Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (36547)

Vierailija
36541/36546 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Alonso ei tee virallista tunnustusta Currosta. Mitä se pelkää?Voisi vähentyä  myös Lorenzon ilkeily ja väkivalta pojalle. 

Syy tähän on jo tullut esille. Kuningashuone uhkasi Alonsoa: jos tämä ei karkota Curroa kartanosta ja irtisanoudu hänestä, Alonso itse menettää aatelisarvonsa.

En usko tarinaa kuningashuoneesta. Se on Leocadian oma juoni. Ei hänellä ole suhteita kuningashuoneeseen Alonso ei ole edes tarkistanut asiaa, uskoo vaan jonkun kolmannen osapuolen valheita. 

Don Lisandron sai myös puhuttua samaan juoneen lisätäkseen uskottavuutta.

Vierailija
36542/36546 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manuel oli kyllä komea mies La Promesan kakkoskaudenkin jaksoissa, mutta nyt hän on pyöreämpine kasvoineen entistäkin komeampi.

On komea! Mutta miksi Manuel ei hanki puhelinta hangariin? Eihän bineksistä tuu mitään kun juonitteleva Leocadia vastaa kartanossa puhelimeen!

Manuel vaan komistuu miehistyessään, mahtaako olla rahasta kiinni kun ei ole hangaariin puhelinta hankkinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36543/36546 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Alonso ei tee virallista tunnustusta Currosta. Mitä se pelkää?Voisi vähentyä  myös Lorenzon ilkeily ja väkivalta pojalle. 

Syy tähän on jo tullut esille. Kuningashuone uhkasi Alonsoa: jos tämä ei karkota Curroa kartanosta ja irtisanoudu hänestä, Alonso itse menettää aatelisarvonsa.

En usko tarinaa kuningashuoneesta. Se on Leocadian oma juoni. Ei hänellä ole suhteita kuningashuoneeseen Alonso ei ole edes tarkistanut asiaa, uskoo vaan jonkun kolmannen osapuolen valheita. 

Don Lisandron sai myös puhuttua samaan juoneen lisätäkseen uskottavuutta.

On se kumma että yksi nainen pystyy vaikeuksitta pitämään kaikki langat käsissään. Pitää tietysti olla joka osa-alueella tarpeeksi häijy ja röyhkeä että illuusio pysyisi. Alonso on helppo höynäytettävä mutta ei kukaan muukaan Manuelin lisäksi usko mitään pahaa Leocadiasta.

Vierailija
36544/36546 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo unohtanut sen Manuelin ja Curron rintamatoverin nimen, joka asui jonkin aikaa kartanossa ja joka uhkaili siellä aseella jotakuta naista, jonka nimi on niinikään painunut unholaan.

Taisi olla Paco, ja Huulia oli se nainen / tyttö.

Vierailija
36545/36546 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manuel oli kyllä komea mies La Promesan kakkoskaudenkin jaksoissa, mutta nyt hän on pyöreämpine kasvoineen entistäkin komeampi.

hyvä että kelpaa, minulle ei.

Minulle kelpaa.

Vierailija
36546/36546 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teresa on yks pahimpia juoruajia. Pukee juoruamisen aina vaan jotenkin hyväksyttävämpään pakettiin; on huolissaan, 'tiedottaa' muita jne.

Maria sentään juoruaa ihan rehellisesti ja myöntää, ettei sittenkään malta olla kertomatta. 

Maria on se pahin. Lupasi Manuelille ettei kerro, heti jouksi kertomaan, ei kunnioita edes don Manuelia. Nyt kiltti Simona saa kärsiä. Sanotaan että rumat ihmiset ovat niitä ilkeimpiä, se pätee Mariaan.

Enpä ole koskaan ajatellut Mariaa rumana, ihan nätti ja siisti sisäkkö hän mielestäni on.

Vierailija
36547/36546 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvä että kelpaa, minulle ei.

Minulle kelpaa.

Minulle ei - rumat korvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä