Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (36362)

Vierailija
36041/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi LP ei ottanut samaan rooliin uutta näyttelijää.  Ana halusi pois niin tilalle joku uusi peruukkiblondi. Olisi nähty miten  parisuhde Manun kanssa kehittyy. 

Kaunareissahan tätä tyyliä on harrastettu jo iät ja ajat. Ridgen ym rooleissa uudet näyttelijät vaihdelleet, Brooke vissiin ainoita alkuperäisiä. Loppua ei näy.....pojot niille jotka jaksaneet seurailla. Olen lopettanut jo ainakin 20 vuotta sitten sen katselun. 

Vierailija
36042/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Alonso jatkuvasti vaihtaa kartanon hoitajaa.  Nyt jo Ciro ilmeisesti aloittaa Margan suositeltua. Tietysti hyvæ kun Leocadian valta væhenee mutta kuitenkin. Miks ei vaikkapa Curro? 

Siis mitä kartanon hoitajaa? Kuka ihmeen Ciro? Marga kaiketi tarkoittaa MRitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36043/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eversti Fuentes, onkohan päässeet  Lorenzon asekauppojen jäljille?

Niistäkö kapo jää kiinni? Varasti tuottoisat asekaupat kreivi Pelayolta. Samoin Catan hillot. 

Vierailija
36044/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo Cruzin muotokuva kovin mestarillinen ole. Hänen tukkansakin on siinä kanariankeltainen!

Tuon ajan  " Rafael Vardi" taulun maalannut. Keltainen kausi viehätti.

Milloinka lie maalattu.....vankilassa? Vai Promesassa ollessaan. Kenen lähettämä mahtaa olla. Manu piti taululle hyvän puhuttelun. 

Vierailija
36045/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angela on mukana .  Mutta siis Martinan äiti leikisti siis epäili heti CRUZIA miehensä kuolemasta .  Martina ei tätä ymmärrä.  Siis Margaritan mies oli Alonson veli .  

Vierailija
36046/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunta ihmetteli kun piti säästää vaikka Cruksi on tilannut taulun ja muut myi tauluja saadakseen rahaa. Ja raha kassi mikä oli Veran katosi Cruzille. 

Vierailija
36047/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hovimestari ihastuu Teresaan onko aitoa?

Margareeta tulee takasin, myös Marian pappi ihastus.

Vastaukseni kysymykseesi: YÖKS!!!

Vierailija
36048/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon noita viittä viimeistä jaksoa jo toiseen kertaan täällä ja odotan maanantaita. Oon jotenkin liian kiinni La Promesassa. Tää on menny liian pitkälle. Myönnän, olen promesaholisti

Vierailija
36049/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Alonso jatkuvasti vaihtaa kartanon hoitajaa.  Nyt jo Ciro ilmeisesti aloittaa Margan suositeltua. Tietysti hyvæ kun Leocadian valta væhenee mutta kuitenkin. Miks ei vaikkapa Curro? 

Siis mitä kartanon hoitajaa? Kuka ihmeen Ciro? Marga kaiketi tarkoittaa MRitaa.

Nää jutut on tulevaa juonta. 

Vierailija
36050/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jacob.

Jakobo

Vierailija
36051/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 🔵 Siis Julietakin taitaa tuottaa Manulle vain tuskaa. Uskon kuitenkin, että sarjaan tullaan kirjoittamaan Manulle tosirakkaus loppujen lopuksi. Arturo on hyvä näyttelemään vallatonta rakastunutta miestä. Sitä olisi hauska seurata. 

Vierailija
36052/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katon noita viittä viimeistä jaksoa jo toiseen kertaan täällä ja odotan maanantaita. Oon jotenkin liian kiinni La Promesassa. Tää on menny liian pitkälle. Myönnän, olen promesaholisti

Niin taidan olla minäkin, kova työ etten vielä ole viimeisiä jaksoja katsonut. Uusinta ja Rtve lohduttavat. Koti-illat ovat nykyään promesalla maustettuja.

Vierailija
36053/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Angela on mukana .  Mutta siis Martinan äiti leikisti siis epäili heti CRUZIA miehensä kuolemasta .  Martina ei tätä ymmärrä.  Siis Margaritan mies oli Alonson veli .  

Olisi aika totuuden Martinallekin paljastua kun on niin tätinsä vannoutunut ihailija ja suree hänen vankilassa riutumistaan. Ristillä sentään 2 murhaa tunnollaan ja Curron  epäonnistunut murhayritys kapon kanssa josta syntyi kolmas ruumis, Feliciano. Ei turha vankilakeikka ilman Janaakin.

Vierailija
36054/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin taidan olla minäkin, kova työ etten vielä ole viimeisiä jaksoja katsonut. Uusinta ja Rtve lohduttavat. Koti-illat ovat nykyään promesalla maustettuja.

Joillakin promesaan kuluvat lauantai-iltapäivät. 

Vierailija
36055/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 🔵 Siis Julietakin taitaa tuottaa Manulle vain tuskaa. Uskon kuitenkin, että sarjaan tullaan kirjoittamaan Manulle tosirakkaus loppujen lopuksi. Arturo on hyvä näyttelemään vallatonta rakastunutta miestä. Sitä olisi hauska seurata. 

Arturo näyttelee loistavasti kaikkia tunteita, mustasukkaistakin. Janan ja Abelin suudelman muistaminen oli Manuelille aihe olla mustasukkainen, esitti otoksen niin tunteella, niin tunteella. Kaikilta se ei voi niin täydellisesti onnistua.

Vierailija
36056/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5

Julieta  ja Ciro ovat kihloissa. 

Julietalla on ajalle  epätyypillinen silmämeikki, tosi  voimakas  arkikäyttöön rajauksineen.

Kun heitellään tänne nimiä, jotka eivät kerro mitään - sarjaa suomen tahdissa seuraaville  -voisiko myös kertoa ketä nämä uudet hahmot ovat. 

Vierailija
36057/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kapteeni jää kiinni kuitenkin .  Kapteeniko sen myrkyn laittoi Janan huulten kosteutus veteen.  

Minua on jäänyt vaivaamaan kun se Jaakobin poikakin kerran valvoi Janan kuolinvuoteen äärellä ja Manu ja Curro tulivat huoneeseen vahtivuoroilleen......

Mun verkkokalvoilla on se kuva myös. Muistan jonkun ilmeen, vähän vaivaantuneen, kun tuli yllätetyksi Janan vuoteen viereltä. Hetkeksi olin jo unohtanut epäilykseni, kiitos :D nyt se taas heräsi... Eli Martinan mieskin on epäiltyjen listalla. Hänhän on niin kovin hovin vanhoillisten tapojen ja käytäntöjen puolustaja, ehkäpä liittyi   Cruzin Jana-vastaisuuteen silkan aikakauteensa liittyvän aateliston asenteen puolesta. Muistan tuon kohtauksen. Joku tuli huoneeseen jossa Jana makasi, myrkkypullo oli yöpöydällä, ja tämä Martinan mies-

Minäkin muistan Jacobon hämmästyneen ilmeen kun Manuel ja Curro saapuivat vuoroon. Taisi tilanne jotenkin pelottaa häntä.

Vierailija
36058/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan 'Lope' käynyt nenäleikkauksessa kun alkusarjan jaksoissa nenä oli kyömympi sivusta katsoen? Ainakin kamala harmaanruskea hiusväri nyt, eikä vaaleudesta tietoakaan, vanhentaa eikä pue.

Ei ole Lope niin tumma kuin useimmat miehet, tietyssä valossa saattaa näyttää äkkiseltään jopa vaalealta. Lope on komea mies, ei tarvi mitään korjauksia nenälleenkään. On kuin kreikkalainen jumal-patsas.

Vierailija
36059/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

V niinku vanha jakso. Ja U niinku uusi jakso. Ja S niinku spoilaus tulevasta. 

Nuo väripallot sekoittaa.

Vierailija
36060/36362 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaisia ihmisiä nää sarjan kirjoittajat oikein  on. ..ei kukaan jaksa tällaista enää.

Emmerdalessa seurattiin yhden hahmon ilkeilyä toista vuotta, Cruz Promesassa yli 550 jaksoa, Lorenzo 670, Leocadia vasta reilu 270.

Lieneekö pahempaa kuin Leocadia olla missään. Täydellinen moukka sekä ulkoisesti että sisäisesti. Ääni samaa tyyliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän