La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33299)
Vierailija kirjoitti:
Turhia noi hyppelyt jos asiat selvitettäisiin ja ratkaisu tulisi kohtuullisessa ajassa.
Höpönlöpön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leocadia järjesti nuo kahdet hanskat. Vei ensin lahjapaketin Currolle ja pisti sitten Eugenian ostamaan toiset. Eihän Eugenia voi muistaa sellaista, mitä ei ole tehnyt. Ja miten nuo kadonneet tavarat päätyvät Eugenian huoneeseen? Ehkä keräilee niitä itse tai sitten Leocadia on ollut asialla.
Näinhän seniin sitten olikin.
NiimpäNiimpäniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23. pv on viimeinen jakso 4. kaudesta ja 5. kausi tulee heti 24.pv alkaa 2 jakson aikahypyllä.
Mitä tarkoittaa "alkaa 2 jakson aikahypyllä"?
Justiinsa sitä.
Aina vaan oikein kursiivisti pyörryttää.
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa suunnatomasti se, että Cruzin näköiselle näyttelijälle kirjoitettiin niin pahan henkilön rooli, että se johti hänet telkien taakse.
Aivan, hän olisi voinut olla lempeyden ruumiillistuma, mutta olisiko hänellä pystytty kirjoittamaan sellainen rooli tähän outoon sarjaan.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaapas vaan, jahka Simona saa tietää, mitä hänen poikansa on tunaroinut viimeksi.
NNiimpä tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua harmittaa suunnatomasti se, että Cruzin näköiselle näyttelijälle kirjoitettiin niin pahan henkilön rooli, että se johti hänet telkien taakse.
Aivan, hän olisi voinut olla lempeyden ruumiillistuma, mutta olisiko hänellä pystytty kirjoittamaan sellainen rooli tähän outoon sarjaan.
No ei tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adriano 👍 Sanoi suorat sanat Lisandro paskiaiselle. Jotenkin hyvin samanlainen näkemys asioista kuin Catalla. Ketään ei tarvitse kumarrella. Ja säännöt ahdistavat.
Se oli oikeaa miehen puhetta.
Mutta miksi peruutteli samantien puheitaan portailla herttualle.....ettei muka tarkoittanut tätä. Miehen puhetta? Meni pupu pöksyyn.
Eikun pöksyn taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adriano 👍 Sanoi suorat sanat Lisandro paskiaiselle. Jotenkin hyvin samanlainen näkemys asioista kuin Catalla. Ketään ei tarvitse kumarrella. Ja säännöt ahdistavat.
Se oli oikeaa miehen puhetta.
Mutta miksi peruutteli samantien puheitaan portailla herttualle.....ettei muka tarkoittanut tätä. Miehen puhetta? Meni pupu pöksyyn.
Ei mennyt Adrianolla pupu pöksyyn, vaan hän hallitsi tilannetta tekemällä Lisandron naurettavaksi. Mahdollisen kuninkaan rangaistuksen hän vältti sanomalla, että Lisandro tulkitsee väärin hänen puhettaan. Kuulija joutuu fiksusti lukemaan Adrianon sanomista ns. rivien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Odottakaapas vaan, jahka Simona saa tietää, mitä hänen poikansa on tunaroinut viimeksi.
Simona parka! Vaikka hän tietää poikansa tunaroivan jatkuvasti, pettymyshän se on, kun Tono ei vieläkään ole kasvanut vastuullisemmaksi. Ehkä Simona odottaa, että Manuelilla on Tonoon hyvä vaikutus. Todellisuudessa Manuel vaikuttaakin Tonon kehitykseen myönteisesti, mutta muutos tapahtuu hitaammin kuin Simona toivoisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos La Promesassa olisi Marilyn Monroen näköinen nainen, veikkaanpa, että kartanon miehet olisivat häneen enemmän kuin lääpällään.
Areenassa ensiviikon ennakoissa Eugenian tilanne pahenee. Joko aiheuttaa sen odotetun kaaoksen? Harmittaa kyllä kun Cister halusi tuhota tuon hyvän hahmon.
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Mutta toisaalta Cruzin ulkonäöllä hän pystyi hämäämään ympäristöään ja tekemään raakuuksia niin, ettei kukaan olisi voinut hänestä sellaista uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Mutta toisaalta Cruzin ulkonäöllä hän pystyi hämäämään ympäristöään ja tekemään raakuuksia niin, ettei kukaan olisi voinut hänestä sellaista uskoa.
Samantyyppistä hämäystä on Leolla. Esittää anteliasta ja ystävällistä ja se useimpiin uppoaa. Eivät osaa epäillä mitä taustalla oikeasti tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samantyyppistä hämäystä on Leolla. Esittää anteliasta ja ystävällistä ja se useimpiin uppoaa. Eivät osaa epäillä mitä taustalla oikeasti tekee.
Odotan, että Catalina tajuaa ennen pitkää, mistä on kyse Leocadian suhteen.
Juujuu