La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30869)
Vera olisi ollut mukava nähdä aatelisnaiseksi puettuna kun sitä ei olla nähty vaikka oikeasti sitä sarjassa onkin.
Juonipaljastus
ENORA(Sara Font) tunkeutuu Manuelin elämään ja ehkä sydämeen?
Onko tulossa uusi romanssi?
Senverran uusi tieto etten tiedä mikä on syy tuon naisen saapumiselle ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina näytti palvelijana aika tavalliselta. Laitettuna välillä sievä. Catalina välillä ylinäyttelee silloin, kun vastustaa jotain kovaäänisesti/riitelee.
Martina on ihan taviksen näköinen, ei niinkään nätti. Catalinalla on kauniit piirteet.
Alakerran oikeat sisäköt ovat oikeasti kauniita, erikoisjakson sisäköt ovat ihan tavallisen näköisiä nuoria naisia.
Voi, voi kun Martinakaan ei ole tarpeeksi kaunis. Minun mielestäni ihan hyvän näköinen nainen, mutta niin monet ovatkin minua kauniimpia, joten ilmeisesti rimani ei ole tarpeeksi korkealla. Toisaalta kiva, kun ei tarvi antaa toisten ulkonäön häiritä tässä sarjassa.
Olen ollut panevinani merkille että hyvää ulkonäköä ei kannata kommenteissa juuri mainita. Siitä noustaan välittömästi takajaloilleen, poikkeuksena ehkä Jana. Häntä saa kehua, mutta auta armias jos negatiivisesti arvostellaan niin ....suut suppuun mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Kukas nyt nauttii kun Catalinan ja Pelayon avioituminen ei onnistu? Luulisi ainakin Cruzin olevan pettynyt kun toivoo heidät pois kartanosta.
Jaahas, joku elää taas tulevaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha täällä on väitellä näyttelijöiden ulkonäöstä. Aina on joku jonkun hampaissa. Jokainen henkilö tuntuu saavan osansa arvosteluissa. On rumia korvia, rumia luomia, pihtikinttuja, ryppyjä, karseita ääniä, isoja päitä, luisevia kasvoja, paksuja poskia, lihomista, kamalia huulia, muuten vaan vähemmän komeita, kumaraa ryhtiä, lapsellisen näköistä naamaa, rohtuneita huulia, liaan lyhyitä tai pitkiä, rumia partoja, ikäloppuja jne. Tuliko kaikki lueteltua?
Jotenkin on tylsä lukea näitä arvosteluja, vaikka näyttelijät ovatkin ihan vieraita henkilöitä meille.
Taisit unohtaa Peloyan silmäpussit, jonka joku nosti esiin. Ajatella, jos nämä näyttelijät pääsisivät arvostelemaan arvostelijoidensa ulkonäköä. Voi sitä myötähäpeän määrää. 😅
Niin, ja joku tarkkanäköinen oli jopa nähnyt Lorenzolla satiaiset :-)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina näytti palvelijana aika tavalliselta. Laitettuna välillä sievä. Catalina välillä ylinäyttelee silloin, kun vastustaa jotain kovaäänisesti/riitelee.
Martina on ihan taviksen näköinen, ei niinkään nätti. Catalinalla on kauniit piirteet.
Alakerran oikeat sisäköt ovat oikeasti kauniita, erikoisjakson sisäköt ovat ihan tavallisen näköisiä nuoria naisia.
Voi, voi kun Martinakaan ei ole tarpeeksi kaunis. Minun mielestäni ihan hyvän näköinen nainen, mutta niin monet ovatkin minua kauniimpia, joten ilmeisesti rimani ei ole tarpeeksi korkealla. Toisaalta kiva, kun ei tarvi antaa toisten ulkonäön häiritä tässä sarjassa.
Missä ne alakerran kauniit sisäköt on, en ole nähnyt.
En halua arvostella kenenkään ulkonäköä, enkä sitä, katsooko kuka sarjaa vai ei. Olen itse seurannut alusta asti. Nyt on tullut tunne, että katselen niin kauan, kun sarjan alun päänäyttelijä lähtee. Jotenkin on aihe alkanut "lyödä tyhjää". Ei kyse ole juonipaljastuksissa vaan ihan muu tuntemus on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ne alakerran kauniit
Jana, Maria, Teresa ja Vera, he ovat luonnollisen kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu Catalina oli oikeastaan kauniimpi palvelijana, yksinkertaisuus sopii. Tosin isot kasvot hänelläkin.
Tein muuten ihan samanlaisen havainnon: Catalinalla kauniisti nutturalla olleet hiukset ja palvelijattaren asuun kuuluva päähine kruunasivat koko jutun.
Onko se hilkka? Siis sellainen, jota esimerkiksi sairaanhoitajat käyttivät ennen muinoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Maria jonkinlaista lähentymistä pappi Samueliin kehittää, suutelevat.
No mutta, eikös katolisen papin pitäisi elää selibaatissa?
Mutta kun Maria on niin viehättävä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi kun Martinakaan ei ole tarpeeksi kaunis. Minun mielestäni ihan hyvän näköinen nainen, mutta niin monet ovatkin minua kauniimpia, joten ilmeisesti rimani ei ole tarpeeksi korkealla. Toisaalta kiva, kun ei tarvi antaa toisten ulkonäön häiritä tässä sarjassa. <
Maria ei kyllä kuulu heihin.
Vierailija kirjoitti:
Kukas nyt nauttii kun Catalinan ja Pelayon avioituminen ei onnistu? Luulisi ainakin Cruzin olevan pettynyt kun toivoo heidät pois kartanosta.
Petra ainakin aina nauttii, kun jollain tulee elämässä takapakkia.
Vierailija kirjoitti:
Teresa olisi unijaksossa voinut olla serkkuna Martinan paikalla. Olisi ollut hauska nähdä hienoissa vaatteissa.
Miten muka Teresa olisi Martinan serkku?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petra ainakin aina nauttii, kun jollain tulee elämässä takapakkia.
Iloton ihminen. Santosille olen nähnyt nauravan niin että hampaat näkyy hyvin. Muuten vain pilkallista pikkuhymyä kun joku juoni onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teresa olisi unijaksossa voinut olla serkkuna Martinan paikalla. Olisi ollut hauska nähdä hienoissa vaatteissa.
Miten muka Teresa olisi Martinan serkku?
Lue oikein! Ei Martinan serkkuna, vaan markiisiparin lasten serkkuna.
Miten hän Paroni olisi leikisti toiminut jos olisi tiennyt raskaudesta ?????? Pelli cer on kuin kiimassa oleva siberian husky kun kuolaa punapää Piaa.
Heinäkuussa on häät Janalla.
Vierailija kirjoitti:
Heinäkuussa on häät Janalla.
Miten kauan Jana vielä elää hääjuhlan jälkeen?