Näytän tuhdilta ja se ärsyttää!
Perseen ympäryskin metrin. En tajunnut kuinka iso olen, ennen kuin näin itseni peilistä pienikokoisen kaverin vieressä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama tunne kuukausi sitten. Järkytyin kun näin itsestäni valokuvan. Testasin muutamaa vanhempaa vaatetta ja eihän ne perhana soikoon menneet päälle.
Ratkaisu. Pois pasta, riisi ja leipä. Joka aamu kaurapuuroa marjoilla ja mehukeitolla. Lounaaksi iso salaatti ja kalaa, broileria tai muuta proteiinia. Välipalaksi banaani tai viili ja marjoja. Mitään myslejä tai muroja ei, tietenkään. Iltapäivällä joku kasviskeitto, jonka kanssa pari palaa näkkäriä. Illalla omena tai muu hedelmää ja riisikakku. Paljon vettä. Ei alkoholia, tietenkään. Kuulostaako ankaralta? Ei mulla oikeastaan ole ollut edes nälkä kuin ehkä vähän iltaisin, mutta sen nyt kestää:-) Ihan hyvä olo on ollut, olenhan syönyt ihan kunnon ruokaa enkä mitään pussikeittoja. Niin, ja paljon kävelyä koiran kanssa työmatkojen lisäksi. Jumpassakin pari kertaa viikossa.
Tulos: 4 kiloa pois juuri sitä ärsyttävää vatsarasvaa ja vaatteet solahtavat taas päälle. Ihanaa!
Mysli on paha, mutta kaurapuuro hyvä?
No, vastaan kun olen tuo tarinoitsija. Mun kroppa ainakin tarvitsee kuitenkin siis jonkun verran hiilareita, koskaan en ole varsinaista karppausta kokeillut. Uskon ennemmin siihen, että kohtuus kaikessa. Kaurahan on muutenkin terveellistä, auttaa esimerkiksi pitämään kolestroliarvot kunnossa. Mysleissä taas on usein hyvin paljon sokeria, kannatta tietysti katsoa mitä paketin kyljessä sanotaan, eroja on. Jotkut granolat ovat kuin karkkia. Jos onnistut löytämään vähäsokerisen myslin, jossa ei ole hirveästi myöskään runsaasti kaloreita sisältäviä pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä, niin vinkkaa tännekin! Mun kokemuksen mukaan tosin usein on niin, että sitten se mysli maistuu ihan sahajauholta, joten huomattavasti kivempaa on syödä hiilarit puurona vaikka mansikoiden kanssa- se on hyvää!:-)
Harvassa on nykyään ne myslit, joissa on sokeria. Granolat ja muromyslit eivät ole myslejä vaan sokerimuroja.
Joo, näin on.
Niin minäkin oon ollu paksu jo monta vuotta mutta nyt otin itseäni niskasta ja korjasin syömiseni. Jahka flunssa helpottaa niin ajattelin laittaa myös lenkkarit jalkaan ja lähteä ulos, josko kuntokin kohenisi samalla. Kyllästyin lopultakin siihen, että kiloja hiipii vuosi vuodelta lisää 😒
Onko sulla sellaiset vauvamaiset pikkukädet ja pulleat ranteet :)
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin oon ollu paksu jo monta vuotta mutta nyt otin itseäni niskasta ja korjasin syömiseni. Jahka flunssa helpottaa niin ajattelin laittaa myös lenkkarit jalkaan ja lähteä ulos, josko kuntokin kohenisi samalla. Kyllästyin lopultakin siihen, että kiloja hiipii vuosi vuodelta lisää 😒
Hienoa, tsemppiä kovasti!
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla sellaiset vauvamaiset pikkukädet ja pulleat ranteet :)
Ei ole vaan kunnon lapiot, joissa verisuonet pullottaa.
Ap
Eihän se ole pakko olla lihava, jättää vaan syömättä liikaa niin laihtuu,suurempi vaiva on pysyä ylipainoisena.
Elämä on valintoja.
Ja tekosyitä.
Just. Mies herkuttelee - samat ruoat syödään. Mulla mielialalääkkeet ja vaihdevuodet.
Järkyttävää!
Jotkut miehet ovat suuntautuneet tuhteihin.
Onko ketjun aloittaja kenties artsie struts?
Vierailija kirjoitti:
Minuun ei valitettavasti ole suuntautunut kukaan :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele.
Ei metrin lantion ympärys ole mitenkään paha, todellakaan. Ja leveät hartiat eivät liity painoon millään tavalla, kyse on luustosta. Monilla julkkisnaisilla on leveät hartiat ja näyttävät tyylikkäiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ei metrin lantion ympärys ole mitenkään paha, todellakaan. Ja leveät hartiat eivät liity painoon millään tavalla, kyse on luustosta. Monilla julkkisnaisilla on leveät hartiat ja näyttävät tyylikkäiltä.
Saavat näyttämään isokokoiselta.
Joo.. Keksi itselles järjellistä tekemistä, siis aivan jotakin muuta, kuin peiliintollottelu.
Ei näille aina mitään voi.
Minäkin olen pyöreä, lyhyenläntä, iso tissit ja pylly.
Liikun paljon, töissäkin jatkuvasti liikkeessä (hoitaja ei juurikaan istumaan ehdi), ajan työmatkat pyörällä.
Vuorotyö tosin vie veronsa; uni,-ruokailurytmit ovat aina sekaisin.
Tälläisia tätejä on sukuni pullollaan, ei meistä kaikista tule hoikkia pajunvarsia vaikka liikkuisimme ja noudattaisimme pilkulleen ravintosuosituksia.
Edes nuorena en ollut mikään pajunvitsa, vaan isot tissit ja pylly ovat kulkeneet mukana teini-iästä lähtien.
Harvassa on nykyään ne myslit, joissa on sokeria. Granolat ja muromyslit eivät ole myslejä vaan sokerimuroja.