Näytän tuhdilta ja se ärsyttää!
Perseen ympäryskin metrin. En tajunnut kuinka iso olen, ennen kuin näin itseni peilistä pienikokoisen kaverin vieressä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Näytät vai olet?
En oikein tiedä. Riippuu siitä mihin vertaa.
Ap
Metri on aika järkyttävän pitkä matka kun sen mittaa vaan pituutena. Miettikää sitä. Hartiat tosin on sen ylikin :D Oon kunnon mörssäri.
Ap
Mulla on rinnanympärys metrin. Ei se ole pienentynyt yhtään, vaikka olen laihtunut kuusi kiloa. Yritän vielä saada painoa putoamaan, vaikka olen jo normaalipainoinen, mutta isot rinnat inhottaa.
Sama täällä. Minusta on tullut pötikkä.
Vierailija kirjoitti:
Pieni pyöreys ei haittaa.
Mitä se on?
Jos haluat aluksi näyttää hoikemmalta, voit käyttää yhtenäisiä siis väriltään, tummempia vaatteita tai mekkoja, jotka laskeutuvat kauniisti, ei siis jäykkää kangasta. Itse käytän hyvin paljon sitä kuuluisaa viskoosia, joka on ihanan viileä lämpimällä säällä, ei tarvitse välttämättä silittää kotikäytössä ja tummana hyvin huoleton. Kun olen 167 senttinen, pidän midistä, joka pidentää linjaa entisetään. Eli siis alla on tällä hetkellä hihaton midimekko ja sen päällä samanvärinen, hieman lyhyempi kiva liivimäinen tunika, toimii hyvin. Tarkoitus ei tietenkään ole pukeutua makkarankuorityyppisesti vaan väljästi. Sitten vaan urheilemaan, valitset mieleisesi.
En edes tiedä miksi kiihottaa
Mua yhtä pitkä kuin leveä nainen
Jalat kuin pylväät ja rinnatkin ylväät
Joista kiinni saa
Et pelkästään näytä tuhdilta vaan myös olet sitä.
Mulla oli sama tunne kuukausi sitten. Järkytyin kun näin itsestäni valokuvan. Testasin muutamaa vanhempaa vaatetta ja eihän ne perhana soikoon menneet päälle.
Ratkaisu. Pois pasta, riisi ja leipä. Joka aamu kaurapuuroa marjoilla ja mehukeitolla. Lounaaksi iso salaatti ja kalaa, broileria tai muuta proteiinia. Välipalaksi banaani tai viili ja marjoja. Mitään myslejä tai muroja ei, tietenkään. Iltapäivällä joku kasviskeitto, jonka kanssa pari palaa näkkäriä. Illalla omena tai muu hedelmää ja riisikakku. Paljon vettä. Ei alkoholia, tietenkään. Kuulostaako ankaralta? Ei mulla oikeastaan ole ollut edes nälkä kuin ehkä vähän iltaisin, mutta sen nyt kestää:-) Ihan hyvä olo on ollut, olenhan syönyt ihan kunnon ruokaa enkä mitään pussikeittoja. Niin, ja paljon kävelyä koiran kanssa työmatkojen lisäksi. Jumpassakin pari kertaa viikossa.
Tulos: 4 kiloa pois juuri sitä ärsyttävää vatsarasvaa ja vaatteet solahtavat taas päälle. Ihanaa!
Ei ongelmaa iso ahteri on nyt muotia.Se pitää nyt naisella olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat aluksi näyttää hoikemmalta, voit käyttää yhtenäisiä siis väriltään, tummempia vaatteita tai mekkoja, jotka laskeutuvat kauniisti, ei siis jäykkää kangasta. Itse käytän hyvin paljon sitä kuuluisaa viskoosia, joka on ihanan viileä lämpimällä säällä, ei tarvitse välttämättä silittää kotikäytössä ja tummana hyvin huoleton. Kun olen 167 senttinen, pidän midistä, joka pidentää linjaa entisetään. Eli siis alla on tällä hetkellä hihaton midimekko ja sen päällä samanvärinen, hieman lyhyempi kiva liivimäinen tunika, toimii hyvin. Tarkoitus ei tietenkään ole pukeutua makkarankuorityyppisesti vaan väljästi. Sitten vaan urheilemaan, valitset mieleisesi.
Ihan sama mitä mulla on päällä, kun hartiatkin on leveät kuin ladon ovet. Siinä ei mikään kankaiden materiaali ja väri paljoa auta :D
Ap
Vaihda ruokavaliota ja lisää liikuntaa niin alkaa tuhtina karista.
kuollaan tässä kumminkin että mitä se haittaa vaikka on lihava. Mullakin tullut kiloja muutamassa vuodessa niin että painan 94 kg normaalipainoni on 71 kg. En liiku ollenkaan enkä katso mitä syön. Ajattelin nauttia tämän elämän ehtoopuolen kun olen jo kohta 60 kymppinen.
Vierailija kirjoitti:
kuollaan tässä kumminkin että mitä se haittaa vaikka on lihava. Mullakin tullut kiloja muutamassa vuodessa niin että painan 94 kg normaalipainoni on 71 kg. En liiku ollenkaan enkä katso mitä syön. Ajattelin nauttia tämän elämän ehtoopuolen kun olen jo kohta 60 kymppinen.
Haittaiskohan ehkä se, että kuolema on todennäköisesti ennenaikainen?
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sama tunne kuukausi sitten. Järkytyin kun näin itsestäni valokuvan. Testasin muutamaa vanhempaa vaatetta ja eihän ne perhana soikoon menneet päälle.
Ratkaisu. Pois pasta, riisi ja leipä. Joka aamu kaurapuuroa marjoilla ja mehukeitolla. Lounaaksi iso salaatti ja kalaa, broileria tai muuta proteiinia. Välipalaksi banaani tai viili ja marjoja. Mitään myslejä tai muroja ei, tietenkään. Iltapäivällä joku kasviskeitto, jonka kanssa pari palaa näkkäriä. Illalla omena tai muu hedelmää ja riisikakku. Paljon vettä. Ei alkoholia, tietenkään. Kuulostaako ankaralta? Ei mulla oikeastaan ole ollut edes nälkä kuin ehkä vähän iltaisin, mutta sen nyt kestää:-) Ihan hyvä olo on ollut, olenhan syönyt ihan kunnon ruokaa enkä mitään pussikeittoja. Niin, ja paljon kävelyä koiran kanssa työmatkojen lisäksi. Jumpassakin pari kertaa viikossa.
Tulos: 4 kiloa pois juuri sitä ärsyttävää vatsarasvaa ja vaatteet solahtavat taas päälle. Ihanaa!
Mysli on paha, mutta kaurapuuro hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mysli on paha, mutta kaurapuuro hyvä?
No, vastaan kun olen tuo tarinoitsija. Mun kroppa ainakin tarvitsee kuitenkin siis jonkun verran hiilareita, koskaan en ole varsinaista karppausta kokeillut. Uskon ennemmin siihen, että kohtuus kaikessa. Kaurahan on muutenkin terveellistä, auttaa esimerkiksi pitämään kolestroliarvot kunnossa. Mysleissä taas on usein hyvin paljon sokeria, kannatta tietysti katsoa mitä paketin kyljessä sanotaan, eroja on. Jotkut granolat ovat kuin karkkia. Jos onnistut löytämään vähäsokerisen myslin, jossa ei ole hirveästi myöskään runsaasti kaloreita sisältäviä pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä, niin vinkkaa tännekin! Mun kokemuksen mukaan tosin usein on niin, että sitten se mysli maistuu ihan sahajauholta, joten huomattavasti kivempaa on syödä hiilarit puurona vaikka mansikoiden kanssa- se on hyvää!:-)
Sama.