La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30202)
Patsas jolla ahdistelija-paroni, Cruzin ja pikku Dieguiton isä kumautettiin kuoliaaksi, on usein kuvassa.
Olen kaksi viikkoa maanut sairaalassa ja ajan kuluksi katsonut vanhoja jaksoja. Nyt kakkoskauden alkupuolella.
Ja voi herranjumala en edes muistanut miten tylsä, jankkaava ja pitkäveteinen kakkoskausi oli. Ykköskausi vielä meni jotenkuten paremmin.
Sittemmin tahti ja taso ylipäätään on kyllä onneksi parantunut.
Odotan mielenkiinnolla, kuinka sarja kehittyy jatkossa...
Vierailija kirjoitti:
Siis Cruz palkkasi Pelayon viemään Catalinan pois. Mutta Catalina rakastui huijariin. Nyt taas Curro töpeksi kun kertoi vahingossa että Jana on hänen sisarensa. Sitten selitys että Curron isä on se elikkä KAPTEENI !!!! No kun Alonso on Curron oikea isä mutta Kapteeni on virallisesti. Tämä vasta hauska satu on . Kohta Julia sanoo Kapteenille että sun tytär Jana.
Kun kapteeni saattaa Janan alttarille, voisiko tuo olla yksi juonen käänne siihen, miksi juuri kapteeni on siinä roolissa? Hmmm ei kai, mun vilkas mielikuvitus 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laulaisipa markiisitar Cruz joskus jotakin kartanossa. (Häntä näyttelevä osaa nimittäin laulaa.)
Jaa, että esiintyvä taiteilija La Cruz.
Kansainväliset konserttikiertueet odottavat.
Curro pelästyi Julian juttuja, kun tämä syytti Janaa onnenonkijaksi, joka jahtasi Manuelia ja nyt Curroakin. Janan pelastaakseen Curro selitti heidän läheisyytensä syyksi sisaruuden. Toivotaan, että Julia ei puhu kuulemastaan mitään kenellekään. Aika rohkea teko Currolta, mutta halailua oli vaikea muuten selittää.
Vierailija kirjoitti
Kun kapteeni saattaa Janan alttarille, voisiko tuo olla yksi juonen käänne siihen, miksi juuri kapteeni on siinä roolissa? Hmmm ei kai, mun vilkas mielikuvitus 🤭
Kyllä Lorenzo on tärkeässä osassa kun puhutaan Curron ja Janan lapsuuden tapahtumista siellä joenvarren kalliolla 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Kyllä Lorenzo on tärkeässä osassa kun puhutaan Curron ja Janan lapsuuden tapahtumista siellä joenvarren kalliolla 😬
Lorenzo kuitenkin pitää Curroa vaimonsa lapsena?
Vierailija kirjoitti:
Laulaisipa markiisitar Cruz joskus jotakin kartanossa. (Häntä näyttelevä osaa nimittäin laulaa.)
Tämä olisi kivaa. Ainoa laulaja on nyt Maria. Tosin jostain syystä laulaminen ei istu markiisittaren imagoon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän isän täytyy saada tietää olevansa osä ja lasten sitten myöhemmin, kuka on biologinen isä, jos äidillä toinen puoliso. Catalina kun vaikuttaa niin oikeamieliseltä, olin yllättynyt, ettei hän halunnut Adrianolle tämmöistä asiaa kertoa ennenkuin Pelayo sen toi esille. Sama on meilläkin, kyllä isän täytyy saada tietää, jos on lapsen siittänyt.
Tuo on modernia ajattelua. Jos Pelayo ryhtyisi isäksi, lapsesta tulisi hänen perillisensä.
Vierailija kirjoitti:
Patsas jolla ahdistelija-paroni, Cruzin ja pikku Dieguiton isä kumautettiin kuoliaaksi, on usein kuvassa.
Sillä samalla patsaallahan Romulo meinasi kumauttaa paronia, kun tämä kävi Romuloon käsiksi.
Jäi vaivaamaan, kun Manuel olikin nyt nostanut pankista ison rahasumman, vaikka viime viikolla oli vasta menossa pankkiin, kun Jana kertoi Gregorion kuolleen, eikä sitten mennytkään.
Toinen juttu: Eikö Alayan kreivi jo aikaisemmin luopunut kalliista kokistaan, ja päätettiin antaa häätarjoilu Lopen tehtäväksi?
Onko muilla samoja muistikuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti
Lorenzo kuitenkin pitää Curroa vaimonsa lapsena?
Eikös se Lorenzo ole tietoinen siitä, että Eugenialle luovutettiin paronin ja Cruzin määräyksestä toisen naisen synnyttämä lapsi. Mahtaapa Lorenzo olla tietoinen siitäkin, ketkä ovat Curron oikeat vanhemmat eli Dolores ja Alonso. Eikös Cruz ja Lorenzo ole tästä puhuneetkin, ellen väärin muista.
Hahhaa! Ehdimpäs! 🤣💩
Minulla on joka ilta kello soimassa, että ehdin spämmäämään tähän ketjuun jotakin 💩trollia💩, ettei mode ehdi poistamaan yötä vasten🤣
T. 💩Palstatrolli💩
Jana: Mä oon teidän tuleva miniä, joten lakkaan siivoamasta ja pyykkäämästä.Meen pötköttämään Manun sänkyyn ja oottelen, kun hän vapautuu.
Pelli ja Romu alkavat kilpailemaan Piasta, mutta Pelli voittaa ja Romu ottaakin Petran, ei tosin innolla.
Näin tänään Vapun päivänä
Kaikille iloista mieltä!
😃🤹
Lorenzo ei tiedä Curron oikeaa taustaa. Hän luulee, että Eugenia- vaimo on pettänyt häntä ja on siksi ollut julma Currolle. Lorenzo tietää, että ei ole Curron isä. Hän on Cruzin kanssa jutellut Currosta ja olleet molemmat valmiita pääsemään eroon tästä, mutta Cruz ei ole paljastanut pojan oikeita vanhempia ja oikeata harmiaan tätä kohtaan.
En ole aikaisemmin huomannut, että puhelimen näppäimistöllä ovat myös nämä merkit:
Donde? Aqui!
Vierailija kirjoitti:
En ole aikaisemmin huomannut, että puhelimen näppäimistöllä ovat myös nämä merkit:
Donde? Aqui!
Oho, laitoin edelliseen viestiin kysymysmerkin ja huutomerkin espanjalaisittain myös nurinpäin, mutta niitä ei tullutkaan kommenttiin! Siis eikö vauva avn alusta pysty toistamaan niitä!
Miksi Martinalle ollaan vihaisia kun hän on vieraillut Cruzin luona vankilassa? Onko hänet yhteisestä sopimuksesta hylätty sinne?
Vierailija kirjoitti:
Curro sitten päätti paljastaa Julialle, että Jana on hänen sisarensa. Salaisuuden, josta ei tiedä muut kuin Manuel. Umpivieraalle nuuskijalle, josta ei tiedetä oikein mitään. Loisii aina vain kartanossa, ärsyttävä tapaus.
Minua säälittää Julia. Hän menetti kihlattunsa sodassa ja sitä kautta unelmat tulevaisuudestaan. Vainajan veli sai Julian uskomaan Curron syyllisyydestä. Kun Julia ja Curro puhuvat avoimemmin, me huomaamme Julian huomattavasti Martinaa tasapainoisemmaksi.
Pellicerin krokotiilin kyyneleet.