Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (38684)

Vierailija
38681/38684 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Lope Veran häipyä maisemista, ei ole sen arvoinen, että kannattaisi perään itkeä. Jos hän haluaa valita mieluummin petollisen perheensä, niin mitä väliä. Toivoisi vaan ihan katsojien kannalta, että se tapahtuisi pian ja häipyisi eikä tulisi mitään "julia-virtues"-tyylistä rasittavaa junnaamista. 

Vierailija
38682/38684 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksoja kuvataan valmiiksi n 2 kk ennen esitystä. Tuo oli minulle uusi tieto. Poistuneet hahmot on sitten  aika kauan jo olleet poissa ennen kuin katsoja tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
38683/38684 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivan näköisiä tuntemattomia   hahmoja huoneissa ja pihoilla  liikkuu palveluissa. Ovat vain kulissia  ja täytteitä.

Vierailija
38684/38684 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä kuin edellinen. Muutoksia ei saa Catalinan tyylillä, aviomieskin yrittää hillitä, vaikka kannaakin muutosten tarpeellisuutta, mutta rouva vaan paahtaa eteenpäin. Lannan vieminen oli kyllä törkeetä.

Catalina oli sarjan alussa yks mun lempihahmo, mutten nyt välitä, kun kuulemma lähtee.

Mutkun Cataliina piti jollain konstilla kirjoituttaa pois sarjasta. Ei kai voitu tappaakaan tai kidnapata. Tai myrkyttää. Kun ne konstit on jo käytetty. Jotain uutta piti keksiä ja Cataliinan luonteen mukaisesti löytyi huonompiosaisten asioiden ajaminen radikaalilla tavalla. Ei ompeluseurojen ja hyväntekeväisyyden kautta. Ei huono ratkaisu. Mahtava vuohi-paroni sai pikkasen hajua arvonenälleen. 

Vierailija
38685/38684 |
30.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun mielestäsi ollut La Promesan paras juonenkäänne?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi