La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (38684)
Jaksoja kuvataan valmiiksi n 2 kk ennen esitystä. Tuo oli minulle uusi tieto. Poistuneet hahmot on sitten aika kauan jo olleet poissa ennen kuin katsoja tietää.
Ihan kivan näköisiä tuntemattomia hahmoja huoneissa ja pihoilla liikkuu palveluissa. Ovat vain kulissia ja täytteitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin edellinen. Muutoksia ei saa Catalinan tyylillä, aviomieskin yrittää hillitä, vaikka kannaakin muutosten tarpeellisuutta, mutta rouva vaan paahtaa eteenpäin. Lannan vieminen oli kyllä törkeetä.
Catalina oli sarjan alussa yks mun lempihahmo, mutten nyt välitä, kun kuulemma lähtee.
Mutkun Cataliina piti jollain konstilla kirjoituttaa pois sarjasta. Ei kai voitu tappaakaan tai kidnapata. Tai myrkyttää. Kun ne konstit on jo käytetty. Jotain uutta piti keksiä ja Cataliinan luonteen mukaisesti löytyi huonompiosaisten asioiden ajaminen radikaalilla tavalla. Ei ompeluseurojen ja hyväntekeväisyyden kautta. Ei huono ratkaisu. Mahtava vuohi-paroni sai pikkasen hajua arvonenälleen.
Mikä on sinun mielestäsi ollut La Promesan paras juonenkäänne?
Anna Lope Veran häipyä maisemista, ei ole sen arvoinen, että kannattaisi perään itkeä. Jos hän haluaa valita mieluummin petollisen perheensä, niin mitä väliä. Toivoisi vaan ihan katsojien kannalta, että se tapahtuisi pian ja häipyisi eikä tulisi mitään "julia-virtues"-tyylistä rasittavaa junnaamista.