan kokemukset varmasti vaikuttaa. 

Vierailija
3896/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martinahan olis voinut vaan sanoa vanhemmilleen että on ollut Curron kanssa "silleen", niin ois päässyt tuostakin painostuskärvistelystä. 

Mä en oikein ymmärrä Martinan mollaamista, ei hän minusta sen kummempi ole kuin moni muukaan nuorempi näyttelijä. Tosin Dos Vidaksessa oli parempi ja pääosassa, joten varmaan ottoihin panostettiin enemmän. Minusta Jana ja Salvador ei oikein pure näyttelijäntaidoillaan, mutta Janasta riittäneekin ilmeisesti lähikuvat kauniista kasvoista. Lope, Cruz ja Petra osaavat näytellä kasvoillaan maltillisesti.

Vierailija
3897/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä lapsen äitikin kidnapataan samalla. Imettäjä sopivasti "kaupan" päälle 😮💨

Vierailija
3898/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöltäänkin toisilleen sopusuhtaisempi pari kuin Jana-Manuel.

Vierailija
3899/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martinahan olis voinut vaan sanoa vanhemmilleen että on ollut Curron kanssa "silleen", niin ois päässyt tuostakin painostuskärvistelystä. 

Samaa mieltä. Näyttelee kaikki roolit samalla tavalla, kikattaa ja keikistelee. Muutoinkin Currolle liian tätimäinen. Currolle pitäisi olla raikas, kaunis nuori tyttö.

Vierailija
3900/33325 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kauemmin sarja jatkuu, niin sitä vaikeampaa tätä on katsojille uskotella. Itse tuossa tilanteessa siirtyisin eteenpäin ja valitsisin lääkärin. Tämä vaikuttaa hyvältä mieheltä ja vapaana.

Hyvältä mieheltä? On niin ylimielinen ja ollakseen kun "hän on lääkäri" , muut pelkkiä puoskareita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi