Nolottaa kun uusi ihastus lähettää harvase päivä kukkia.
Kotiin niitä on ihana saada koska rakastan kukkia mutta lähettää usein myös työpaikalle. Toimisto on avokonttori joten ei jää muilta huomaamatta kun lähetti ravaa parikertaa viikossa. Kukaan ei ole sanonut mitään mutta olen kyllä huomannut viereisten pöydän työkavereita hymyilyttävän. En keksi mitää tapaa millä raatsisin sanoa miehelle että lopettaa. Hän selvästi tarkoittaa vaan hyvää.
Kommentit (24)
Rakkauspommittaja siellä työssään. Tietää, että vetoaa noin turhamaisuuteesi kun lähetykset herättää samalla tunteita myös työkavereissa.
Anna mun osoite. En raatsi itse ostaa eikä voisi vähempää kiinnostaa työkavereiden virnuilut niin kauan kun hommat hoituu.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo antanut pimppaa ja peräaukkoa miehelle?
Eihän se sinulle varsinaisesti kuulu mutta suoraan kysymykseen suora vastaus. Pimppaa olen "antanut". Kukkia tuli kyllä jo ennen sitäkin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko jo antanut pimppaa ja peräaukkoa miehelle?
Totta kai olen.
Et ole,ei se enää lähettelis kukkasia.
Ei kannata olla tuollaisen kanssa. Joko hän on pelimies joka on opetellut kaikki naisten hurmaamis niksit tai vielä pahempi hän on pahimman luokan takertuja, joka kerrankin saatuaan naista tekee kaikkensa ettei menettäisi häntä. Toivo sydämestäsi ettei hän ole tuo jälkimmäinen, eron jälkeen alkaa muuten helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata olla tuollaisen kanssa. Joko hän on pelimies joka on opetellut kaikki naisten hurmaamis niksit tai vielä pahempi hän on pahimman luokan takertuja, joka kerrankin saatuaan naista tekee kaikkensa ettei menettäisi häntä. Toivo sydämestäsi ettei hän ole tuo jälkimmäinen, eron jälkeen alkaa muuten helvetti.
Ootte te kyynisiä ihmisten suhteen. Minulle mies lähetteli kukkia 25v sitten ja välillä vieläkin. Kunnon mies toi on eikä mikään takertuja tai pelimies. Ei ihme että valitetaan kuinka vaikea nykyään on löytää kumppania jos kukkien saaminenkin käänetään red flagiksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ehkä sun on parempi olla jatkossakin ihan vaan yksin😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte te kyynisiä ihmisten suhteen. Minulle mies lähetteli kukkia 25v sitten ja välillä vieläkin. Kunnon mies toi on eikä mikään takertuja tai pelimies. Ei ihme että valitetaan kuinka vaikea nykyään on löytää kumppania jos kukkien saaminenkin käänetään red flagiksi.
Tuskin hän lähetteli työpaikallesi kukkia 2 kertaa viikossa. Tuollaisessa käyttäytymisessä on todellakin jotain outoa.
Joo, kukat silloin tällöin henk.koht. ojennettuna on kaunis ele, mutta jatkuvat kukkalähetykset työpaikalle on lähinnä creepy. Lopettaisin suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Aivan varmasti jompi kumpi miestyyppi kyseessä. Itse ahdistuisin tuollaisesta valtavasti. Jotenkin rajatonta käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin hän lähetteli työpaikallesi kukkia 2 kertaa viikossa. Tuollaisessa käyttäytymisessä on todellakin jotain outoa.
Olen kuunnellut pari äänikirjaa narsistin uhreista, kumpikin case alkaa sillä, että mies noutaa "porchella" ja lähettää kukkia heti kun nainen alkoi miettiä että onko kaikki nyt kuitenkaan ihan ok.
Turn-off olisi mulle. Kurkkua kuristaa tollainen ajatuskin että mies yrittäisi olla joka käänteessä jollain tavalla mukana. Ugh.
Työpaikka on minulle pyhä ja sinne ei ns omat henkilökohtaiset asiat kuulu ja mies saisi kuulla kunniansa, jos lähettelisi sinne kukkia.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikka on minulle pyhä ja sinne ei ns omat henkilökohtaiset asiat kuulu ja mies saisi kuulla kunniansa, jos lähettelisi sinne kukkia.
Löysää pipoa. Tuollainen on ihana ele.
Se kirjoitetaan harvasepäivä, ettäs tiiät!
Vierailija kirjoitti:
Oikeat pelimiehet eivät ikinä lähetä kukkia naisille.
Itse en ainakaan pidä tuota yhtään nolona vaan suloisena.