La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30197)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän 8-henkinen raatimme on arvostellut Manuelin ulkonäön (skaala: 4-10). Hän sai yhden kahdeksikon, kolme seiskaa ja neljä kuutosta. Arvosana: 7.
Kokonaisuutena Manuel on täysi kymppi.
Liian pyöreät kasvot..paksut posket
Ja rumat korvat.
Lorenzolla on rumat jalat, pihtipolvet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lorenzolle pitäisi löytää nainen seuraksi. Grazaleman paronittaren jälkeen ei ole kenenkään kanssa ollut kartanossa niin intiimisti kuin silloin..Olivat ihan samanlaiset kierot pelaajat.
Kohtahan Loren vaimo tulee kartanoon tai ei ihan pian, mutta tulee.
Tulee kyllä. Lorenzo nyt viimeksi sitä haluaa. Mieluummin takaisin hoitolaan ja vahvempi lääkitys. Pelkää että menneisyyden rikokset paljastuvat.
Vierailija kirjoitti:
https://www.culturaenserie.com/wp-content/uploads/2023/05/ArturoSancho-…
Ilman viiksiä tuossa.
Voi mikä söpöliini😍
Onko mulla jäänyt jaksoja katsomatta vai miksi Cruz kohtelee Martinaa niin hyvin? Mielestäni nähnyt kaikki jaksot. Jos sitä on edes sanottu. Noh Fernandon kuolema ei niin hyvä, mutta..
Vierailija kirjoitti:
Sopivat Lorelle ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lorenzolle pitäisi löytää nainen seuraksi. Grazaleman paronittaren jälkeen ei ole kenenkään kanssa ollut kartanossa niin intiimisti kuin silloin..Olivat ihan samanlaiset kierot pelaajat.
Tulee kyllä. Lorenzo nyt viimeksi sitä haluaa. Mieluummin takaisin hoitolaan ja vahvempi lääkitys. Pelkää että menneisyyden rikokset paljastuvat.
Mutta eipä mene hoitokotiin, vaan tervehtyy täysin.
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla jäänyt jaksoja katsomatta vai miksi Cruz kohtelee Martinaa niin hyvin? Mielestäni nähnyt kaikki jaksot. Jos sitä on edes sanottu. Noh Fernandon kuolema ei niin hyvä, mutta..
On aina kohdellut hyvin.
Julia voisi jo häippästä La Peomesasta.
Tyksä ja joutilas vieras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopivat Lorelle ja se riittää.
Ne ei kyllä sovi yhtään kenellekään. Rumat ne on jokatapauksessa.
Cruz oli taannoin kuin seipään niellyt eräässä juhlatilaisuudessa, johon osallistui itse kuningaskin. Margarita aviomiehineen noteerattiin kuninkaallisten toimesta, mutta ei markiisipariskuntaa.
Martinalla ja Cruzilla on joku ihme yhteys joka ei ainakaan minulle ole selvinnyt. Vai onko niin että Cruz jotenkin haluaa korvata tuskan jonka aiheutti kun ei auttanut tytön isää vaan antoi kuolla. Vai osaako edes olla pahoillaan.
Eikös jossain aikaisemmassa jaksossa Lorenzon vaimo jotenkin tunnisti Janan. Ilmeet kertoivat.Täällä joku varmaan muistaa paremmin(vaimo oli tuotu kartanoon käymään,istui pyörätuolissa).En enää jaksa kelata jaksoja taaksepäin,olisi kiva tietää olenko oikeassa muistikuvani kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Cruz oli taannoin kuin seipään niellyt eräässä juhlatilaisuudessa, johon osallistui itse kuningaskin. Margarita aviomiehineen noteerattiin kuninkaallisten toimesta, mutta ei markiisipariskuntaa.
Margaritapa oli levittänyt juorua, että Cruz oli itse kutsuttanut itsensä ja muun perheen juhliin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös jossain aikaisemmassa jaksossa Lorenzon vaimo jotenkin tunnisti Janan. Ilmeet kertoivat.Täällä joku varmaan muistaa paremmin(vaimo oli tuotu kartanoon käymään,istui pyörätuolissa).En enää jaksa kelata jaksoja taaksepäin,olisi kiva tietää olenko oikeassa muistikuvani kanssa.
Luuli Janaa Doloresiksi.
Niin suloinen pari Manuel ja Jana (Januel) Manuelin lentäjäystävän maaseututalossa, heidän onneaan katsoisi enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuli Janaa Doloresiksi. Kiitos tiedosta,tämä auttoi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Niin suloinen pari Manuel ja Jana (Januel) Manuelin lentäjäystävän maaseututalossa, heidän onneaan katsoisi enemmänkin.
Aivan ihanaa kun annetaan edes vähän tallaisia hetkiä.
Jana ei uskaltanut mennä Manuelin ystävien nähtäväksi. Olisi ollut kiinnostava lisä parisuhdejuoneen..Sinisen mekon kirous 🤔😀