Archie Cruz kertoo totuuden suhteestaan Iida Vainioon: se oli vitsi!
Kommentit (268)
Mitähän sanoisi Iida, kun Artsie olisikin kalju, eikä hiusraja olisi täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Archie on rohkea mies. Uskalsi kertoa radiossa että Iida antoi pesää Farmilla ja Iida putosi kisasta heti alussa, jonka jälkeen myös Archie päätti lähteä. Täten mies sortui sopimusrikkomukseen, kun lauloi tietoja julkisuuteen keskeneräisestä ohjelmasta.
Mutta vielä rohkeampaa oli nöyryyttää kultamekkoa julkisesti ja kertoa käyttäneensä Iidaa vain patjana. Kohta rapsahtaa syyte seksuaalisesta hyväksikäytöstä, aivan kuten Heljangollekin.
Kyllähän bimbo oli aivan täysillä mukana, ettei mitään mahdollisuuksia syytteillä. Niin kuin ei ollut jääkiekkoilijankaan tapauksessa.
Vitsi mikä vitsi.Se ei ole vitsi et tämän aikuisviihde Archien äiti tekee sen seksisuostumukset, ihan videot arkistoi. Archie äidin holhokki, oliko kiva vitsi. Äiti säälittävä pakoilija. Missä nyt äiti puolustamassa kulta Archieta?Itse kasvattanut tuollaisen törkyturvan.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi mikä vitsi.Se ei ole vitsi et tämän aikuisviihde Archien äiti tekee sen seksisuostumukset, ihan videot arkistoi. Archie äidin holhokki, oliko kiva vitsi. Äiti säälittävä pakoilija. Missä nyt äiti puolustamassa kulta Archieta?Itse kasvattanut tuollaisen törkyturvan.
Sehän näitä kahta yhdistää, kummallakin edelleen äiti sanelee kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitä lääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Archie sain pesää Cruz
Archie Pesää Cruz
Vierailija kirjoitti:
Suvi Vainio siinä riehuu?
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, kolmekymppinen plösö kertoo harrastaneensa seksiä ruotsinlaivalla ja lehti tekee siitä jutun. :D
Hyvähän siitä on infota kun kerrankin sai
Cruzilla saattaa pesän saamisessa olla hieman hiljasta jatkossa 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän näitä kahta yhdistää, kummallakin edelleen äiti sanelee kaiken.
Luulen, että Archien ja Iidan äiditkin olisivat tulleet hyvin toimeen keskenään. Harmi, että heidän suhteensa päättyi.
Vierailija kirjoitti:
Iidahan on vitsi.
Iota vois kumipallona pomppia pois julkisuudesta.
Tyyppi vaikuttaa todella keskenkasvuiselta. Onko tällä tosiaan ikää jo 31-vuotta??? Kuka tätä haluu enää tään jälkeen? Törkimys.
Arttu vaikuttaa todella lapselliselta ikäisekseen. 15-vuotiaan teinin tasolle jäänyt kallu.
Vierailija kirjoitti:
Arttu vaikuttaa todella lapselliselta ikäisekseen. 15-vuotiaan teinin tasolle jäänyt kallu.
Onneksi Iida on ulkonäkönsä perusteella noin 40-v
Vierailija kirjoitti:
varmaa vetäny viinaa ja aineita siihen tahtiin että aivosolut kuolleet
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi vaikuttaa todella keskenkasvuiselta. Onko tällä tosiaan ikää jo 31-vuotta??? Kuka tätä haluu enää tään jälkeen? Törkimys.
nuo yli 10 v nuoremmat naiset haluu julkisuuden toivossa ja loppuhan me tiedetään... pesä kelpaa ja sillee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
varmaa vetäny viinaa ja aineita siihen tahtiin että aivosolut kuolleet
sepä selittäisi montakin asiaa, kuten tämän keissin alkamisen ylipäätään.
nyt ne sit seurustelee jotta archie saisi puhdistettua maineensa kun meni haukkumaan iidaa vitsiksi
Aika arvottoman se on itsestään tehnyt kun on noin julkisesti rehellinen gold digger ja nykyajan suomi nainen joka kokee oikeudekseen saada kaiken mitä se haluaa vaikka itellä ei olisi siihen varaa