La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30385)
Vierailija kirjoitti:
Onpa tehty tyhmiksi kartanon ihmiset, kun ei muka kukaan huomaa tämän naispaholaisen, Leocadian aikeita. Hyörii kartanossa hyvin omistavin elkein. Kukaan ei epäile mitään, ei edes Catalina tai Manuel. Alonsokin uskoo kaiken, mitä tämä kobra hänelle syöttää.
Romulolla on varmaan paljonkin tietoja. Ei vaan uskalla suutaan avata. Pelkääkö henkensä puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tehty tyhmiksi kartanon ihmiset, kun ei muka kukaan huomaa tämän naispaholaisen, Leocadian aikeita. Hyörii kartanossa hyvin omistavin elkein. Kukaan ei epäile mitään, ei edes Catalina tai Manuel. Alonsokin uskoo kaiken, mitä tämä kobra hänelle syöttää.
Romulolla on varmaan paljonkin tietoja. Ei vaan uskalla suutaan avata. Pelkääkö henkensä puolesta?
Romusta ei niin vaan henki lähdekään. Se nähtiin jo silloin, kun hänet mukiloitiin pahaan kuntoon.
Kaikki muut miehet on jo unohtunut minäkin näen vain jacobon menen depressioon jos se lähtee kartanosta poies.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut miehet on jo unohtunut minäkin näen vain jacobon menen depressioon jos se lähtee kartanosta poies.
Jaa, no, minä olen depressiossa niin kauan, kun Ramona on mukana kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Jacobossa ärsyttää leuka ja puhetapa. On kumma supattaja.
Minua häiritsee sen outo käytös. Ei tiedä onko lintu vai kala. Toki toivoisi, että Martina saisi siitä hyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että Martinalla ei ole kovin vahva itsetunto. Sen huomaa hyvin hänen viimeaikaisista keskusteluistaan Catalinan kanssa liittyen kartanon hoitamiseen (taloudenpito- ja viljelyasiat).
Vai oisko kokematon noissa asioissa?
Sitäkin.
Minä se tykkään kovasti siitä, että kersantti Burdina on jälleen tiiviisti mukana La Promesassa. Hänessä on ... mmm, mitä sanaa käyttäisin ... turvallisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Minä se tykkään kovasti siitä, että kersantti Burdina on jälleen tiiviisti mukana La Promesassa. Hänessä on ... mmm, mitä sanaa käyttäisin ... turvallisuutta.
Burdinassa on vain yksi huono puoli: hän ei ole komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Burdinassa on vain yksi huono puoli: hän ei ole komea.
Entäs sitten! Burdi on MIES!
Mikä on La Promesan suurin opetus nykyihmiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että Martinalla ei ole kovin vahva itsetunto. Sen huomaa hyvin hänen viimeaikaisista keskusteluistaan Catalinan kanssa liittyen kartanon hoitamiseen (taloudenpito- ja viljelyasiat).
Catalina lupasi useaankin otteeseen auttaa Martinaa kartanon hoitamisessa ja valoi uskoa niin, että tämä pystyy siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacobossa ärsyttää leuka ja puhetapa. On kumma supattaja.
Minua häiritsee sen outo käytös. Ei tiedä onko lintu vai kala. Toki toivoisi, että Martina saisi siitä hyvän miehen.
Jacobon outo käytös on niin alleviivatusti ollut esillä, että epäilen jo ettei hänessä olekaan mitään hämärää 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, no, minä olen depressiossa niin kauan, kun Ramona on mukana kuvioissa.
Ihmeellistä Ramona-vastaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piiuli on ollut hyvä patja.
Tiedä tämä: väärät miehet melkein tuhosivat Pían.
Kyllä, psykopaatti Gregorio etunenässä. Naisparan henki oli hiuskarvan varassa.
Missä Pian lapsi on hoidossa ja kuinka usein hän pääsee tapaamaan häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piiuli on ollut hyvä patja.
Tiedä tämä: väärät miehet melkein tuhosivat Pían.
Kyllä, psykopaatti Gregorio etunenässä. Naisparan henki oli hiuskarvan varassa.
Oli hirvittävää katsoa kun Gregorio uhkaili Piaa sanomalla sille että sinä kuulut vain ja ainoastaan minulle. Kukaan toinen mies ei tule koskaan saamaan sinua ja jos yritätkin jotain sensuuntaista vien sinut mennessäni vaikka hautaan.
Pitäisikö Martinan osata kartanon talousasioita ilman muuta? On kai ihan terveellistä hieman pohtia, pystynkö minä siihen. Kovin tärkeästä asiasta on kyse, ja eipä tuo tunnu Alonsolta ja Manueliltakaan sujuvan. Pitääpä vielä olla kiinnostusta talousasioihin. Jos ei itse osaa, pitää palkata luotettava asiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Kersantti Burdina on kartanon kollektiivinen omatunto.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö Martinan osata kartanon talousasioita ilman muuta? On kai ihan terveellistä hieman pohtia, pystynkö minä siihen. Kovin tärkeästä asiasta on kyse, ja eipä tuo tunnu Alonsolta ja Manueliltakaan sujuvan. Pitääpä vielä olla kiinnostusta talousasioihin. Jos ei itse osaa, pitää palkata luotettava asiantuntija.
Huippaa ihan, kun ajattelee Martinaa neuvottelemassa vuokraviljelijöiden kanssa sopparit uusiksi. Martina kun ei varsinaisesti ole mikään kova vääntäjä, strategi ja taktikko...tai mistäs sen tietää...
Vai oisko kokematon noissa asioissa?